Officialpokerrankings.com

Skeptikko rahamies.

Toistan tässä tarjoukseni: Mikäli joku tämän palstan sankareista esittää minulle dokumentit siitä että olette vuositasolla tasaisesti plussalla Pokerstarsilla niin lupaan tuplata vuosiansionne!
Tämä tarjous ei koske yksittäiseen voittoon perustuvaa saldoa.
Voitot tulee olla todistettavissa virallisilla rankingsivustoilla ROI lukuineen.

8

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

      sehän aina huutelee täällä että nettipokeri ei ole rigged, vaikka lähes kaikki muut ovat eri mieltä. Partasen mielestä pokerilla tienaa hyvin, ja se on aina oma vika kun tulee jatkuvasti samat nousu/lasku kuviot, päivästä toiseen.

      • nauran partaani

        En nyt ottaisi muutenkaan kovin vakavasti kyseisen kaverin juttuja. Kaikesta päätellen pelaa micro/low -tasoilla, ja tottakai kuvittelee olevansa todella hyvä pelaaja. Kuinkas muuten. Mikään voitollinen pelaaja hän ei voi olla, ainakaan kommentoimiensa käsien perusteella. :)


      • PoksuNoksu

      • partane
        nauran partaani kirjoitti:

        En nyt ottaisi muutenkaan kovin vakavasti kyseisen kaverin juttuja. Kaikesta päätellen pelaa micro/low -tasoilla, ja tottakai kuvittelee olevansa todella hyvä pelaaja. Kuinkas muuten. Mikään voitollinen pelaaja hän ei voi olla, ainakaan kommentoimiensa käsien perusteella. :)

        Siis tottakai olen micro/low tason pelaaja, syy siihen on se että voitot tulee kotiutettua hyvin äkkiä kun vähänkään sitä tulee, olen nääs köyhä opiskelija. Voittotahti on kuitenkin ihan kohtuullinen ja päätelkää mitä haluatte kommenteistani, mutta kyllä minä pelaan voitollista peliä. Ja ihan suoraan sanottuna tällä foorumilla ei oo väliä mitä limittiä kukakin pelaa koska tosiasiassa suurin osa ei tiedä mitä pöydissä tekee. Mielestäni viisampi pelaaja on se joka pelaa vaikka NL25, kun kassassa on vaikka 650$ kuin se joka pelaa samalla kassalla NL100. Uskokaa tai älkää niin se kuuluu pokeriin että niitä downswingejä tulee ja kuten edellinen kaveri mainitsikin olen jo aiemmin sanonut että isot kassanheittelyt ovat ainakin alkuvaiheessa enemmänkin kiinni omasta pelistä. Kyllä meistä jokainen tekee pelatessaan virheitä sitä on ihan turha kiistää.


      • partane

        "sehän aina huutelee täällä että nettipokeri ei ole rigged, vaikka lähes kaikki muut ovat eri mieltä."

        riippuu keneltä kysytään. mee jollekkin foorumille jossa joku oikeasti jotain jostain tietää ja sano että nettipokeri on rigged ja meitä huijataan päivittäin niin saat naurut. :D


      • partane
        PoksuNoksu kirjoitti:

        Täältä voit seurata Bokua http://www.pokerstars.com/fi/poker/promotions/boku87/

        Tässä eräs blogeista http://www.pokerstarsblog.com/boku87/finnish/2009/boku-saavutti-10-000-dollaria-058029.html

        Miten pystyy pelaamaan 350 sittaria seitsemässä tunnissa? Jos nuo pöydät avaa kuudessa tunnissa, niitä riittää avattavaksi yksi minuutissa. Kun pöydissä on vähän pelaajia, joutuu jatkuvasti päättämään nopeasti. Roskathan on helppo heittää pois, mutta muulloin joutunee harkitsemaan.

        easy, kyseinen herra käyttää tableninjaa tai jotain vastaavaa ohjelmaa joka muun muassa poistaa pöydät sit outista kun niin käy ja muutenki helpottaa multitablausta.


      • partane

        Harmi vaan kun pelailen käteispelejä. Turnauksia sillon tällön, mutta olen muutenkin kotiuttanut rahat pokerstarsilta.


    • TuollaPelaillut

      Täytyy kyllä myöntää, että tosi uskomatonta on peli tuolla pokerstarsilla. Deposit bonuksen jälkeen hieman ollaan voitolla tuolla, mutta on ihan helvetin uskomatonta edestakaisin sahaamista peli tuolla. Jatkuvasti muutaman binin 2-5 voittamisen jälkeen biitit syö taas nollapisteeseen tai miinukselle. Sitten taas voitetaan ja taas sama homma.

      Vielä kun lisätään tähän kaavaan se, että peli on pokerstarsilla tosi kivistä ainakin nl5-nl10 tasoilla. On työn ja tuskan takana, että pystyy tuolla voittavan session pelaamaan. Binin tuolla pystyy voittamaan lähinnä over setillä tai AA vs KK käsillä.

      Bluffaaminen olisi ihan kivaa tuollaisessa pelissä, mutta tuntuu, että softan korttienjako koodi tulee tässä kohtaan vastaan ja ei anna siihen paljon mahdollisuutta vaan rahan täytyy jakautua tasaisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1388
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      20
      1114
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe