Olen opiskellut

Narsisti

tarkasti meidän narsistien ominaisuudet ja piirteet, jotta voisin mahdollisimman hyvin vältellä niitä siinä julkisivussa, jonka annan ulospäin. Toimin siis juuri päinvastoin kuten haluaisin toimia, näin pystyn "maastoutumaan"todella hyvin ja naaminonani oleva terve mieli kestää. En nimittäin halua jäädä kiinni siitä, että olen narsisti.

Esimerkiksi esitän vaatimatonta ja saatan kehua muita ja ilmaista arvostusta heidän saavutuksistaan sen sijaan, että mitätöisin niitä. Tämä on saanut monet ihmiset pitämään minua hyvänä ja reiluna tyyppinä. Se on kuitenkin vain näyttelyä

23

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henna001

      Sittenhän sinä oot ihan tyypillinen narsisti.

    • Ilkikurimus

      Pohdin alinomaan, miksi on niin tärkeää löytää ja nimetä narsisti? Mitä väliä sillä yleensä on, millä nimellä ongelmaa nimittää? Kertomasi kaiken lisäksi todistaa sen, ettei siihen voi edes kyetä....

      Kaikkihan lähtee omasta itsestä; siitä, että tuntee itsensä ja omat tarpeensa JA kunnioittaa niitä.

      • henna001

        Ei olekaan mitään väliä, millä nimellä ongelmaa nimittää. Mutta jos "keksittäisiin" joku muu nimi ongelmalle, niin tuskin narsisti sitäkään hyväksyisi. Tai en usko, että loppujen lopuksi narsistilla on mitään nimitystä vastaan vaan sitä vastaan että julkisuudessa tehdään tiettäväksi se, millaisia ihmisiä narsistit ovat ja miten he toimivat.

        On tärkeää nimetä ja löytää narsisti tai jakaa tietoa narsismin olemassa olosta niin että mahdollisimman moni ihminen pelastuisi siltä, että narsisti rikkoo uhrinsa elämän. Mutta tiedäthän sinä tämän, on tästä jo niin paljon ollut nykyisin puhetta.


    • tyhmä 898888888p89

      >Esimerkiksi esitän vaatimatonta ja saatan kehua muita ja ilmaista arvostusta heidän saavutuksistaan sen sijaan, että mitätöisin niitä. Tämä on saanut monet ihmiset pitämään minua hyvänä ja reiluna tyyppinä. Se on kuitenkin vain näyttelyä<

      Kuinka tuo eroaa tavallisten ihmisten toiminnasta?

      • Ilkikurimus

        Ei mitenkään, mutta kuka kertoisi sen heille, jotka haluavat hallita narsisteja?


      • henna001
        Ilkikurimus kirjoitti:

        Ei mitenkään, mutta kuka kertoisi sen heille, jotka haluavat hallita narsisteja?

        Ei narsisteja voi hallita. Ja sekös pelottaa, että voisi?
        Narsisteja ei voi hallita mutta heidän kanssaan ei kannata olla missään läheisemmissä tekemisissä.


      • Ilkikurimus
        henna001 kirjoitti:

        Ei narsisteja voi hallita. Ja sekös pelottaa, että voisi?
        Narsisteja ei voi hallita mutta heidän kanssaan ei kannata olla missään läheisemmissä tekemisissä.

        miksi pitää edes yrittää? Eikö tärkeintä olisi pelastaa oma nahkansa?


      • henna001
        Ilkikurimus kirjoitti:

        miksi pitää edes yrittää? Eikö tärkeintä olisi pelastaa oma nahkansa?

        Vallanhaluiset narsisti kuvittelevat, että toiset haluaisivat hallita heitä. Narsistit kuvittelevat kaikkien olevan samanlaisia kuin he itse ovat.
        Tärkeää on pelastaa oma nahkansa narsistin kynsistä, joo kyllä.
        Tärkeää on myös tiedon jakaminen narsismista ja siitä, miten narsistit toimivat ja kohtelevat lähmmäisiään. Se ei ole hallitsemista, ainakaan negatiivisessa mielessä.


      • Ilkikurimus
        henna001 kirjoitti:

        Vallanhaluiset narsisti kuvittelevat, että toiset haluaisivat hallita heitä. Narsistit kuvittelevat kaikkien olevan samanlaisia kuin he itse ovat.
        Tärkeää on pelastaa oma nahkansa narsistin kynsistä, joo kyllä.
        Tärkeää on myös tiedon jakaminen narsismista ja siitä, miten narsistit toimivat ja kohtelevat lähmmäisiään. Se ei ole hallitsemista, ainakaan negatiivisessa mielessä.

        jakaa tietoa, jolla ei tee mitään....? (kuten aloitus kertoo)


      • henna001
        Ilkikurimus kirjoitti:

        jakaa tietoa, jolla ei tee mitään....? (kuten aloitus kertoo)

        Tottakai tekee mitään :)
        Aloitus ei kerro paljoakaan, onhan tunnettua että narsistilla on naamiona terve mieli ja narsisti yrittää olla "paljastamatta oikeita karvojaan" mutta narsisti paljastuu pakostikin ennemmin tai myöhemmin. Väistämättä. Ja sitä varmemmin paljastuu, mitä enemmän ihmisillä on tietoa näistä persoonallisuushäiriöisistä.


      • Anonyymi

        Naamiona terve mieli? Kuinka selität narsistisen splittin, jota pääsimme juuri todistamaan. Toptop ptruuu polle ilkikurimus lottamari_1 on monte24n multinikkejä niitä ei voi ristiinnaulita., harmi, kun ottaa huomioon mielipahan mitä nikit on toiminnallaan aiheuttanut..


      • Anonyymi
        henna001 kirjoitti:

        Ei narsisteja voi hallita. Ja sekös pelottaa, että voisi?
        Narsisteja ei voi hallita mutta heidän kanssaan ei kannata olla missään läheisemmissä tekemisissä.

        Monte24 hilluu palstalla tylsää koita keksiä jotakin uutta narsissmiin liittyvää


    • ###

      Melkos teoriapohjaisesti lähet arvelemaan ihmisten tarkastelutapaa josta tyypistä. Vaikkas olisit kuinka vaatimaton ja esittäisit hyväntekijää, se ei vakuuttaisi moniakaan.
      Vaikka perkele päälläin seisoisin jonkun puolesta, parantaisin sairait ja silleen - olisit monien mielestä pelle ja tropellihattu.
      Toisinkin päin. Vaikka ostaisin hullunpaperit ja näyttäisin niitä tarvittaessa, mitäs toi nyt olis...yhtään mitään. Lapsellista lässytystä.
      Mut tyyriinä pitää olla, ettei tässä ehdonalaisella mopo karkaa taas kerran käsistä. Olen saanut psykopaatihtavan digen tekosistani.

    • Ei mustavalkoista

      Ja koet toimivasi täysin oikein lähimmäisiäsi kohtaan? Tietysti, ja tunnet näytelmäsi olevan oikeutettu. Mä olin tällaisen näytelijäpellen kanssa suhteessa 10 v, se ääliö vaan ei tajunnut, että todellisuudessa mä näin sen naamion taakse koko ajan. En minäkään tyhmä ole, minulla on terve mieli, joka tunnistaa feikkauksen. Olen tyytyväinen, että en paljastanut hänelle koskaan sitä, että tiesin mikä hän on. Heitin pellen pihalle, ja se mursi naamion eikä se enää korjaantunut. Onneksi. Meistä kahdesta se suhteen todellinen valta ei ollut hänellä, vaikka hän loppuun asti niin kuvitteli. Suhteemme jatkuminen oli minun vallassani. Näinkin voi käydä.

    • Ihan ensimmäinen ajatus oli että toi oli provo,
      mutta kun ajattelin asiaa tarkemmin niin toihan on mitä hienointa itsensä kehittämistä!
      Opiskelet tunteita kaikista näkökulmista, et tyydy vain olemassaoleviin.

      Varovasti vain ettet "ylilataudu"

      • lottamari_1

        Provo tai ei, persoonallisuushäiriöinen ei kykene käytöstään kontrollilla säätämäään. Aloittaja taitaa omata vain narsistisia piirteitä, kuten me kaikki. Kyse on silloin tavallisesta feikkaavasta ihmisestä, joka muuntelee käytöstään omien etujensa saavuttamiseksi.


      • lottamari_1 kirjoitti:

        Provo tai ei, persoonallisuushäiriöinen ei kykene käytöstään kontrollilla säätämäään. Aloittaja taitaa omata vain narsistisia piirteitä, kuten me kaikki. Kyse on silloin tavallisesta feikkaavasta ihmisestä, joka muuntelee käytöstään omien etujensa saavuttamiseksi.

        Eli tunteva kaveri, joka feikkaa esim huonosta itsetunnosta? Ja turhaan..hieno ihminen kun on.


    • Anonyymi

      Eikss naamiona terve mieli kerro enemmän psykopatiasta, kuin persoonallisuuden narsistisuudesta?

    • Anonyymi

      Niin ja ohessa kiusaannut yksinkertaisten ihmisten, kuten temppuilija tyhmyydestä

    • Anonyymi

      Olet narsisti. Jäit kiinni itse teossa

    • Anonyymi

      Monte24 selittää omiaan, kuten ennenkin.

    • Anonyymi

      Et ole" narsisti" tiedät vallan hyvin mikä olet. Pers. Häröisille on nyt oma palsta, jatkot siellä"etäkännit"

    • Anonyymi

      V**** koska ne on jukurien pelaajat raiskataan kuoliaaksi v**** ettei ne tuu pilaamaan mun runkosarjat troikkaa perkele

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe