Booking.com - palautelomake?

huippuhyvää palvelua

Haluaisin laittaa booking.comin sivuille palautetta hotellista, jossa yövyimme matkallamme (olimme todella tyytyväisiä), mutta en löydä palautelomaketta mistään. Osaisiko kukaan palvelua käyttäneistä vinkata, mistä se löytyisi?

13

858

Vastaukset

• taidat päästä sinne omat varaukseni -kautta, muistaakseni sielt saat annettua palautetta

• Haluaisimme myos tietaa miten saa annettua palautetta. Kokemusta seka erittain hyvasta hotellista Roomassa, etta kamalasta torakkahelvetista milanossa. Olisi kiva kertoa kokemukset eteenpain! Varsinkin kun torakkahelvetti oli kahden tahden hotelli!!! Omat varaukset-sivulta emme loytaneet mitaan paikkaa missa voisi jattaa palautetta.

• - kirjoitti:

Haluaisimme myos tietaa miten saa annettua palautetta. Kokemusta seka erittain hyvasta hotellista Roomassa, etta kamalasta torakkahelvetista milanossa. Olisi kiva kertoa kokemukset eteenpain! Varsinkin kun torakkahelvetti oli kahden tahden hotelli!!! Omat varaukset-sivulta emme loytaneet mitaan paikkaa missa voisi jattaa palautetta.

Varasin toissakesänä booking.comin kautta majoituksen Budapestiin. Matkan jälkeen jonkin ajan kuluttua minulle tuli sähköpostiini viesti, jossa oli linkki kommentointiin. Näin siis ainakin vuonna 2008.

• En varaa enää mitään booking.comin kautta. varasin hotellin vahingossa väärälle kuukaudelle, tämän virheen huomattuani vaihdoin päivät omassa profiilissani ja soitin myös hotelliin, tästä huolimatta jouduin maksamaan jokatapauksessa 298euron huone peruutuksen vaikka vaihdoimme vain päivän. tästä maksusta ilmoitettiin kun se oli jo veloitettu luottokortilta!

• Päivän vaihto toiseen on sama kuin alkuperäisen varauksen peruutus ja uusi varaus.

Olet silloin alunperin varannut hoteliin jota ei voi peruuttaa tai muuttaa MISTÄÄN SYYSTÄ. Olet itse tämän hyväksynyt kun asia on sinulle varausta tehdessä täysin selvästi kerrottu.

Voit siis syyttää vain ja ainoastaan itseäsi. Ole ensi kerralla tarkempi.

• Olen käyttänyt http://www.booking.com/index.html?aid=941723 varauspalveluita viimeisen viiden vuoden aikana noin kymmenen kertaa ilman ongelmia. Varauksia ympäri Eurooppaa. Aina on varaukset olleet kohdillaan hotellissa, ja pari kertaa hotellista on tullut suoraan sähköpostia kun ovat kyselleet jotain lisätietoja huoneen suhteen (twin/double bed). Luottokortilta ei ole koskaan veloitettu etukäteen vaan vasta hotelliin saapumisen jälkeen.

• En ikinä tillaa booking comilta ,kun tilasin AMOMALTA HOTELLIN helsingistä vahingossa 2varausta päällekkäin samalle yölle Amoma ei suostunut palauttamaan toista maksua ON AIVAN P......tä

• Toivon, että ette lähetä minulle jatkuvasti mainossähköposteja. Jos käytän palvelujanne ,otan yhteyttä. asta.uusitalo@eurajokinetti.fi

• Varasin bookingin kautta hotellin ( Skandic ) Tampereelta ja maksoin hullu sen etukäteen. En saanut muutettua varausta - en hotellin kautta enkä bookingista. En jatkossa mene Scandiciin enkä varaa bookingin kautta - tulee kalliiksi ja kun kuitakin väyliä on !

• Varausehdot kannattaa lukea tarkoin ennen kun tekee ostopäätöksen. On joka varaamossa niitä, joita voi kuluitta perua ja sitten niitä, usein vähän edullisempia, joita voi perua kuluitta. Itse suosin jälkimmäistä..

• Tein booking.comin kautta hotelliarvion. Julkaisu kestää ja kestää. Päiväkausia.

• Tarkoitatko että yli päivän? Hurjaa!

SEISKA.FI

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.