NÄKY
Ollessamme useina iltana rukouksessa etsimässä herran kasvoja. Tulomatkalla rukoilemasta ja huutamasta jumalan puoleen Tarja-siskon kanssa, että jumala antaisi herätyksen sateen tulla tämän suomen ja Kainuun kansan päälle huomasin ajaessani autolla käden ollessa kohotettuna rukouksessa ylös, en kyennyt sitä laskemaan sitä alas, koska Jeesus halusi huomioivani taivaalliset sotajoukot muodostuvan taivaallisen sotajoukon muodostuvan pilvistä me jatkettiin matkaa ajaen Tarjan kotiin. Kodin pihapiirin päälle tuli enkeli joka soitti torvea merkiksi armeijalle. Katselimme ja ihmeteltiin noin 5 minuuttia, jonka jälkeen minä jatkoin matkaa suomussalmelle. Edelläni kulki armeijan suora rivistö vieri vieressä ulottuen koko taivaan leveydeltä marssien. Käsi edelleen kykenemättömänä laskemaan alas, lopulta arviolta yhteensä 20 minuutin päästä matkaa tehdessäni sain laskettua käteni alas. Suomussalmelle saavuttuani asuntoni pihaan oli koko taivas täynnä taivaallista sotajoukkoa marssirivistöä, vielä sisälle tullessani sain katsella näkyä pitkään tuntien syvää rauhaa, vapautta ja iloa, mykistyneenä ihmetellen että miksi juuri minulle näytettiin tämä kaikista maailman ihmisistä. Kiitos yksin Jeesukselle hän on taivaan ja maan kuningas, väkevä ja ihmeitä tekevä jumala vielä tänäkin päivänä
Matti M
Jumalan ihmeitä
39
515
Vastaukset
- teuta
Olethan sinä voinut nähdä , mikäs ihme seolisi . onhan taivaallista sota joukkoa paljon Raamattu sanoo
että 20000x20000= 200.000.000 miljoonaa sellaisesta väestä ei kaikki voi olla piilossa.- onnen kantamoinen
Siis harha-aistimus. Toisilla ihmisillä on sairaudesta jphtuen tapumusta aistiharhoihin.
- EL1991
Kun sinulle kerran näytetään tuollaisia hienoja asioita niin jospa pyytäisit jumalalta että se näyttäytyisi edes hetkeksi kaikille suomalaisille. Jos kerran jumalan tahto on että kaikki ihmiset pelastuu niin eikö kaikkivaltiaalle olisi maailman yksinkertaisin asia saada ihmiset vakuuttuneiksi. Tehkööt sitten ihmiset5 päätöksensä.
Mutta miksi piilottelee itseään kuin pahantekijä jos kerran haluaa että kaikki ihmiset pelastuvat?- Omaan arvoo tollaset
Ei kai tuo Matti ole? Paranoidisille vouhottajille oli tärkeätä rukoilla että saisivat Jumalan rauhan sisimpäänsä.
Jeesuksessa on lepo.
Tällaisia tarinoita värkkäilevät ihmiset kertovat satujaan siksi, että ihmiset näkisivät heidät. He etsivät näillä valheillaan arvostusta itselleen. - teuta
EL 1991 . älhän rupee antamaan ohjeita ,jo taivaaseenkin siinä voi käydä niin että olet ulkona ku lumiukko
se on yksinkertaisesti niin ,sinä uskot ,tai et usko , siinä on kaksi selvää vaihtoehtoa , ei pahalla. - teuta
Omaan arvoo tollaset kirjoitti:
Ei kai tuo Matti ole? Paranoidisille vouhottajille oli tärkeätä rukoilla että saisivat Jumalan rauhan sisimpäänsä.
Jeesuksessa on lepo.
Tällaisia tarinoita värkkäilevät ihmiset kertovat satujaan siksi, että ihmiset näkisivät heidät. He etsivät näillä valheillaan arvostusta itselleen.Kyllä se matti voi olla ,,,muttei sama matti , tääkahjuhan oli Soinninaho matti esko.
- EL1991
teuta kirjoitti:
EL 1991 . älhän rupee antamaan ohjeita ,jo taivaaseenkin siinä voi käydä niin että olet ulkona ku lumiukko
se on yksinkertaisesti niin ,sinä uskot ,tai et usko , siinä on kaksi selvää vaihtoehtoa , ei pahalla.Eli kaikkivaltias jumala, joka tahtoo että kaikki uskovat häneen, menee piiloon eikä näyttäydy kenellekään ja sitten survoo helvettiin kaikki jotka eivät usko häneen. Ihan mahdottoman johdonmukaista eikö olekin.
- ah Herra pelasta
teuta kirjoitti:
Kyllä se matti voi olla ,,,muttei sama matti , tääkahjuhan oli Soinninaho matti esko.
Matti joka tapauksessa. Oliko sen toinen nimi Esko, sitä en muista?
Joka tapauksessa sama mies joka aikoinaan terrorosoi palstaamme pitkään
näillä tappo- valheillaan.
Jeesukseen uskovat kristityt on ainoa joukko joka ei koskaa hyväksy ihmisen tappamista,
eikä tapa ketään
Matin touhu tällä palstalla on kristittyjen murhaamista, (joka vihaa on murhaaja).
Hän murhaa kristityitä joka päivä, luullen tekevänsä Jumalalle palveluksen.
Joka päivä hän varmistaa lisää kadotuspaikkaansa pitkässä inakaikkisuudessa. - teuta
EL1991 kirjoitti:
Eli kaikkivaltias jumala, joka tahtoo että kaikki uskovat häneen, menee piiloon eikä näyttäydy kenellekään ja sitten survoo helvettiin kaikki jotka eivät usko häneen. Ihan mahdottoman johdonmukaista eikö olekin.
Jos olet puolest et ole vastaan ! ...Sinä kirjoitat Jumalan , pienellä ,,, sinulla ei ole kunnioitusta ,
Kuka niin on sanonut että Jumala mennee piiloon ,,,vain sinä ,sinun sanallasi ei ole tässä asiassa mitään
merkitystä ... Hän saa tehdä meidän kanssa mitä Hän haluaa , sillä Hän omistaa kaiken ,,, jos sinulla
ei ole uskoa ,hanki se muuten et voi pelastua ...sinä tiedät sen itsekin ,sun vain pitää koettaa porkuttaa
muista kuitenkin että Jumala on suurenpi kuin Jeesus , ja jeesuskin on jo saanut kaiken vallan taivaassa
ja maassa . Matt. 28:18. - EL1991
teuta kirjoitti:
Jos olet puolest et ole vastaan ! ...Sinä kirjoitat Jumalan , pienellä ,,, sinulla ei ole kunnioitusta ,
Kuka niin on sanonut että Jumala mennee piiloon ,,,vain sinä ,sinun sanallasi ei ole tässä asiassa mitään
merkitystä ... Hän saa tehdä meidän kanssa mitä Hän haluaa , sillä Hän omistaa kaiken ,,, jos sinulla
ei ole uskoa ,hanki se muuten et voi pelastua ...sinä tiedät sen itsekin ,sun vain pitää koettaa porkuttaa
muista kuitenkin että Jumala on suurenpi kuin Jeesus , ja jeesuskin on jo saanut kaiken vallan taivaassa
ja maassa . Matt. 28:18.Itse kirjoitat Jeesuksen nimen pienellä mikä on sentään suurempi virhe. Jeesus on erisnimi (subst. propri) mutta jumala on yleisnimi (subst. appell.).
En ole väittänytkään että olen liittynyt johonkin lausuntakuoroon (tämä siksi kun sanoit että vain minä itse olen sanonut että jumala leikkii kuurupiiloa). Isä sanoi että kristillisyydessä löytyy vastaukset kaikkiin kysymyksiin. Kaikenlaisia olen saarnaajilta ja 'ymmärtäväisiltä' kysynyt mutta ei ole löytynyt vastauksia. Kiukkua ja halveksuntaa sitäkin enemmän. Olisi paljon muutakin kysyttävää mutta täälläkään kukaan ei halua käyttää tilaisuutta hyväkseen vastatakseen minulle ja toimiakseen näin jumalan välikappaleena.
On vain kysymyksiä joita ei saa tehdä vaan pitäisi määkiä samalla äänellä kuin kaikki muutkin. Samoin ajattelevista pidetään kyllä huolta ja kahvia ryystetään mutta kun joku alkaa kysellä hiukankaan vaikeita niin sitten tulee tulta ja tulikiveä. Olisi edes rehellisyyttä niin paljon että uskallettaisiin tunnustaa se missä raamattu puhuu p---aa mutta mennään vaan mykäksi tai aletaan huutamaan että sinäkin pilkkaaja joudut helvetin tuliseen järveen. - oh hoijjakkata
teuta kirjoitti:
ja maassa . Matt. 28:18.Isä Poika ja Pyhä Henki ovat YHTÄ, siis YKSI Jumala. Jumalassa ei ole suurempia tai pienempiä persoonia.
Lihassa (siis ihmiseksi inkarnoituneena) ollessaan Jeesus puhutteli Isäänsä suuremmaksi häntä.
Sillä ei ole mitään tekemistä KAIKKIVALTIAAN taivaaseen takaisin palanneen Jeesuksen "koon" suhteen, verrattuna Isään.
Isä poika ja Pyhä Henki on *) - YKSI KAIKKIVALTIAS PYHÄ JUMALA.
Jumala ei todellakaan ole mikään kooste suuremmista ja pienemmistä persoonista. Teun pitäisi pikkuhiljaa alkaa perehtymään kristinuskon Jumalan olemukseen, ettei jauha tuollaisia ihmisoppeja Pyhästä Jumalasta.
Tullakseen tuntemaan Kaikkivaltiaan Jumalan, ihmisen pitää tulle tuntemaan Jeesus Kristus sydämessään,
siis SYNTYÄ uudestaan - HENGESTÄ!!! - silleen se männöö
EL1991 kirjoitti:
Itse kirjoitat Jeesuksen nimen pienellä mikä on sentään suurempi virhe. Jeesus on erisnimi (subst. propri) mutta jumala on yleisnimi (subst. appell.).
En ole väittänytkään että olen liittynyt johonkin lausuntakuoroon (tämä siksi kun sanoit että vain minä itse olen sanonut että jumala leikkii kuurupiiloa). Isä sanoi että kristillisyydessä löytyy vastaukset kaikkiin kysymyksiin. Kaikenlaisia olen saarnaajilta ja 'ymmärtäväisiltä' kysynyt mutta ei ole löytynyt vastauksia. Kiukkua ja halveksuntaa sitäkin enemmän. Olisi paljon muutakin kysyttävää mutta täälläkään kukaan ei halua käyttää tilaisuutta hyväkseen vastatakseen minulle ja toimiakseen näin jumalan välikappaleena.
On vain kysymyksiä joita ei saa tehdä vaan pitäisi määkiä samalla äänellä kuin kaikki muutkin. Samoin ajattelevista pidetään kyllä huolta ja kahvia ryystetään mutta kun joku alkaa kysellä hiukankaan vaikeita niin sitten tulee tulta ja tulikiveä. Olisi edes rehellisyyttä niin paljon että uskallettaisiin tunnustaa se missä raamattu puhuu p---aa mutta mennään vaan mykäksi tai aletaan huutamaan että sinäkin pilkkaaja joudut helvetin tuliseen järveen.Kaikkivaltia Jumala on Substantiivi ja kirjoitetaan ISOLLA alkukirjaimella.
- teuta
EL1991 kirjoitti:
Itse kirjoitat Jeesuksen nimen pienellä mikä on sentään suurempi virhe. Jeesus on erisnimi (subst. propri) mutta jumala on yleisnimi (subst. appell.).
On vain kysymyksiä joita ei saa tehdä vaan pitäisi määkiä samalla äänellä kuin kaikki muutkin. Samoin ajattelevista pidetään kyllä huolta ja kahvia ryystetään mutta kun joku alkaa kysellä hiukankaan vaikeita niin sitten tulee tulta ja tulikiveä. Olisi edes rehellisyyttä niin paljon että uskallettaisiin tunnustaa se missä raamattu puhuu p---aa mutta mennään vaan mykäksi tai aletaan huutamaan että sinäkin pilkkaaja joudut helvetin tuliseen järveen.on seikka johon yleensä ei ihmisten kanta ratkaiseniin mitään , siis (helvettiin ) sitä ei yksikään ihminen
voi määrtä , aivan niinkuin taivaasenkaan ei voi ihminen ketään päästää . Siksi Jeesus tulee maanpäälle
toistamiseen , ja herättää kaikki kuolleet ja pitää viimeisen tuomion . Avataan kirjat ja luetaan ansiot
sekä pahat , kumpi voittaa sinne sitten , toisessa on ilo toisessa iankaikkinen hammasten kiristys.
No en tästä nyt sen enenpää , muista että minulta voit kysyä mitä vai mitä kehtaat ,
mutta sovitaan että 5 kysymystä kerrallaan ,,,vastaan jos osaan ,ja tohdin siitä voi sopia. - teuta
oh hoijjakkata kirjoitti:
Isä Poika ja Pyhä Henki ovat YHTÄ, siis YKSI Jumala. Jumalassa ei ole suurempia tai pienempiä persoonia.
Lihassa (siis ihmiseksi inkarnoituneena) ollessaan Jeesus puhutteli Isäänsä suuremmaksi häntä.
Sillä ei ole mitään tekemistä KAIKKIVALTIAAN taivaaseen takaisin palanneen Jeesuksen "koon" suhteen, verrattuna Isään.
Jumala ei todellakaan ole mikään kooste suuremmista ja pienemmistä persoonista. Teun pitäisi pikkuhiljaa alkaa perehtymään kristinuskon Jumalan olemukseen, ettei jauha tuollaisia ihmisoppeja Pyhästä Jumalasta.
Tullakseen tuntemaan Kaikkivaltiaan Jumalan, ihmisen pitää tulle tuntemaan Jeesus Kristus sydämessään,
siis SYNTYÄ uudestaan - HENGESTÄ!!!Sieltä se totuus tulee !
- EL1991
silleen se männöö kirjoitti:
Kaikkivaltia Jumala on Substantiivi ja kirjoitetaan ISOLLA alkukirjaimella.
Olisikohan niin että meistä kahdeesta minä olen viimeksi ollut koulussa. Jumala voidaan asiayhteydestä riippuen kirjoittaa isolla tai pienellä (vrt. jumalanpalvelus; Buddha on eräs jumala). Se seikka, että sanat ovat substantiiveja, ei ole syy kirjoittaa niitä isolla alkukirjaimella. Tiedoksesi, että sakankielessä KAIKKI substantiivit kirjoitetaan isolla alkukirjaimella, ei suomenkielessä. Lisäksi sana "substantiivi" on tavallinen substantiivi ja kirjoitetaan pienellä muulloin kuin virkkeen ensimmäisessä sanassa.
- uytr654
teuta kirjoitti:
Sieltä se totuus tulee !
Horjuuko uskosi vai miksi et tunnusta tappaja krristinuskon herraa epäjumalaksesi vaikka sitä palvelet???
http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."
ja
http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/
jne.....
Etsi totuutta tästä Jumalan ja Jeesuksen Lain tärkeimmän kohdankin väärennöksestä.
Kun/Jos teille selviää ettei herra ole Jumala niin puhdistakaa itsenne siitä opista jos niin tahdotte. Mutta jos tahdotte herraa jumaloida niin tehkää se sen herran omalla nimellä TAHRIMATTA JA PILKKAAMATTA JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMEÄ!
Esimerkki:
Luder/Lutherin katekismus; ensimmäinen KÄSKY:
"Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
HUOMAA pilkun (,) paikka! tuossa tehdään herrasta (epä)jumala.
Jumalan Moosekselle antama ja Jeesuksen vahvistama sama TIETO on näin:
(Suomen kielellä - Raamattu 1933/38)
3 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
KUMPI ON OMIA USKOVAISIA, PIKKU LAPSIAKIN NOITAROVIOILLA TAPPANEEN RIKOLLISEN JÄRJESTÖN PÄÄPIRU jota sinä herranasi palvelet? uytr654 kirjoitti:
Horjuuko uskosi vai miksi et tunnusta tappaja krristinuskon herraa epäjumalaksesi vaikka sitä palvelet???
http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."
ja
http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/
jne.....
Etsi totuutta tästä Jumalan ja Jeesuksen Lain tärkeimmän kohdankin väärennöksestä.
Kun/Jos teille selviää ettei herra ole Jumala niin puhdistakaa itsenne siitä opista jos niin tahdotte. Mutta jos tahdotte herraa jumaloida niin tehkää se sen herran omalla nimellä TAHRIMATTA JA PILKKAAMATTA JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMEÄ!
Esimerkki:
Luder/Lutherin katekismus; ensimmäinen KÄSKY:
"Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
HUOMAA pilkun (,) paikka! tuossa tehdään herrasta (epä)jumala.
Jumalan Moosekselle antama ja Jeesuksen vahvistama sama TIETO on näin:
(Suomen kielellä - Raamattu 1933/38)
3 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
KUMPI ON OMIA USKOVAISIA, PIKKU LAPSIAKIN NOITAROVIOILLA TAPPANEEN RIKOLLISEN JÄRJESTÖN PÄÄPIRU jota sinä herranasi palvelet?Sanomasi on kuultu täällä jo väsyttävän monta kertaa. Toisto ei paranna enää perillemenoa.
Nyt on aika lopettaa noiden samansisältöisten kopioiden postaaminen.- lkojiuy87tr65
Eslest kirjoitti:
Sanomasi on kuultu täällä jo väsyttävän monta kertaa. Toisto ei paranna enää perillemenoa.
Nyt on aika lopettaa noiden samansisältöisten kopioiden postaaminen.kenen asialla ovat he joiden sallit jatkuvasti valehtelevan?
He valheillaan tekevät Jumalan ja Jeesuksen syylliseksi rikoksiin joita herra epäjumala teettää!!!
Sekö on sallittua ilman että väärän todistuksen antajia ojennat????
Minä Jumalan ja Jeesuksen Lain valossa asioita selvitän ja sinulle olen rikollinen!!!
Mutta he jotka rikollissina valehtelvat täällä ovat suosiossasi, miksi???
Jos Lakia ei saa puolustaa niin kerro kenen käskystä se on rikos? lkojiuy87tr65 kirjoitti:
kenen asialla ovat he joiden sallit jatkuvasti valehtelevan?
He valheillaan tekevät Jumalan ja Jeesuksen syylliseksi rikoksiin joita herra epäjumala teettää!!!
Sekö on sallittua ilman että väärän todistuksen antajia ojennat????
Minä Jumalan ja Jeesuksen Lain valossa asioita selvitän ja sinulle olen rikollinen!!!
Mutta he jotka rikollissina valehtelvat täällä ovat suosiossasi, miksi???
Jos Lakia ei saa puolustaa niin kerro kenen käskystä se on rikos?Minä en ole täällä arvioimassa sitä kuka puhuu totta ja kuka ei. Arvioin puheenvuoroja keskustelusivuston sääntöjen, hyvien tapojen ja yleisen viihtyvyyden kannalta.
Näkökulmia asioihin voi olla erilaisia ja niistä pitää voida keskustella mutta tuollainen jankkaaminen mitä harjoitat on epämiellyttävää. Puhun siis tavastasi esittää asiaa enkä sen sisällöstä.- Ansioton palvelija
Eslest kirjoitti:
Minä en ole täällä arvioimassa sitä kuka puhuu totta ja kuka ei. Arvioin puheenvuoroja keskustelusivuston sääntöjen, hyvien tapojen ja yleisen viihtyvyyden kannalta.
Näkökulmia asioihin voi olla erilaisia ja niistä pitää voida keskustella mutta tuollainen jankkaaminen mitä harjoitat on epämiellyttävää. Puhun siis tavastasi esittää asiaa enkä sen sisällöstä.joka on saanut nähdä taivaallisia näkyjä, kun Jeesus syntyi niin paimenet kedolla sai armon nähdä paljon taivaallista sotajoukkoa.
Sekin oli näky, Jumalan antama ei ihminen muuten voi nähdä hengelliseen maailmaan.
Johannes patnos saarella sai nähdä taivallisia näkyjä, ja myös Paavali näki paljon ilmestyksiä tai näkyjä, vaikka oli ihminen yhtä vajavainen kuin mekin eikä mikään enkeli, Paavalilla oli varmaan ilmestyksen armolahja.
Ei pidä kuvitella että ne jotka saa armon nähdä ilmestyksiä olisivat jotenkin parempia eihän toki.
Raamattu sanoo että:Jaak. 5:17
Elias oli ihminen, yhtä vajavainen kuin mekin, ja hän rukoili rukoilemalla, ettei sataisi; eikä satanut maan päällä kolmeen vuoteen ja kuuteen kuukauteen.
Jumala voi vaikuttaa meissä vajavaisissa ihmisissä yhtä ja toista kunhan vain uskomme Häneen, ja laitamme täyden turvamme Hänen armoonsa. - Ansioton palvelija
Ansioton palvelija kirjoitti:
joka on saanut nähdä taivaallisia näkyjä, kun Jeesus syntyi niin paimenet kedolla sai armon nähdä paljon taivaallista sotajoukkoa.
Sekin oli näky, Jumalan antama ei ihminen muuten voi nähdä hengelliseen maailmaan.
Johannes patnos saarella sai nähdä taivallisia näkyjä, ja myös Paavali näki paljon ilmestyksiä tai näkyjä, vaikka oli ihminen yhtä vajavainen kuin mekin eikä mikään enkeli, Paavalilla oli varmaan ilmestyksen armolahja.
Ei pidä kuvitella että ne jotka saa armon nähdä ilmestyksiä olisivat jotenkin parempia eihän toki.
Raamattu sanoo että:Jaak. 5:17
Elias oli ihminen, yhtä vajavainen kuin mekin, ja hän rukoili rukoilemalla, ettei sataisi; eikä satanut maan päällä kolmeen vuoteen ja kuuteen kuukauteen.
Jumala voi vaikuttaa meissä vajavaisissa ihmisissä yhtä ja toista kunhan vain uskomme Häneen, ja laitamme täyden turvamme Hänen armoonsa.Raamatun mukaan kaikki ei näe näkyjä tai ilmestyksiä, eikä kaikki ei profetoi, vaan muutama.
28 Niinpä Jumala asetti seurakuntaan ensiksi MUUTAMIA apostoleiksi, toisia profeetoiksi, kolmansia opettajiksi, sitten hän antoi voimallisia tekoja, sitten armolahjoja parantaa tauteja, avustaa, hallita, puhua eri kielillä.
Meidän tulee uskoa niitä muutamia, jos vain ovat sanan mukaisia.
Raamattu sanoo että jos eivät usko profeettoja niin eivät usko vaikka joku heräisi kuolleista ja todistaisi heille. - TEUTA
oh hoijjakkata kirjoitti:
Isä Poika ja Pyhä Henki ovat YHTÄ, siis YKSI Jumala. Jumalassa ei ole suurempia tai pienempiä persoonia.
siis SYNTYÄ uudestaan - HENGESTÄ!!!kun nyt olen lukenut Jeesuksen elämästä vaelluksesta maan päällä
Sanasi on oikeien ...mutta kunkysymys oliasi esimerkiksi siitä, että Jeesus asuu sinun sydämessä :
Hänen ei pidä olla kovin iso , ettei sydämesi repeä ...Hengellisessä mieless Jeesus voi olla kuinka iso
tahansa ,ja kyllä jossakin sanottiin että Kaikki kolme persoonaa ovat yhtä isoja kukin ja kaikki ovat
mitä Jumala määrää. ... täatä muistaakseni tarkemmin: ATHANASIUKSEN USKONTUNNUSTUKSESSA .
- LSD
Pillereitä ja viinaa sekaisin! Kyllä niitä näkyjä tulee! Ihmetellä sopii enemmänkin kuin viisi minuuttia päihdeaineiden aiheuttamia hallusinaatioita. Suomussalmella ajellaan autoa pillereillä terästetyn kännin kera? Kiitä onneasi ettet aiheuttanut autoajelullasi vahinkoa sivullisille. Taisi käteesi tulla kramppi liiallisesta kaljapullon kallistelusta?
- ?-?
ennustaja kolmannessa polvessa palveluksessasi 24 t. Tarot, unet
- teuta
Mutta minusta molemmissa viesteissä puhuttiin vähättelevään sävyyn .
Eminäkään kaikkea usko , mutta en rupee siitä riiteleen huomauttan vain. - Ansioton palvelija
teuta kirjoitti:
Mutta minusta molemmissa viesteissä puhuttiin vähättelevään sävyyn .
Eminäkään kaikkea usko , mutta en rupee siitä riiteleen huomauttan vain.ettei tällä palstalla uskota suureen Jumalaan joka voi kaiken, vaan pikkuruiseen Jumalaan joka on just sellainen kun ihmisenä sen määrittelette.
Uskoisitte edes Jumalan sanaan siitä mitä Jumala on tehnyt ja tekee edelleen kansansa keskuudessa.
Jumala on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti. - Ansioton palvelija
ettei tällä palstalla uskota suureen Jumalaan joka voi kaiken, vaan pikkuruiseen Jumalaan joka on just sellainen kun ihmisenä sen määrittelette.
Uskoisitte edes Jumalan sanaan siitä mitä Jumala on tehnyt ja tekee edelleen kansansa keskuudessa.
Jumala on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti.Matti M:än Profetia, minä en ole Matti.M mutta tuon teille tuulahduksen taivaasta, sillä uskon että se teillekkin on tarpeen.
MINÄ KUTSUN TEITÄ PUOLEENI NIIN KUIN ISÄ KUTSUU LASTANSA, MINULLA ON TEITÄ KOHTAAN HYVÄ TAHTO JA KUTSUA TEITÄ JOKAISTA PUOLEENI KÄÄNTYMÄÄN KOKO SYDÄMESTÄMME POLVISTUEN RISINI JUURELLE TUNNUSTAEN SIINÄ SYNTINNE JÄTTÄEN SIINÄ KAIKKI HUOLENNE, MURHEENNE JA TAAKKANNE MINUN KANNETTAVAKSENI, MINÄ PUHDISTAN TEIDÄT VERELLÄNI, SILLÄ NIIN PALJON MINÄ TEITÄ RAKASTAN, MINÄ ANNAN TEILLE ILON, RAUHAN, VAPAUDEN, ARMON.
TEIDÄN SYNTINNE ON HEITETTY MEREN SYVYYTEEN JA NIITÄ EI ENÄÄ MUISTETA. SAATTE KOHOTTAA KATSEENNE YLÖS MAASTA KOHTI MINUA. MINÄ NOSTAN TEIDÄT YLÖS MASENNUKSESTA, AHDINGOSTA, KATKERUUDESTA JA KAIKESTA MURHEESTA MITÄ TÄMÄ MAAILMA ANTAA. MINUSTA TE TOTISESTI SAATTE RAUHAN, ILON, VAPAUDEN, YLISTSEVUOTAVAN ARMON LÄHTEEN JOKA KUMPUAA TEIDÄN SISÄLLÄNNE SITÄ VETTÄ JOKA JUO LÄHTEESTÄ JOKA, KUMPUAA TEIDÄN SISÄLÄNNE, EI TULE KOSKAAN JANO. MINUN RAKKAUTENI ON POHJATON, ÄÄRETÖN JA LOPUTON MINÄ TULEN TEITÄ VAHVISTAMAAN SILLÄ NE AJAT OVAT VIELÄ EDESSÄ, ETTÄ TEITÄ VAINOTAAN MINUN NIMENI VUOKSI. SILLÄ ANTIKRISTUS HALLITSEE VIELÄ VÄHÄN AIKAA JA HÄN TULEE TEKEMÄÄN KAIKKENSA ETTEI MINUN SANAANI SAARNATTASI JA MINUN NIMEÄNI MAINITTAISI MYÖNTEISESSÄ MIELESSÄ, SILLÄ HÄN TULEE USKOTTELEMAAN ETTÄ OLEMME ITSE ITSEMME HERROJA. TUTKIKAA MYÖS HENGESSÄ OPETUS MITÄ MINUSTA SAATTE, SILLÄ TULEE MYÖS OPETTAJIA JOTKA PUHUVAT MINUSTA, MUTTEIVÄT PUHU MINUN HENGESSÄNI VAAN ANTIKRISTUKSEN HENGESSÄ.
PYHÄ HENKI ON TEIDÄN OPETTAJANI JA PUOLUSTAJANNE VIELÄ VÄHÄN AIKAA, SE TULEE VAHVISTAMAAN MIKÄ SANA JA OPETUS ON MINUSTA SILLÄ TEILLÄ PITÄÄ TUTKIA HENGESSÄNNE MIKÄ OPETUS ON MINUSTA, SILLÄ AINOASTAAN MINÄ OLEN TIE, TOTUUS JA ELÄMÄ, MIKÄ VIE PERILLE. TEIDÄN TULEE KIINNITTÄÄ KATSEENNE VAIN MINUUN, NYT ON AIKA PERUSTAA MINUN MORSIUSSEURAKUNTA, SILLÄ MINÄ HALUAN KOOTA MINUN HAJALLEEN LEVINNEEN LAUMAN LAMPAITA, JOTKA ON HAJOITETTU PITKIN MAAILMAA ERI SEURAKUNTIIN, SILLÄ VAIN YHDISTYMÄLLÄ HE TULEVAT KESTÄMÄÄN NÄMÄ VAIKEAT LOPUNAJAT, MITKÄ ON TULEVA OLEMAAN EDESSÄ. HERÄTYS TULEE OLEMAAN RAJU, MIKÄ ON SYTTYNYT NYT SILLÄ MINÄ YHDISTÄN MINUN HAJALLE MENNEEN LAUMANI LAMPAAT. SILLÄ MINÄ OLEN VALINNUT HEIDÄT OMIKSENI JO ÄITINSÄ KOHDUSTA, MINÄ OLEN HEIDÄT NIMELTÄ KUTSUNUT, SINÄ OLET MINUN. MINÄ HALUAN ETTÄ SINÄ NÖYRRYT OTAN MINUN ELÄMÄNI AINOAKSI HERRAKSI, VAPAHTAJAKSI, SYNTIESI SOVITTAJAKSI, PELASTAJAKSI.
NÄMÄ MERKIT MITKÄ MINUN NÖYRÄT PALVELIJANI NÄKIVÄT OVAT MERKKINÄ TÄLLE AJALLE, IHMISET TULEVAT VÄITTÄMÄÄN, ETTÄ NIITÄ EI OLE OLLUT. SILLÄ SAATANA JA HÄNEN PALVELIJANSA KOITTAVAT SOKAISTA IHMISTEN SILMÄT, SILLÄ HÄN ON OMIANSA MENETTÄMÄSSÄ YKSI KERRALLAAN, JOKA LUOVUTTAA ELÄMÄNSÄ MINULLE ELÄVÄLLE JUMALALLE. HE NÄKIVÄT KUN TAIVAALLINEN SOTAJOUKKO LÄHTI LIIKKEELLE JA JUMALAN JOUKKOJEN ENKELI PUHALSI PASUUNAAN MERKKINÄ JOUKKOILLEEN, ETTÄ NYT ON AIKA LÄHTEÄ LIIKKEELLE ENSIMMÄINEN SINETTI ON AUKAISTU JA SOTAJOUKOT SAA KÄSKYN LÄHTEÄ LIIKKEELLE KÄYDEN MAAILMAN ÄÄRESTÄ TOISEEN, JULISTAEN NYT ALKAA VIIMMEISET AJAT. VIELÄ MINULLA RIITTÄÄ SITÄ ARMOA, RAKKAUTTA JA KAIKKEA HYVÄÄ, MITÄ VAIN TAIVAALLINEN ISÄ VOI ANTAA LAPSILLEEN, SE ON VIELÄ ENEMMÄN MITÄ MAALLINEN ISÄ VOI ANTAA LAPSILLENSA.
SILLÄ MINÄ TUNNEN TEISTÄ JOKAISE, SILLÄ MINÄ OLEN LUONUT SINUN MAAN TOMUSTA JA PUHALTANUT SINUUN MINUN HENKENI. NIIN MINÄKÖ EN TIETÄISI MITÄ SINÄ AJATTELET, TARVITSET, SILLÄ MINÄ OLEN SAMA EILEN TÄNÄÄN JA IANKAIKKISETI!
SAMAT MERKIT, IHMEET JA VOIMATEOT SEURAAVAT MINUN PALVELIJOITANI, KUN HE OVAT SYDÄMENSÄ POHJASTA LUOVUTTANEET ELÄMÄNSÄ KOKO SYDÄMESTÄNSÄ MINULLE JA VIELÄKIN VOIMAKKAAMMAT, MITÄ OLI MINUN AIKANANI VASTUSTUS ON VIELÄ KOVENPI. MINÄ TULEN SEURAAJANI VAHVITAMAAN VIELÄKIN VOIMAKKAAMMIN MITÄ AIKAISEMMIN. SAATTE TUNTEA MINÄ OLEN TEIDÄN JUMALANNE NYT JA AINA JA IANKAIKKISESTI. MINÄ HALUAN ETTÄ NÖYRRYTTE MINUN EDESSÄNI TUNNUSTAEN ETTÄ OMASSA VOIMASSANNE, ETTE VOI TEHDÄ MITÄÄN PELASTUKSENNE ETEEN, NIIN MINÄ TULEN TEIDÄN SYDÄMEENNE ASUMAAN KUN TE SITÄ KOKO SYDÄMESTÄNNE HALUATTE JA ANNATTE KOKO ELÄMÄNNE, RUUMINNE JA SIELUNNE MINULLE.
SILLÄ MINULLA ON VAIN HYVÄ TAHTO LAPSIANI VARTEN, MINÄ HALUAN VAIN TÄYTTÄÄ TEIDÄT ILOLANI, RAUHALLANI JA VAPAUDELLA, SILLÄ ILO HERRASSA ON TEIDÄN VÄKEVYYTENNE JA HALUAN, ETTÄ KASVATTE MINUN TUNTEMISESSA MINUN SANANI ÄÄRELLÄ SEKÄ YLISTÄEN, RUKOILLEN JA KIITTÄEN MINUA SEKÄ KÄÄNTYEN VAIKEUKSISSANNE MINUN PUOLEENI, SILLÄ MINÄ OTAN NE AINA HUOLEKSENI JA MITÄ TAHANSA TE ANOTTE MINUN NIMESSÄNI, NIIN MINÄ ANNAN SEN TEILLE, MUTTA TEIDÄN TULEE USKOA MIONUA, NIIN TE MYÖS SAATTE SEN MYÖS JA TEIDÄN TULEE SIITÄ KIITTÄÄ USKOSSA NIIN KUIN TE OLISITTE SEN SAANEET. SILLÄ USKO ON LUJA LUOTTAMUS SIIHEN MITÄ TOIVOTAAN. OJENTAUTUMINEN SEN MUKAAN MIKÄ EI NÄY.
SILLÄ TÄMÄ MAAILMA ON RAKENNETTU JUMALAN SANALLA, EI TÄTÄ OLE VOINUT MUODOSTUA ALKURÄJÄHDYKSESTÄ, NÄIN IHMEELLISEKSI MUUTEN KUIN JUMALAN KÄDESTÄ JA SUUNNITELMASTA, NIIN LUONTO KUIN IHMINEN. MINÄ HALUAN TEIDÄN KÄÄNTYVÄN MINUN
PUOLEENI LUOVUTTAEN KOKO ELÄMÄNNE MINULLE
Matti. M - ********************
Matti M:än Profetia, minä en ole Matti.M mutta tuon teille tuulahduksen taivaasta, sillä uskon että se teillekkin on tarpeen.
MINÄ KUTSUN TEITÄ PUOLEENI NIIN KUIN ISÄ KUTSUU LASTANSA, MINULLA ON TEITÄ KOHTAAN HYVÄ TAHTO JA KUTSUA TEITÄ JOKAISTA PUOLEENI KÄÄNTYMÄÄN KOKO SYDÄMESTÄMME POLVISTUEN RISINI JUURELLE TUNNUSTAEN SIINÄ SYNTINNE JÄTTÄEN SIINÄ KAIKKI HUOLENNE, MURHEENNE JA TAAKKANNE MINUN KANNETTAVAKSENI, MINÄ PUHDISTAN TEIDÄT VERELLÄNI, SILLÄ NIIN PALJON MINÄ TEITÄ RAKASTAN, MINÄ ANNAN TEILLE ILON, RAUHAN, VAPAUDEN, ARMON.
TEIDÄN SYNTINNE ON HEITETTY MEREN SYVYYTEEN JA NIITÄ EI ENÄÄ MUISTETA. SAATTE KOHOTTAA KATSEENNE YLÖS MAASTA KOHTI MINUA. MINÄ NOSTAN TEIDÄT YLÖS MASENNUKSESTA, AHDINGOSTA, KATKERUUDESTA JA KAIKESTA MURHEESTA MITÄ TÄMÄ MAAILMA ANTAA. MINUSTA TE TOTISESTI SAATTE RAUHAN, ILON, VAPAUDEN, YLISTSEVUOTAVAN ARMON LÄHTEEN JOKA KUMPUAA TEIDÄN SISÄLLÄNNE SITÄ VETTÄ JOKA JUO LÄHTEESTÄ JOKA, KUMPUAA TEIDÄN SISÄLÄNNE, EI TULE KOSKAAN JANO. MINUN RAKKAUTENI ON POHJATON, ÄÄRETÖN JA LOPUTON MINÄ TULEN TEITÄ VAHVISTAMAAN SILLÄ NE AJAT OVAT VIELÄ EDESSÄ, ETTÄ TEITÄ VAINOTAAN MINUN NIMENI VUOKSI. SILLÄ ANTIKRISTUS HALLITSEE VIELÄ VÄHÄN AIKAA JA HÄN TULEE TEKEMÄÄN KAIKKENSA ETTEI MINUN SANAANI SAARNATTASI JA MINUN NIMEÄNI MAINITTAISI MYÖNTEISESSÄ MIELESSÄ, SILLÄ HÄN TULEE USKOTTELEMAAN ETTÄ OLEMME ITSE ITSEMME HERROJA. TUTKIKAA MYÖS HENGESSÄ OPETUS MITÄ MINUSTA SAATTE, SILLÄ TULEE MYÖS OPETTAJIA JOTKA PUHUVAT MINUSTA, MUTTEIVÄT PUHU MINUN HENGESSÄNI VAAN ANTIKRISTUKSEN HENGESSÄ.
