Kertokaa kokemuksia (hyviä ja huonoja) Malminkartanon päiväkodeista. Ja toki myös perhepäivähoitajista, jos kokemusta niistä on.
Minun olisi tarkoitus palata töihin syksyllä, jolloin lapsi on 1v 3kk vanha.. enkä haluaisi häntä minne tahansa viedä.
Päiväkoti Malminkartanossa
5
3346
Vastaukset
- jäkk2
ärsyttäviä. mitä välii sillä on mihin sen lapsen vie, kysy naapurilta tai leikkipuistossa.
- päikät
Itselläni oli molemmat lapset pk metsätähdessä....Ja tykkäsivät olla siellä ja itse vanhenpana myös pidin paikasta ja henkilökunnasta.
- pph paras
Perhepäivähoitajat tekevät ammattitaitoista työtä ja ainakin ne jotka tunnen (suurimman osan) ovat upeita. Metsätähdestä olen itse myös kuullut hyvää. Kaunokin päiväkoti ja Piian puiston vieressä olevat (en muista niiden kahden nimeä) ovat kuulemma melko hurjia paikkoja. Itse en kuulemani perusteella laittaisi lastani niihin. Itse haen ehdottomasta ykkössijalle pph:n Malminkartanossa..
- TikruPuh
OLen ajatellut myös perhepäivähoitoa, mutta koska mielestäni se on ns. yksityisempää niin haluaisin tutustua hoitajaan ensin ennen kun tehdään päätös viedä hoitoon. Mutta missä näitä tapaa, pitääkö mennä jahtaamaan heitä puistoihin? Saako heidän kodissaan käydä, että näkisimme millainen hoitopaikka on?
- Perustetaan??
TikruPuh kirjoitti:
OLen ajatellut myös perhepäivähoitoa, mutta koska mielestäni se on ns. yksityisempää niin haluaisin tutustua hoitajaan ensin ennen kun tehdään päätös viedä hoitoon. Mutta missä näitä tapaa, pitääkö mennä jahtaamaan heitä puistoihin? Saako heidän kodissaan käydä, että näkisimme millainen hoitopaikka on?
Mistä tiedät ettei yksityisen päiväkodin suihkun katossa ole videokameraa? Myy sitten videot kovaan hintaan??
Mistä tiedät ettei jotain vielä pahempaa tapahdu?? Maailma on outo. Eräästä kirjasta:
"Each time the social workers trying to expose
Satanic abuse have been subjected to a blitz of condemnation by the mainstream media
with the Mail On Sunday particularly vehement in its opposition. It went so far on one
occasion as to describe the “spectre” of Satanism as “hysterical nonsense”. Such remarks
are so at odds with worldwide evidence that they can only be the work of an uninformed
idiot (quite possible) or someone who wishes the truth to remain uncovered. As a result
of such imbalanced coverage and, of course, the staggering nature of the children’s
evidence, most cases do not even come to trial and when they do very few lead to
conviction. The public would rather believe the allegations are not true because they
want to believe such horrors are not happening. Unfortunately they are, on a vast scale,
and if you go into denial about it because you don’t want to face the truth about your
world, then you are helping to perpetuate this unspeakable treatment of children. As
Caroline Lekiar of the National Association of Young People in Care, said:
“I can understand people finding it difficult to believe, it’s extraordinary, but yet, everything
is showing that it is happening. Young kids are drawing pictures of the type of thing that
don’t come on TV. I’ve been dealing with this for the last two years, I’ve come across many
cases of ritualistic abuse and a lot of it happens all over the place; people have really got
to wake up.”47
Kija the biggest secret www.truly-free.org
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6315770Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?283849HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2962505- 1291794
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1311493Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3841454Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101233- 131203
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76962- 115925