MYYDÄÄN BEAGLE 4V

tiibejej

Myydään beagle 4 vuotias hyvään ja rakastavaan kotiin. Meidän Riku on tottunut nukkumaan sängyssä ja ei metsästystä ole kokeiltu. Riku tekee joka päiväisiä kepposia mm. ottaa pipon pöydältä ja vie sen pöydän alle ja sitä ei saa siltä pois muuten kuin että antaa makupalan... Lenkkeilyä tarvitsee paljon ja tykkää juosta mökillä vapaana. Itse asumme omakoti talossa metsän vieressä mutta ei missään nimessä näin kaupungissa päästetä vapaaks juoksemaan luontoon koska muuten tämä villi kaveri karkaisi. Toden näköisesti ei opi uusia sääntöjä ettei sängyssä nukuta ketarat pystyssä.
Jonkun verran leikkisä kaveri rakastaa lapsia ja rapsutusta, tarjoa sähköpostiin. =)

6

2706

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyrnizz

olisin kiinnostunut tarjoamaan kodin.otathan yhteyttä sähköpostiin ([email protected])niin jutellaan lisää.t. päivi

• kiinnnnnostunut

Hei!
      Onko Riku löytänyt jo uuden kodin? :)

• Milanocatsu

Onko Riku saanut jo kodin?

• vastaustaa

ei ole enään myynnissä, niin rakas meille, emme voi lupua :)

• koirakaverit
        vastaustaa kirjoitti:

ei ole enään myynnissä, niin rakas meille, emme voi lupua :)

Kiva kuulla.

• Olen kiinostunet ostamaan Riku-beaglen.
      Jatkokeskustelut puhelimitse 050-1744

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe