Eka lenkki ko.uutuudella....keli oli räntäsade ja lämpö about -0.Paluumatkalla sade lakkasi ,menomatkalla ladulla uutta lunta ja pito oli kokomatkan hyvä...eli kouluarvosana tällä lenkillä 9.
rode silver gialla
5
2042
Vastaukset
- hiihtäjäkin
Samanlainen keli tänään ja pito loistava silver giallalla.
- -
Minä kokeilin 80-luvun pitopohjasuksia, vaikkei meillä kunnon latua vielä olekaan. Tuntuivat pelaavan.
Silver Giala tuntuu vaativan päälle toista purkkia jos on uutta lunta, onko samanlaisia kokemuksia? Herkistää kyllä pitoa. Hyvä purkki!
Viikolla hiihdin holmenkollin nollapurkin ja silver gialan sekoituksella. Oli liukkaat volcanit, ja piti vaikka latu oli liipalla! Toiset hiihtelivät liisterillä :)- hiihtäjäkin
En ole huomannut,että uudella lumella olisi mitään ongelmia silver giallan kanssa,päinvastoin toimii loistavasti.ei ole tarvinnut mitään purkkia päälle,
Mikä on tuo kollenin purkki ,?onko uutta sarjaa??
Ostin viimevuonna kaikki holmenkollenin pidot, pois lukien punasen. Se on pinkki 0. Oon ollut kyllä Holmenkollin voiteisiin tosi tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853577
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813240Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683072On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702730Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442232- 651812
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271769- 351735
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181699- 601658