Naiset jotka olette pelkässä seksisuhteessa miehen kanssa, niin kestättekö sen että miehellä on muitakin samaan aikaan kierroksessa?
Hei naiset!
2
193
Vastaukset
- riippuu
no toki. jos se todellakin on vain pelkkä seksisuhde. tosin naisilla on välillä tapana sanoa, että pelkkä seksisuhde on, ei mitään tunteita mukana, ja silti ne kuitenkin tuntee jotain enemmän tai sitten ne alkaa ihan yllättäen tuntea jotain enemmän, vaikkeivat ole alussa niin tunteneetkaan, huomaavat ettei pystykään olemaan ilman mitään sitoomuksia. mutta siis jos todellisuudessa se on vain seksisuhde, niin eihän miehen muut kumppanit silloin todellakaan häiritse! :)
ryhtyy...jne. Eli pakkohan se on. Ei mitään hyötyä itselle pähkätä,onko sillä nyt muitaki kierroksessa. Varsinki jos sattuu olemaan ns. vakituisessa parisuhteessa oleva seksikumppani. Sillon sillä on ainaki se yks.
Ja kyllä siinä kai menis hohto hommasta,jos miettis kenen sänkyyn toi seuraavaks suunnistaa ja mitähän se siellä touhuaa. Kun ottaa ja antaa seksin seksinä ja jättää nuo mietinnät siihen vakituiseen parisuhteeseen,niin kaikki menee hienosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855050- 473522
- 1053345
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342541- 1992513
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262207- 1332069
- 201809
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51699- 1821678