Officialpokerrankings.com

Skeptikko rahamies.

Toistan tässä tarjoukseni: Mikäli joku tämän palstan sankareista esittää minulle dokumentit siitä että olette vuositasolla tasaisesti plussalla Pokerstarsilla niin lupaan tuplata vuosiansionne!
Tämä tarjous ei koske yksittäiseen voittoon perustuvaa saldoa.
Voitot tulee olla todistettavissa virallisilla rankingsivustoilla ROI lukuineen.

8

385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

sehän aina huutelee täällä että nettipokeri ei ole rigged, vaikka lähes kaikki muut ovat eri mieltä. Partasen mielestä pokerilla tienaa hyvin, ja se on aina oma vika kun tulee jatkuvasti samat nousu/lasku kuviot, päivästä toiseen.

• nauran partaani

En nyt ottaisi muutenkaan kovin vakavasti kyseisen kaverin juttuja. Kaikesta päätellen pelaa micro/low -tasoilla, ja tottakai kuvittelee olevansa todella hyvä pelaaja. Kuinkas muuten. Mikään voitollinen pelaaja hän ei voi olla, ainakaan kommentoimiensa käsien perusteella. :)

• PoksuNoksu

• partane
        nauran partaani kirjoitti:

En nyt ottaisi muutenkaan kovin vakavasti kyseisen kaverin juttuja. Kaikesta päätellen pelaa micro/low -tasoilla, ja tottakai kuvittelee olevansa todella hyvä pelaaja. Kuinkas muuten. Mikään voitollinen pelaaja hän ei voi olla, ainakaan kommentoimiensa käsien perusteella. :)

Siis tottakai olen micro/low tason pelaaja, syy siihen on se että voitot tulee kotiutettua hyvin äkkiä kun vähänkään sitä tulee, olen nääs köyhä opiskelija. Voittotahti on kuitenkin ihan kohtuullinen ja päätelkää mitä haluatte kommenteistani, mutta kyllä minä pelaan voitollista peliä. Ja ihan suoraan sanottuna tällä foorumilla ei oo väliä mitä limittiä kukakin pelaa koska tosiasiassa suurin osa ei tiedä mitä pöydissä tekee. Mielestäni viisampi pelaaja on se joka pelaa vaikka NL25, kun kassassa on vaikka 650$ kuin se joka pelaa samalla kassalla NL100. Uskokaa tai älkää niin se kuuluu pokeriin että niitä downswingejä tulee ja kuten edellinen kaveri mainitsikin olen jo aiemmin sanonut että isot kassanheittelyt ovat ainakin alkuvaiheessa enemmänkin kiinni omasta pelistä. Kyllä meistä jokainen tekee pelatessaan virheitä sitä on ihan turha kiistää.

• partane

"sehän aina huutelee täällä että nettipokeri ei ole rigged, vaikka lähes kaikki muut ovat eri mieltä."

riippuu keneltä kysytään. mee jollekkin foorumille jossa joku oikeasti jotain jostain tietää ja sano että nettipokeri on rigged ja meitä huijataan päivittäin niin saat naurut. :D

• partane
        PoksuNoksu kirjoitti:

Täältä voit seurata Bokua http://www.pokerstars.com/fi/poker/promotions/boku87/

Tässä eräs blogeista http://www.pokerstarsblog.com/boku87/finnish/2009/boku-saavutti-10-000-dollaria-058029.html

Miten pystyy pelaamaan 350 sittaria seitsemässä tunnissa? Jos nuo pöydät avaa kuudessa tunnissa, niitä riittää avattavaksi yksi minuutissa. Kun pöydissä on vähän pelaajia, joutuu jatkuvasti päättämään nopeasti. Roskathan on helppo heittää pois, mutta muulloin joutunee harkitsemaan.

easy, kyseinen herra käyttää tableninjaa tai jotain vastaavaa ohjelmaa joka muun muassa poistaa pöydät sit outista kun niin käy ja muutenki helpottaa multitablausta.

• partane

Harmi vaan kun pelailen käteispelejä. Turnauksia sillon tällön, mutta olen muutenkin kotiuttanut rahat pokerstarsilta.

• TuollaPelaillut

Täytyy kyllä myöntää, että tosi uskomatonta on peli tuolla pokerstarsilla. Deposit bonuksen jälkeen hieman ollaan voitolla tuolla, mutta on ihan helvetin uskomatonta edestakaisin sahaamista peli tuolla. Jatkuvasti muutaman binin 2-5 voittamisen jälkeen biitit syö taas nollapisteeseen tai miinukselle. Sitten taas voitetaan ja taas sama homma.

Vielä kun lisätään tähän kaavaan se, että peli on pokerstarsilla tosi kivistä ainakin nl5-nl10 tasoilla. On työn ja tuskan takana, että pystyy tuolla voittavan session pelaamaan. Binin tuolla pystyy voittamaan lähinnä over setillä tai AA vs KK käsillä.

Bluffaaminen olisi ihan kivaa tuollaisessa pelissä, mutta tuntuu, että softan korttienjako koodi tulee tässä kohtaan vastaan ja ei anna siihen paljon mahdollisuutta vaan rahan täytyy jakautua tasaisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe