Nyt lähtee riisseli veneestä perusteelliseen kunnostukseen. Mulla sattuu oleen sellanen joka kestää myös biodieseliä, joten ehkä tällä ajelee vielä 10 vuoden päästäkin jollain leväpohjaisella polttoaineella ;), toisin kuin näillä moterneilla ns. vähäpäästöisillä. Sain yhden tarjouksen n.4000€, joka sisälsi kaikki laakerit pumput ym. uutuudet sekä kahden vuoden takuun. Olisiko teillä tietoa missä dieselremppa kannatta teettää oikeesti, vai teettääkkö ollenkaan. Uusi kone maksaa sen 9000 € akselit ja potkurit ym... Piruuttaan en kerro mistä tarjouksen sain. Hahaahaa!
Dieselhuolto? kunnollinen...
7
341
Vastaukset
- besswiss
Vai on vanha savuttaja tulevaisuuden kone ? -> poijunpainoksi.
- äsltga
remppa kannattaa teettää ko. laitteiden korjaukseen erikoistuneessa korjaamossa esim. Tammer diesel.
Hinnasta on vaikea sanoa, kun ei tiedä onko koneesi pieni vai suuri ja miten helposti irtoaa ja liikkuu korjaamolle. Sijaintikin vaikuttaa hintaan.
Yleensä korjaus kannttaa jos olet muuten tyytyväinen veneeseen ja aiot pitää sitä, sekä kone on muuten sopiva. - Diesel-asiantuntija
Piruuttaan en kerro, mistä.
- MINÄ ITE(he)
Saa mitä tilaa.....
yksi jo mainitsi koneen koon, pelkät palikat esim. Volvon kutvoseen maksaa 5000e, joten jos joku tekee rempan tohon hintaan niin "lyö äkkiä kiinni"...............Kiinalaisia pikkukoneita saa 2000e joten onpa kallis remppa
- sadkjldkjal
2,4 litranen fordson. Ei mitään järkee sinänsä, mutta tämä on Kulttuuriteko ja rakastan tätä masinaa...
- kakkakalsari
sadkjldkjal kirjoitti:
2,4 litranen fordson. Ei mitään järkee sinänsä, mutta tämä on Kulttuuriteko ja rakastan tätä masinaa...
Mä tarjoan samansisältöisen remontin 3 tonnilla eli säästät 25%. Mutta en kerro missä.
Vituttaa varmaan sinua kun joudut maksamaan tonnin liikaa, sillä rahalla olisit ostanut uudet kalsarit loppuiäksesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427