elikkä, olen Englannissa jo muutaman kuukauden asunut au pairina, ja ajattelin että olisi kai korkea aika rekisteröityä terveydenhuollon piiriin :D omistan kyllä Eurooppalaisen sairaanhoitokortin, mutta joka tapauksessa olisi tänne varmaan kanssa päästävä "kirjoille". Oma aupair-aikani kuitenkin on loppumassa ja olen ajatellut muuttaa tuohon naapurikaupunkiin pidemmäksi aikaa.. se on kuitenkin minulle jäänyt epäselväksi, että pitääkö aina asuinpaikkaa muuttaessakin käydä nimenomaan _paikallisella_ terveysasemalla rekisteröitymässä, vai riittääkö se, jos teen sen tässä pitäjässä, vaikka sitten ajautuisinkin esim. toiselle puolelle maata? Kiitokset jos joku osaa vastata :D
Rekisteröityminen terveysasemalle
..
4
555
Vastaukset
- 14+10
Rekisteröidyt paikalliselle eli siis asuinkaupunkisi GP:n vastaanotolle. Jos muutat paikkakuntaa, varsinkin toiselle puolelle maata, rekisteröidyt kyseisellä paikkakunnalla olevalle vastaanotolle. Ethän tietenkään voi käydä GP:llä vaikkapa Edinburghissa jos olet vielä GP:n kirjoilla Canterburyssa. :)
- ??
Mikä on GP?
?? kirjoitti:
Mikä on GP?
general practicioner
http://en.wikipedia.org/wiki/General_practitioner
- ex-pat
sinne, missä asut. Kun sairastut,( toivottavasti et) on helpompi sitten mennä hoidattamaan vaivat naapuriin:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774682- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161201- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902- 4868