Remmiä

Tahtoo piiskaa..

Olisi ihanaa saada mieheltä remmiä isolle pyllylleni. En ole koskaan sellaista tohdinnut ehdottaa edes ja siksi haluaisin kysyä varsinkin miehiltä, että mitä he tuumaisivat jos nainen kertoisi haluavansa remmiä?? Remmille toinen vaihtoehto olisi se, että mies ottaisi polviensa päälle ja antaisi kädellä piiskaa pakaroille ja kunnon piiskauksen/remmin saannin jälkeen hän panisi minua kunnolla. Pelkkä ajatus kiihottaa todella paljon, toteutus vain on ollut mielessä jo kauan..
Olisi kiihottavaa, jos mies laittaisi vaikka tekstarin, että oo ihan kohta kotona ja minun pitäisi olla pimppi ajeltuna ja pylly pystyssä valmiina sängyllämme kun hän tulisi kotiin. Tai toinen kiihottava ajatus olisi se, että kun olisin "ollut tuhma", hän komentaiis luoksensa ja ensin käskisi ottamaan paidan ja liivit pois ja hieroisi isoja rintojani ja nännejäni oikein kunnolla, niin että se tekisi hieman kipeää ja sitten komentaisi ottamaan housutja alushousut pois, eli pyllyn paljaaksi ja sitten hän komentaisi minut ottamaan hänen housuissa olevan remmin irti ja antamaan häönelle ja sen jälkeen hän käskisi minut sängyllemme vatsalleni ja sitttn alkaisi remmi laulamaan ja hän olisi sanonut, että minun on oltava aivan hiljaa, jokaisesta äänestä paitsi kiitossanasta tulsii yksi remmin isku lisää. Ja minä tottelisin, kävisi sängyllemme mahalleni, tyynyt vatsan alla ja jalat levälleni niin että pillu näkyisi kunnolla ja pylly pystyyn ja sitten hän löisi ensimmäisen kerran.. haave on aika kova, mutta se olisi mahtavaa kun se toteutuisi.. pelkästään tuon ajattelusta alkaa olla kostea olo..
Eli kertokaa miten kertoisin miehelle mitä haluaisin kokeilla ja entä jos hän sanoo että ei käy, hän ei halua?? Etsinkö sitten jonkun masterin ja menen piiskattavaksi??

7

4719

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Whip.

Kukapa Kinky-palstalla ei suostuisi naistaan piiskaamaan.

• sm
    • SamiJuhani

luottamuksellisesti. Juuri siten ja niin kovaa kuin haluat.

Minulta [email protected] saat haluamaasi. Olen kuin se vanhan koulusi rehtori, tiukka ja nakara, mutta oppilaitaan ajatteleva.

• Mr.hihna

Meillä olis SKS:n remmivalikoima käytettävissä persettäsi varten, lähtisin liikkeelle kevlar vahvistetulla AT-10 hammashihnalla, jolla hyvät kestävyysominaisuudet

• tekis.h5vää

Eikös vitsa olisi kipakampaa?

• Kirjoittele niin jutellaan lisää

• Näitä naisia kun ei livenä tapaa, missä lie pyörivät.... Jos nyt kuitenkin keräät rohkeutesi niin raumalla saa moisen käsittelyn.
      Nim. Merkin takaa löytyy meiliä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      33
      1309
    2. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1095
    3. Tuleeko tästä

Enää mitään. Voiko mitään enää korjata?
      Ikävä
      105
      945
    4. 41000 kavallettu rahaa

uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.
      Pyhäjärvi
      42
      889
    5. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      66
      745
    6. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      56
      739
    7. Tietäisitpä vain mitä se

yksikin on susta puhunut :) j
      Ikävä
      42
      736
    8. Fantasioista

Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai
      Sinkut
      100
      689
    9. Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi

Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks
      Hindulaisuus
      302
      666
    10. Olet sinä ihana

Muttei sua taida kiinnostaa muu kuin sun työ:(
      Ikävä
      29
      645
    Aihe