Keskustelua tulevasta huvipuistokaudesta!
Linnanmäki on tapansa mukaan pysytellyt hiljaa laitevalintansa suhteen. Huhuja on liikkunut siintä, että puistoon olisi suunnitteilla Baby aviator niminen lastenrata. Kuva kyseisestä laitteesta: http://www.technicalpark.com/baby_aviator___interactive.htm. Suureksi suruksi täytyy sanoa, että huvipuistosta poistetaan kaikkien rakastama Sateenkaari. Tästä uutisoi esim. Wikipedia, sekä laitelista linnanmäen sivuilla, josta on poistettu kyseinen laite. Luulisin, että linnanmäelle olisi suunnitteilla vielä suurempikin laite, kuin baby aviator, sillä täyttäähän puisto 60 vuotta.
Tykkimäen huvipuisto on taas hankkinut hupihuoneen lapsille, joka tuskin kiinnostaa tämän palstan lukioita. Mukkelismakkelis touhupavilijonki sisältää pallomerta sekä muuta hauskaa perheen pienimmille.
Särkänniemen uutuus on taas vähän houkuttelevampi. Vanhan Korkkiruuvin tilalle on hankittu Motocoaster, jossa nimensä mukaisesti istutaan, kuin moottoripyörässä.
Suomen huvipuistot 2010
Minä se vaan olen xD
1
761
Vastaukset 1
- sateenkaarirocks
Voi V*ttu että sateenkaarikin pitää sitte poistaa,vaikka Risto Räikkönenkin vannoi vielä vuosi vai pari taaksepäin että vetonaulaamme Sateenkaarta ei tulla poistamaan missään vaiheessa:(,juu kyllä ne sitte osaa ton jalon taidon nimittäin valehtelun!!Ja sitte ku oon tottunut käymään kyseisessä laitteessa aina joka vuosi,kun olen lintsillä käynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251188
- 701121
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun93878- 78782
- 45771
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la39723Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka25658- 67643
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?39536- 105521