PYHÄ HENKI ON TEIDÄN OPETTAJANI JA PUOLUSTAJANNE VIELÄ VÄHÄN AIKAA, SE TULEE VAHVISTAMAAN MIKÄ SANA JA OPETUS ON MINUSTA SILLÄ TEILLÄ PITÄÄ TUTKIA HENGESSÄNNE MIKÄ OPETUS ON MINUSTA, SILLÄ AINOASTAAN MINÄ OLEN TIE, TOTUUS JA ELÄMÄ, MIKÄ VIE PERILLE. TEIDÄN TULEE KIINNITTÄÄ KATSEENNE VAIN MINUUN, NYT ON AIKA PERUSTAA MINUN MORSIUSSEURAKUNTA, SILLÄ MINÄ HALUAN KOOTA MINUN HAJALLEEN LEVINNEEN LAUMAN LAMPAITA, JOTKA ON HAJOITETTU PITKIN MAAILMAA ERI SEURAKUNTIIN, SILLÄ VAIN YHDISTYMÄLLÄ HE TULEVAT KESTÄMÄÄN NÄMÄ VAIKEAT LOPUNAJAT, MITKÄ ON TULEVA OLEMAAN EDESSÄ. HERÄTYS TULEE OLEMAAN RAJU, MIKÄ ON SYTTYNYT NYT SILLÄ MINÄ YHDISTÄN MINUN HAJALLE MENNEEN LAUMANI LAMPAAT. SILLÄ MINÄ OLEN VALINNUT HEIDÄT OMIKSENI JO ÄITINSÄ KOHDUSTA, MINÄ OLEN HEIDÄT NIMELTÄ KUTSUNUT, SINÄ OLET MINUN. MINÄ HALUAN ETTÄ SINÄ NÖYRRYT OTAN MINUN ELÄMÄNI AINOAKSI HERRAKSI, VAPAHTAJAKSI, SYNTIESI SOVITTAJAKSI, PELASTAJAKSI.
NÄMÄ MERKIT MITKÄ MINUN NÖYRÄT PALVELIJANI NÄKIVÄT OVAT MERKKINÄ TÄLLE AJALLE, IHMISET TULEVAT VÄITTÄMÄÄN, ETTÄ NIITÄ EI OLE OLLUT. SILLÄ SAATANA JA HÄNEN PALVELIJANSA KOITTAVAT SOKAISTA IHMISTEN SILMÄT, SILLÄ HÄN ON OMIANSA MENETTÄMÄSSÄ YKSI KERRALLAAN, JOKA LUOVUTTAA ELÄMÄNSÄ MINULLE ELÄVÄLLE JUMALALLE. HE NÄKIVÄT KUN TAIVAALLINEN SOTAJOUKKO LÄHTI LIIKKEELLE JA JUMALAN JOUKKOJEN ENKELI PUHALSI PASUUNAAN MERKKINÄ JOUKKOILLEEN, ETTÄ NYT ON AIKA LÄHTEÄ LIIKKEELLE ENSIMMÄINEN SINETTI ON AUKAISTU JA SOTAJOUKOT SAA KÄSKYN LÄHTEÄ LIIKKEELLE KÄYDEN MAAILMAN ÄÄRESTÄ TOISEEN, JULISTAEN NYT ALKAA VIIMMEISET AJAT. VIELÄ MINULLA RIITTÄÄ SITÄ ARMOA, RAKKAUTTA JA KAIKKEA HYVÄÄ, MITÄ VAIN TAIVAALLINEN ISÄ VOI ANTAA LAPSILLEEN, SE ON VIELÄ ENEMMÄN MITÄ MAALLINEN ISÄ VOI ANTAA LAPSILLENSA.
SILLÄ MINÄ TUNNEN TEISTÄ JOKAISE, SILLÄ MINÄ OLEN LUONUT SINUN MAAN TOMUSTA JA PUHALTANUT SINUUN MINUN HENKENI. NIIN MINÄKÖ EN TIETÄISI MITÄ SINÄ AJATTELET, TARVITSET, SILLÄ MINÄ OLEN SAMA EILEN TÄNÄÄN JA IANKAIKKISETI!
SAMAT MERKIT, IHMEET JA VOIMATEOT SEURAAVAT MINUN PALVELIJOITANI, KUN HE OVAT SYDÄMENSÄ POHJASTA LUOVUTTANEET ELÄMÄNSÄ KOKO SYDÄMESTÄNSÄ MINULLE JA VIELÄKIN VOIMAKKAAMMAT, MITÄ OLI MINUN AIKANANI VASTUSTUS ON VIELÄ KOVENPI. MINÄ TULEN SEURAAJANI VAHVITAMAAN VIELÄKIN VOIMAKKAAMMIN MITÄ AIKAISEMMIN. SAATTE TUNTEA MINÄ OLEN TEIDÄN JUMALANNE NYT JA AINA JA IANKAIKKISESTI. MINÄ HALUAN ETTÄ NÖYRRYTTE MINUN EDESSÄNI TUNNUSTAEN ETTÄ OMASSA VOIMASSANNE, ETTE VOI TEHDÄ MITÄÄN PELASTUKSENNE ETEEN, NIIN MINÄ TULEN TEIDÄN SYDÄMEENNE ASUMAAN KUN TE SITÄ KOKO SYDÄMESTÄNNE HALUATTE JA ANNATTE KOKO ELÄMÄNNE, RUUMINNE JA SIELUNNE MINULLE.
SILLÄ MINULLA ON VAIN HYVÄ TAHTO LAPSIANI VARTEN, MINÄ HALUAN VAIN TÄYTTÄÄ TEIDÄT ILOLANI, RAUHALLANI JA VAPAUDELLA, SILLÄ ILO HERRASSA ON TEIDÄN VÄKEVYYTENNE JA HALUAN, ETTÄ KASVATTE MINUN TUNTEMISESSA MINUN SANANI ÄÄRELLÄ SEKÄ YLISTÄEN, RUKOILLEN JA KIITTÄEN MINUA SEKÄ KÄÄNTYEN VAIKEUKSISSANNE MINUN PUOLEENI, SILLÄ MINÄ OTAN NE AINA HUOLEKSENI JA MITÄ TAHANSA TE ANOTTE MINUN NIMESSÄNI, NIIN MINÄ ANNAN SEN TEILLE, MUTTA TEIDÄN TULEE USKOA MIONUA, NIIN TE MYÖS SAATTE SEN MYÖS JA TEIDÄN TULEE SIITÄ KIITTÄÄ USKOSSA NIIN KUIN TE OLISITTE SEN SAANEET. SILLÄ USKO ON LUJA LUOTTAMUS SIIHEN MITÄ TOIVOTAAN. OJENTAUTUMINEN SEN MUKAAN MIKÄ EI NÄY.
