Ohimenevät kuumotukset reidessä

kuumotusta

Heips

Aattelin kysellä onko kellään muulla kokemusta tällaisesta kun en oikein tiedä kannattaako lääkäriä tällaisella vaivata.
Mulla on kolmen viikon ajan ollut ohi menevää kuumotusta vasemman jalan taka reisilihaksessa. Kuumotus tulee ja menee muutaman kerran ja häviää sitten kokonaan. Tämä on toistunut useita kertoja viimeisen kolmen viikon aikana ja nyt eilen ja tänään tulleet peräkkäisinä päivinä mitä ei ole sattunut aikaisemmin.

MInulla oli vasta 3kk kipeä polvi (sama jalka) joka röntgenkuvattiin ja ultrattiin eikä missään ollut vikaa. Nyt polvi on ollut parempi ja olen taas pystynyt liikkumaankin.

Nyt vain ihmetyttää mistä nämä kuumotukset johtuu, että liittyvätkö nämä oireet edelleenkin polven oireisiin?

4

4668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bbig

      Huomasin että sinulla on ollut pari vuotta sitten kuumotusta reisilihaksessa! Menikö kuumotus ohi tai saitko siihen selvyyttä? Minulla on nykyään samalkaltaista kuumotusta vasemmassa reisilihaksessa ja ajattelin selvitellä mistä kuumotus johtuu?!

      • luuluutitaani

        Mulla reisien kuumotukset johtuivat lanneselän hermoahtaumasta.


      • Ike Helsingistä
        luuluutitaani kirjoitti:

        Mulla reisien kuumotukset johtuivat lanneselän hermoahtaumasta.

        Mulla myös ajoittaista kuumotusta vasemmassa reidessä ja lannerangan nikamissa toduttu magneettikuvassa joitakin vuosia sitten kulumaa. Saitko hermo-ongelmaan ratkaisun ja auttoiko se?


    • Kivalikka

      Hei minulla yli 6kk kovat poltot ensin vasen pakara levisi nivusiin ja koko jalkaan kohta oikea puoli polttaa ns genitaalialueella sanoisin L4s1 alueella kuinluissa olisi myös kipua enmg L4s1 molemminpuolinen hermoärsytystä niukka mitä voi tehdä, menen vielä ortopedidille ei koskaan tällaista kipua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2625
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1947
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1675
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1606
    8. 91
      1553
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      120
      1415
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe