Booking.com - palautelomake?

huippuhyvää palvelua

Haluaisin laittaa booking.comin sivuille palautetta hotellista, jossa yövyimme matkallamme (olimme todella tyytyväisiä), mutta en löydä palautelomaketta mistään. Osaisiko kukaan palvelua käyttäneistä vinkata, mistä se löytyisi?

30

4989

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muistelen

      taidat päästä sinne omat varaukseni -kautta, muistaakseni sielt saat annettua palautetta

      • -

        Haluaisimme myos tietaa miten saa annettua palautetta. Kokemusta seka erittain hyvasta hotellista Roomassa, etta kamalasta torakkahelvetista milanossa. Olisi kiva kertoa kokemukset eteenpain! Varsinkin kun torakkahelvetti oli kahden tahden hotelli!!! Omat varaukset-sivulta emme loytaneet mitaan paikkaa missa voisi jattaa palautetta.


      • johon vastattiin
        - kirjoitti:

        Haluaisimme myos tietaa miten saa annettua palautetta. Kokemusta seka erittain hyvasta hotellista Roomassa, etta kamalasta torakkahelvetista milanossa. Olisi kiva kertoa kokemukset eteenpain! Varsinkin kun torakkahelvetti oli kahden tahden hotelli!!! Omat varaukset-sivulta emme loytaneet mitaan paikkaa missa voisi jattaa palautetta.

        Varasin toissakesänä booking.comin kautta majoituksen Budapestiin. Matkan jälkeen jonkin ajan kuluttua minulle tuli sähköpostiini viesti, jossa oli linkki kommentointiin. Näin siis ainakin vuonna 2008.


    • en ollut tyytyväinen

      En varaa enää mitään booking.comin kautta. varasin hotellin vahingossa väärälle kuukaudelle, tämän virheen huomattuani vaihdoin päivät omassa profiilissani ja soitin myös hotelliin, tästä huolimatta jouduin maksamaan jokatapauksessa 298euron huone peruutuksen vaikka vaihdoimme vain päivän. tästä maksusta ilmoitettiin kun se oli jo veloitettu luottokortilta!

      • Ei ole vaikeaa

        Päivän vaihto toiseen on sama kuin alkuperäisen varauksen peruutus ja uusi varaus.

        Olet silloin alunperin varannut hoteliin jota ei voi peruuttaa tai muuttaa MISTÄÄN SYYSTÄ. Olet itse tämän hyväksynyt kun asia on sinulle varausta tehdessä täysin selvästi kerrottu.

        Voit siis syyttää vain ja ainoastaan itseäsi. Ole ensi kerralla tarkempi.


      • soleke

      • Anonyymi

        Sama mielipide. Koronan vuoksi työhön liittyvä koulutus, johon olin menossa, peruutettiin.
        Jouduin maksamaan 84 euroa tyhjästä. Huonetta ei saanut siirretyksi syksyyn, jonne koulutus siirrettiin. En käytä enää tämän puljun palveluita. ÄLÄ SINÄKÄÄN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama mielipide. Koronan vuoksi työhön liittyvä koulutus, johon olin menossa, peruutettiin.
        Jouduin maksamaan 84 euroa tyhjästä. Huonetta ei saanut siirretyksi syksyyn, jonne koulutus siirrettiin. En käytä enää tämän puljun palveluita. ÄLÄ SINÄKÄÄN.

        Taidat olla vähän yksinkertainen? No, ei se mitään, kerron silti miten kannattaa menetellä ensi kerralla.

        Booking.comin kautta voi varata, hotellista riippuen, parilla kolmella eri tavalla huoneita. Yleensä vaihtoehdot ovat:

        Maksua ei palauteta

        Maksuton peruutus [joku tietty päivämäärä] ennen klo 23.59

        Maksuton peruutus

        Ensimmäisellä tavalla varattu huone on halvin, esimerkiksi 84 euroa.

        Joissain hotelleissa on mahdollisuus varata siten että huoneen voi peruuttaa vaikkapa kahta kuukautta tai kahta viikkoa ennen majoittumista. Tällöin hinta on luonnollisesti vähän kalliimpi kuin ensimmäisellä tavalla, esimerkiksi 88 euroa.

        Kallein on tietysti kolmas tapa, jolloin yleensä huone maksetaan vasta hotellissa, saapuessa tai lähtiessä, hinta aiempien esimerkkien suhteen voisi olla vaikka 100 euroa.

        Nyt kun olet oppirahasi maksanut ja lukenut tämän ohjeeni, niin ei muuta kuin kokeile reippaasti uudestaan. Ei se niin vaikeata ole, miljoonat ihmiset onnistuvat siinä joka päivä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla vähän yksinkertainen? No, ei se mitään, kerron silti miten kannattaa menetellä ensi kerralla.

        Booking.comin kautta voi varata, hotellista riippuen, parilla kolmella eri tavalla huoneita. Yleensä vaihtoehdot ovat:

        Maksua ei palauteta

        Maksuton peruutus [joku tietty päivämäärä] ennen klo 23.59

        Maksuton peruutus

        Ensimmäisellä tavalla varattu huone on halvin, esimerkiksi 84 euroa.

        Joissain hotelleissa on mahdollisuus varata siten että huoneen voi peruuttaa vaikkapa kahta kuukautta tai kahta viikkoa ennen majoittumista. Tällöin hinta on luonnollisesti vähän kalliimpi kuin ensimmäisellä tavalla, esimerkiksi 88 euroa.

        Kallein on tietysti kolmas tapa, jolloin yleensä huone maksetaan vasta hotellissa, saapuessa tai lähtiessä, hinta aiempien esimerkkien suhteen voisi olla vaikka 100 euroa.

        Nyt kun olet oppirahasi maksanut ja lukenut tämän ohjeeni, niin ei muuta kuin kokeile reippaasti uudestaan. Ei se niin vaikeata ole, miljoonat ihmiset onnistuvat siinä joka päivä!

        sain peruttua kolme hotellia.....koronaepidemian vuoksi.Vaikka hotellia varatessa, maininta
        maksua ei palauteta peruutuksen yhteydessä.(booking.com) Yksi hotelli vaati enempi
        sähköpostia ja whats uppia suoraan hotellille.ja sit vielä bookingin kautta tykitystä.
        jess ... ei tullu 800e tappioo...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sain peruttua kolme hotellia.....koronaepidemian vuoksi.Vaikka hotellia varatessa, maininta
        maksua ei palauteta peruutuksen yhteydessä.(booking.com) Yksi hotelli vaati enempi
        sähköpostia ja whats uppia suoraan hotellille.ja sit vielä bookingin kautta tykitystä.
        jess ... ei tullu 800e tappioo...

        Moro. Itsellä sama homma yrityksessä. Finnair peruu lentoni espanjaan ja haluaisin perua nyt huoneistonikin. Miten sait rahat pois vaikka ei peruutusvaihtoehtoa ollutkaan? Mitä kirjoitit sähköposteihin?

        T: Miikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moro. Itsellä sama homma yrityksessä. Finnair peruu lentoni espanjaan ja haluaisin perua nyt huoneistonikin. Miten sait rahat pois vaikka ei peruutusvaihtoehtoa ollutkaan? Mitä kirjoitit sähköposteihin?

        T: Miikka

        Minä en löytänyt mistään Ebookerssin sähköpostiosoitetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moro. Itsellä sama homma yrityksessä. Finnair peruu lentoni espanjaan ja haluaisin perua nyt huoneistonikin. Miten sait rahat pois vaikka ei peruutusvaihtoehtoa ollutkaan? Mitä kirjoitit sähköposteihin?

        T: Miikka

        ihan vaan että olisiko mahdollista . pienemmin kuluin tai ilmaiseksi .hotelli tekisi peruutuksen.Itse en perunnut.Ei ole mahdollisuuksia päästä hotelliinne-lennot peruttu koronaepidemian takia.Ensin bookingin asiakastuen kautta varauskoodien avulla majoittajalle pyyntöä asiasta. 48 tunnissa pitäis tulla vastausta,,,tuli et booking välittänyt viestiä....että asiakkaalle saisi edullisemman ratkaisun.Kaksi hotellia vrk .....peruttu maksutta.kroaatti ei vastaillu.hotellin sivuille sähköpostiin ja whats uppiin viestiä.luki mut ei vastaillu..... 3 päivää myöhemmin bookingiin sama uudestaa,,,,tuli sama viesti
        sit aattelin et en peru itsekkään.....olkoon huone tyhjillään......sähköpostia ja soittoa heinäkuuhun asti päivittäin sitten.... pari päivää meni bookingilta viesti peruttu maksutta
        Englannin kieli ei mulla hallussa....googlekääntäjällä serbokroattia hotelliin
        <Nyt oottelen tuleeko uusia matkoja kesäks varailtua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihan vaan että olisiko mahdollista . pienemmin kuluin tai ilmaiseksi .hotelli tekisi peruutuksen.Itse en perunnut.Ei ole mahdollisuuksia päästä hotelliinne-lennot peruttu koronaepidemian takia.Ensin bookingin asiakastuen kautta varauskoodien avulla majoittajalle pyyntöä asiasta. 48 tunnissa pitäis tulla vastausta,,,tuli et booking välittänyt viestiä....että asiakkaalle saisi edullisemman ratkaisun.Kaksi hotellia vrk .....peruttu maksutta.kroaatti ei vastaillu.hotellin sivuille sähköpostiin ja whats uppiin viestiä.luki mut ei vastaillu..... 3 päivää myöhemmin bookingiin sama uudestaa,,,,tuli sama viesti
        sit aattelin et en peru itsekkään.....olkoon huone tyhjillään......sähköpostia ja soittoa heinäkuuhun asti päivittäin sitten.... pari päivää meni bookingilta viesti peruttu maksutta
        Englannin kieli ei mulla hallussa....googlekääntäjällä serbokroattia hotelliin
        <Nyt oottelen tuleeko uusia matkoja kesäks varailtua

        Vau. Thanks. Pitääpä ruveta pommittamaan viestiä ja toivoa, että saisi rahat pois... Kiitos vastauksesta.


