mies näyttää tunteensa, ihastukselleen?
Onko kalatmies enemmän tunnepohjalla elävä, vaiko käytännönmies?
Olen ihastunut kalatmieheen, jännityksellä odotan tapaamistamme.
Miten kalat
2
937
Vastaukset
- kalamiestä!
siskoseni älä odota kalatmieheltä mitään aivan turhaaaaaaaaaaaaa ihastua kalatmiehiin:((
et ota sitä ikinä selvä koska itsekkään ei tiiä mitä haluu, tänään rakastaa ja huomenna taas ei....
kokemusta on kyllä usko mua... - JANSBE
Olen itse seurustellut kalat-miehen kanssa puolisen vuotta ja se on ollut aivan täydellistä. Kalat ovat erittäin vaikeasti tavoiteltavia ja pitkään etäisiä persoonia. Mutta kun voittaa luottamuksen omalle puolelleen ja saa kalatmiehen rakastumaan itseensä voi suhteesta tulla aivan täydellinen.
Itse olen kauris ja poikaystäväni on kalat. Suhde on omalaatuinen mutta aivan paras ^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 994900
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2401989- 831620
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401180Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3321146Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051100- 501089
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1471057- 1111029
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85974