Pyörä-Nurmi

Juoksija...

Osataanko siellä neuvoa oikeiden juoksukenkien valinnassa? Kokemuksia?
Oon niin monta kertaa ostanu paskat kengät...

15

2973

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seppä Ilmarinen

Minä ole aina saanut mieleiseni kengät joilla juossut mm. maratooneja,pitää olla itsekin tietoa millaiset haluaa.

• Turkuun ostoksille

Siinävaiheessa kun olet saanut kyseisestä puljusta myyjän kiinni ja jopa palvelemaan itseäsi, olet juossut jo kaksi maratoonia. Kannattaa vaihtaa kenkiä välissä niin löydät ne oikealta tuntuvat. En ole missään nähnyt yhtä palveluhaluttomia myyjiä k-raudan lisäksi kuin täällä.

• Kari V

10 ekillä huippukenkiä, minä en ole kuullut huonosta palvelusta tai tuotteista ostan lähes kaiken alaan
        liittyvän Nurmilta

• Raumalt

Palvelu todellakin aivan järkyttävää. 4 myyjää katsoo tiskin takana eikä sano edes hei kun kävelee sisään, juttelevat keskenään.

• Pekka J

Itse olen käynyt kyseisessä puljussa ostamassa kaiken mitä alaan tarvitsen ja väitän että siellä on yksi maan asiantuntevin henkilökunta. Intersportissa kävin kuukausi sitten kattelemassa, mutta siellä ei ole edes valikoimaa mihinkään lajiin.

• laatu ja hinta
        Pekka J kirjoitti:

Itse olen käynyt kyseisessä puljussa ostamassa kaiken mitä alaan tarvitsen ja väitän että siellä on yksi maan asiantuntevin henkilökunta. Intersportissa kävin kuukausi sitten kattelemassa, mutta siellä ei ole edes valikoimaa mihinkään lajiin.

Intersportista löysin todella laadukkaat tossut (lennkkarit) ja ranta-avokkaat todella edulliseen hintaan. Suosittelen muillekin! Kyllä Nurmi jää kakkoseksi ja kauaksi taakse...

• velkku

se ol sitä asiakaspalveluu nykysi

• Hanna-Mari

En saa Raumalta missään niin hyvää palvelua kuin Nurmelta. Jos ei olisi Pyörä-Nurmea niin vastaavanlaista liikettä missä on palvelua ja noin hyvää valikoimaa ei löytyisi mistään!

• kandee funtsii

rättipuoli ainakin on sitä mitä on....tuotetaan turkista, thaimaasta ja mistä milloinkin, ostetaan eurolla ja myydään kympillä. Näin se vaan menee. Itse kylläkin kierrän kaukaa kyseisen hallin jos vaatetta taikka tossua olen hankkimassa..

• oot aika pässi

Osta Hessu tossut torilta niin ne tehdään Nakkilassa. IDIOOTTI!!

• en suosittele

Suomen surkeinta asiakaspalvelua saa pyörä nurmelta

• mummeli *

pyörä nurmella on hyvää palvelua ja sain ostettua kunnon juoksutossut... intersport , missä myyjät ?????

• Porin Ässät

Meillä on porukka Porista ja pyritään käymään Nurmella kerran kuukaudessa hankkimassa tarvittavat lätkä kamat. Ei noin hyvää ja asiantuntevaa palvelua saa mistään Suomen urheiluliikkeistä. Yleensä myyjät ovat jotain koulusta tulleita nuoria, mut Nurmella on pitkä aikaisia vakituisia myyjiä jotka oikeasti osaa hommansa. Eli ainut asia miksi tarvii Raumalla käydä.

• en ikinä mee sinne

Myyjät seisoo tumput suorina eikä kukaan edes tervehdi ja sit kun joskus myyjä tulee kysmymään et mitäs sais olla niin just sellasella kiukkuisella äänellä et 'MITÄS SAIS OLLA' VOINKO AUTTAA' aivan per..seestä palvelu

• liikuntaa harrastava

Rauman parhaimmat myyjät jotka ei harrasta "pakko myyntiä" vaan keskittyy asiakkaan tarpeisiin. Vituttaa mennä johonkin Dressmanniin ku on pakko ostaa sukkia ja kalsareita et sieltä pääsee ulos! Lisäks PyöräNurmella on tavaraa josta voi valita vaihtoehdoista itselleen sopivan. Vituttaa mennä johonkin Intersporttiin kun kysyn vaikka just lenkkareita niin niillä on suurinpiirtein kaks vaihtoehtoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4626
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      2129
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      50
      1587
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      170
      1547
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      162
      1512
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      271
      1332
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      196
      1204
    8. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      203
      1122
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1074
    10. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      81