mistä noita saa? pääkaupunkiseudulla asustelen! ja onko sellasta missä ois erityisesti uvb-valoa?
uv-lamppuja MISTÄ?
3
2576
Vastaukset
- p
Katso www.psori.fi sivuilta lähin psoriyhdistys ja kysy heiltä.
Meillä Tuusulan seudun psoriasisyhdistyksen lamput on vuokrattavissa terveyskeskuksista pientä maksua vastaan. Ja ovat aika vähällä käytöllä, kun niitä tiedustelin. - UV-lampun ostanut.
Kirpputorilta olen ostanut. UV-lamppuja ei saa myydä kaupoissa. Siis sellaisia tehokkaita joita sanottiin muinoin aurinkolampuiksi. EU-määräys.
- Dorelanaa
Moi! omani tilasin Saksasta, maksoi jotain 80 euroa. Tuli suht. nopeasti ja luotettavasti. UVB valo tulee ns. valokammasta, mistä kampa osan saa pois, Mukana myös suojalasit ja sekunttikello. Takuukin toimii ja jos tuote ei tule ollenkaan parin euron vakuutus korvaa koko laitteen hinnan. Kyllä tuo on voittanu sairaalan valohoidot, saa olla kotona rauhassa ja lopulta 80 euroa on nopeasti otettu takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976