    • SUIVAANTUNUT

      En ikinä tillaa booking comilta ,kun tilasin AMOMALTA HOTELLIN helsingistä vahingossa 2varausta päällekkäin samalle yölle Amoma ei suostunut palauttamaan toista maksua ON AIVAN P......tä

    • asta.uusitalo

      Toivon, että ette lähetä minulle jatkuvasti mainossähköposteja. Jos käytän palvelujanne ,otan yhteyttä. [email protected]

    • jormalai

      Varasin bookingin kautta hotellin ( Skandic ) Tampereelta ja maksoin hullu sen etukäteen. En saanut muutettua varausta - en hotellin kautta enkä bookingista. En jatkossa mene Scandiciin enkä varaa bookingin kautta - tulee kalliiksi ja kun kuitakin väyliä on !

    • näinseonn

      Varausehdot kannattaa lukea tarkoin ennen kun tekee ostopäätöksen. On joka varaamossa niitä, joita voi kuluitta perua ja sitten niitä, usein vähän edullisempia, joita voi perua kuluitta. Itse suosin jälkimmäistä..

    • Anonyymi

      Tein booking.comin kautta hotelliarvion. Julkaisu kestää ja kestää. Päiväkausia.

      • Anonyymi

        Tarkoitatko että yli päivän? Hurjaa!


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Täytta pask. Nukkuisko see omistaja bookinkilta mille rahalla etta sais oman myytysta itsekin nauttiia? Kannatais ennen tutustua myynnista ennen kun rypea myymä. Ma maksan majoituse ja haluat näha etta myyja itsekin käytta kaikki palvel

      • Anonyymi

        Kuinka kauan olet ollut Suomessa? Et ainakaan yli vuoden.


    • Anonyymi

      Nyt varmaankin jo suomi kirjoitus taito kohdillaan.

    • Anonyymi

      Meillä sama ongelma. Emme voi kehua hotellia, jota tahtoisimme.

    • Anonyymi

      Minulla on taas se ongelma, etten voi lähettää kritiikkiä. Varsinmme Bc:n kautta hotellin Fuengirolasta 2 viikoksi. ApartementosYamasol. Toisena päivänä loppui wc-paperi, eikä siivoojaa kuulunut viikonkaan päästä. 8na päivänä kävimme kysymässä asiaa toimistosta, jossa sattumalta istui virkailija. "Not including" sanoi nainen töykeästi. Käytvillä pyörinyt siivooja selitti meille tarkemmin, että jos huoneisto on tilattu Bc:n kautta, siivous ei sisälly palveluun. Niin että ko. tapauksessa ostettava paperit ja luututtava lattiat itse.

    • Anonyymi

      Booking piste comin palvelu huonoa, jopa huijausta!! Varasimme hotellin Milanosta, jonne emme edes päässeet sisään keskellä yötä. Serkkuni varasi myös Bookingin kautta hotellin samalle viikonlopulle ja heidän hotelliaan ei ollut edes olemassa. ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ!!!!!!!

    • Anonyymi

      Miten VOI olla mahdollista, että "esim" äkäslompolossa teidän sivustoilta varattavat mökit ovat 60%-kalliimpia kuin muilta???

    • Anonyymi

      Todella epäsiisti asunto. Pölyä sellaiset määrät ettei hetkessä kerry. Todella töykeä palvelu. Avain asia ei mennytkään niinkuin ilmossa luki eikä mikään muukaan. Puhui kuin idiootille. Pakotti maksamaan lisämaksun 40e siitä että saan huoneen 12.00. No sori vaan mutta ilmoituksessasi booking.com pystyi varata ajan. Joka paikassa huone annetaan 12. Kuvittelisi että myös tälläisessä. Eli tämä paska tuli maksaan saman verran kuin jo hyvä hotellihuone. Vedenkeitin homeessa ja pyyhe valmiiksi likainen. Laittaa törky viestiä. Ilmossa lukenut puhelin numero ei ollut käytössä. Piti ladata bookig viesti palvelu jotta sain kiinni. 0/10 arvosana. Kaikki mitä ilmoituksessa luvattiin ei todellakaan ollut. Maksoin varatessa n46e. Paikanpäällä nainen tahtoi lisämaksun 40e. Puhe ja käytös niin viesteissä, palvelussa booking.com viestit kuin nähdessä töykeää. Paikka Oulussa keskustassa yksityisen.

    • Anonyymi

      Eivät huoli negatiivisesta palautteesta tämä BOOKING .COM ASIAKASPALVELUSTA JOTAVEIVEDES OLE MISSÄÄN MÄÄRIN.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

      kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      52
      4377
    2. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

      Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      111
      4199
    3. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

      Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      42
      4110
    4. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

      Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      69
      3958
    5. Mitä meidän välillä

      Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      85
      3384
    6. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

      viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      67
      3279
    7. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

      16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      152
      3251
    8. Kun aika on oikea niin

      Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      17
      1592
    9. Ei me taideta

      Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1531
    10. Jos sulla ei olis ollut tunteita

      Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?
      Ikävä
      129
      1140
    Aihe