SILLÄ TÄMÄ MAAILMA ON RAKENNETTU JUMALAN SANALLA, EI TÄTÄ OLE VOINUT MUODOSTUA ALKURÄJÄHDYKSESTÄ, NÄIN IHMEELLISEKSI MUUTEN KUIN JUMALAN KÄDESTÄ JA SUUNNITELMASTA, NIIN LUONTO KUIN IHMINEN. MINÄ HALUAN TEIDÄN KÄÄNTYVÄN MINUN
PUOLEENI LUOVUTTAEN KOKO ELÄMÄNNE MINULLE
Matti. MJumalan hengestä lähtöisin olevalta.
- jiuy8t7r65
joka lahkollahan niitä herrojen kasvoja on!!!
Luder/Lutherikin on kuvattu monissa paikoissa niinkuin varmaa LLL:kin.
4 Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.
5 Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;
6 mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.
Älyllinen rehellisyys Jumalan ja jumalien välisien erojen ymmärtämiseen on vaikeaa monille sen vuoksi, että mieleen voimakkaaksi manipuloitu harhauttajan oppi estää sielullisen Jumalan valtakunnan kaltaisuuden ohjaamasta ihmistä.- ********************
yrität sanoa mutta sekava olet ainakin, ja vain oman ymmärryksesi varassa.
- teuta
******************** kirjoitti:
yrität sanoa mutta sekava olet ainakin, ja vain oman ymmärryksesi varassa.
Minusta ei hänellä ole ymmärrystä .
- jiuhgy7ftr6
teuta kirjoitti:
Minusta ei hänellä ole ymmärrystä .
Oliko liika vaadittu???
Sitä se on kun herraa epäjumalana seuraa!!!
Kyseessä oli raamatun tekstiä jota kutsutaan Jumalan Moosekselle antamaksi Laiksi ja sen Lain Jeesus vahvisti!
Tunnetteko Jumalan ja Jeesuksen???
Ellette niin yrittäkää opetella!!! mutta varokaa valekastajia jotka kastaa rikollisen herran orjuuteen ellette jo ole siellä.
Aidon kastajan tuntee siitä, että hän on Jumalan ja Jeesukse Laille kuuliainen, siis ei esim. palvele omia uskovaisia tappaneen rikollisen herraa epäjumalana.
Sen lisäksi Jeesus antoi aidoille kastajilleen lahjan parantaa sairaita ja herättää kuolleista. Heitä ei ole paljon jäljelle, kristinusko on tappanut heitä satojen vuosien ajan noitarovioilla...
Ja aito Jeesuksen opetuslapsi saa suorittaa kasteen Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen ja jos sen suorittaa valekastaja niin se on Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaamista!
Ehkä jo tunnette totuuden tuulen.... - ********************
jiuhgy7ftr6 kirjoitti:
Oliko liika vaadittu???
Kyseessä oli raamatun tekstiä jota kutsutaan Jumalan Moosekselle antamaksi Laiksi ja sen Lain Jeesus vahvisti!
Ellette niin yrittäkää opetella!!! mutta varokaa valekastajia jotka kastaa rikollisen herran orjuuteen ellette jo ole siellä.
Aidon kastajan tuntee siitä, että hän on Jumalan ja Jeesukse Laille kuuliainen, siis ei esim. palvele omia uskovaisia tappaneen rikollisen herraa epäjumalana.
Sen lisäksi Jeesus antoi aidoille kastajilleen lahjan parantaa sairaita ja herättää kuolleista. Heitä ei ole paljon jäljelle, kristinusko on tappanut heitä satojen vuosien ajan noitarovioilla...
Ja aito Jeesuksen opetuslapsi saa suorittaa kasteen Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen ja jos sen suorittaa valekastaja niin se on Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaamista!
Ehkä jo tunnette totuuden tuulen....Ja huomenna lisää.
- teuta
jiuhgy7ftr6 kirjoitti:
Oliko liika vaadittu???
Ehkä jo tunnette totuuden tuulen....Se on Edomin tuuli , joka kiertää eskon .
- juy7t654
teuta kirjoitti:
Se on Edomin tuuli , joka kiertää eskon .
jatka Isä meidn opettelemista niin sinustakin voi vielä tulla ihminen
- teuta
juy7t654 kirjoitti:
jatka Isä meidn opettelemista niin sinustakin voi vielä tulla ihminen
Sinusta poiketen ,kun minä synnyin minä olin heti ihminen .
Sinä olet sitä vastoin ollut rikkuri . - tyhjä pyytämättäkin
teuta kirjoitti:
Sinusta poiketen ,kun minä synnyin minä olin heti ihminen .
Sinä olet sitä vastoin ollut rikkuri .Eikö sinulla ole minkäänlaista arvostelukykyä?
Henkilö jonka kanssa täällä tivaat pelkkiä tyhjänpäiväisyyksiä päivästä toiseen, ei ansaitse yhdenkään kristityn vastausta. Siis lopeta tuollainen! - teuta
tyhjä pyytämättäkin kirjoitti:
Eikö sinulla ole minkäänlaista arvostelukykyä?
Henkilö jonka kanssa täällä tivaat pelkkiä tyhjänpäiväisyyksiä päivästä toiseen, ei ansaitse yhdenkään kristityn vastausta. Siis lopeta tuollainen!Kuule rakasystävä joko sinä olet lopettanut.
- teuta
tyhjä pyytämättäkin kirjoitti:
Eikö sinulla ole minkäänlaista arvostelukykyä?
Henkilö jonka kanssa täällä tivaat pelkkiä tyhjänpäiväisyyksiä päivästä toiseen, ei ansaitse yhdenkään kristityn vastausta. Siis lopeta tuollainen!Sinulla on se vika että kun sinä kinasit hänen kanssa ei ollut kellään sanoa sanaa poikittain .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin6312715Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh175491Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345148Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4822446Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142290Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2931873FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01501Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu951365- 401286
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101235