Remmiä

Tahtoo piiskaa..

Olisi ihanaa saada mieheltä remmiä isolle pyllylleni. En ole koskaan sellaista tohdinnut ehdottaa edes ja siksi haluaisin kysyä varsinkin miehiltä, että mitä he tuumaisivat jos nainen kertoisi haluavansa remmiä?? Remmille toinen vaihtoehto olisi se, että mies ottaisi polviensa päälle ja antaisi kädellä piiskaa pakaroille ja kunnon piiskauksen/remmin saannin jälkeen hän panisi minua kunnolla. Pelkkä ajatus kiihottaa todella paljon, toteutus vain on ollut mielessä jo kauan..
Olisi kiihottavaa, jos mies laittaisi vaikka tekstarin, että oo ihan kohta kotona ja minun pitäisi olla pimppi ajeltuna ja pylly pystyssä valmiina sängyllämme kun hän tulisi kotiin. Tai toinen kiihottava ajatus olisi se, että kun olisin "ollut tuhma", hän komentaiis luoksensa ja ensin käskisi ottamaan paidan ja liivit pois ja hieroisi isoja rintojani ja nännejäni oikein kunnolla, niin että se tekisi hieman kipeää ja sitten komentaisi ottamaan housutja alushousut pois, eli pyllyn paljaaksi ja sitten hän komentaisi minut ottamaan hänen housuissa olevan remmin irti ja antamaan häönelle ja sen jälkeen hän käskisi minut sängyllemme vatsalleni ja sitttn alkaisi remmi laulamaan ja hän olisi sanonut, että minun on oltava aivan hiljaa, jokaisesta äänestä paitsi kiitossanasta tulsii yksi remmin isku lisää. Ja minä tottelisin, kävisi sängyllemme mahalleni, tyynyt vatsan alla ja jalat levälleni niin että pillu näkyisi kunnolla ja pylly pystyyn ja sitten hän löisi ensimmäisen kerran.. haave on aika kova, mutta se olisi mahtavaa kun se toteutuisi.. pelkästään tuon ajattelusta alkaa olla kostea olo..
Eli kertokaa miten kertoisin miehelle mitä haluaisin kokeilla ja entä jos hän sanoo että ei käy, hän ei halua?? Etsinkö sitten jonkun masterin ja menen piiskattavaksi??

7

4353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Whip.

      Kukapa Kinky-palstalla ei suostuisi naistaan piiskaamaan.

    • sm
    • SamiJuhani

      luottamuksellisesti. Juuri siten ja niin kovaa kuin haluat.

      Minulta [email protected] saat haluamaasi. Olen kuin se vanhan koulusi rehtori, tiukka ja nakara, mutta oppilaitaan ajatteleva.

    • Mr.hihna

      Meillä olis SKS:n remmivalikoima käytettävissä persettäsi varten, lähtisin liikkeelle kevlar vahvistetulla AT-10 hammashihnalla, jolla hyvät kestävyysominaisuudet

    • tekis.h5vää

      Eikös vitsa olisi kipakampaa?

    • Kirjoittele niin jutellaan lisää

    • Näitä naisia kun ei livenä tapaa, missä lie pyörivät.... Jos nyt kuitenkin keräät rohkeutesi niin raumalla saa moisen käsittelyn.
      Nim. Merkin takaa löytyy meiliä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3227
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1375
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    Aihe