Henki häiritsee

elämäpilalla

Mun huoneessa aina tapahtuu tosi outoja. Meidän perhe muutti siis tähän nykyiseen kerrostaloon alle 2 vuotta sitten. Täytin juuri 17 vuotta.
Eli siis olen nähnyt muutaman ihmisen kanssa tyttö-aaveen metsässä, joten uskon aaveisiin. Mutta siitä on jo 3 vuotta. Mutta nyt asiaan. Olen varma, että huoneessani kaikki ei ole ihan okei. Tätä on jo siis jatkunut niin kauan kun olen asunut tässä uudessa talossa. Eli siis päivisin jos olen yksin kotona, niin tunnen olevani aivan yksin. Mutta kun vanhemmat ovat jo nukahtaneet, alan tuntea, että ihan kuin joku tarkkailisi minua. Jos esim. joku nukkuu kanssani sängyssä, sitä tunnetta ei ole. Silloin tunnen vain että me kaksi ihmistä ollaan tässä huoneessa. Mutta aina kun nukun yksin, tunnen sen. Vanhemmat ei ole huomanneet mitään erikoista. Joten musta tuntuu, että olen ainoa joka tuntee sen.

Ja kerran noin kello 4 yöllä yritin nukahtaa, tapahtui todella outo juttu. Olin just millin verran nukatamisesta niin joku pääni sisällä huusi HEEEIII HEEEIII - todella kovlla äänellä. Silloin mä pelästyin enkä enää pystynyt nukkumaan. Sitä ennen joskun 2-4 aikaan kuulin sellasen koputus äänen pöydällä ja heti sen jälkeen verholla. Ja tätä jatkui siis noin 10 min. välein. Katoin samalla televisiota, koska pelkäsin mennä nukkumaan.
Ja sitten tää kuulostaa oudolta, mutta en ole mitenkään erityisen uskovainen, vaikka olenkin kristitty. Mutta ajattelin,että hei ihan sama ja rukoilin ennen nukkumaan menoa. Sinä yönä sitten heräsin joskus 12 aikaan ja tunsin että joku on mun huoneessa. Tunsin myös että se henki on vähän kuin vihainen. Siis että se henki olisi jotenkin vihainen, että mä rukoilin tai jotain. Mutta sitten menin nukkumaan. Nyt viime yönä rukoilin taas, ja heräsin taas yöllä kuumuuteen, mutta tuntui että se henki hengasi vielä mun huoneessa.

Ja esim. kun olen yksin kotona vaikka klo 10 illalla, niin vaikkapa katon telkkaria olohuoneessa, niin musta tuntuu että joku olisi mun selän takana. Siis mulla on sellanen tunne, että en ole yksin tässä huoneessa.
Ja sitten kerran kun olin yksin keittiössä ja söin niin yhdessä kohdassa tunsin ihankuin joku kutittaisi höyhenellä kädestäni. Ja kun tein ruokaa, niin tätä tapahtui 3 kertaa. Sitten en enää kestänyt vaan menin katsomaan telkkaria, että saisin jotain muuta mietittävää.

Mutta tää ''tyyppi'' joka hengaa mun huoneessa, niin minusta tuntuu että se on niinkuin energiaa. Todennäköisesti pahaa energiaa. Mutta en pääse siitä eroonkaan.
Niin tunnen sen läsnäolon ihan kuin ihmisen läsnäolon, vaikka ketään ei näy. Ja ihan kuin joku katsoisi minua. Vähän sama tunne kun kävelee ja tuntee, että joku tuijottaa takanapäin. Vähän sillä tavalla. Ja sit ku se oli vihanen, niin tunsin sen negatiivisuuden itsessäni.

Mutta en näe muutakaan tapaa ajatella, että jos se ''tyyppi'' haluaa hengata mun huoneessa niin mun puolestaa saa hengata, jos kerta olen niin hyvää seuraa. Ideaali tilanne olisi jos se lähtisi pois, mutta näköjään se on jotenkin kiinnittynyt joko mun huoneeseen tai minuun. Kun kerta oon jo asunut melkeen 2 vuotta ja oon hengissä niin ei kai se mitään kamalaa halua minulle. Musta tuntuu että he haluaa härnätä minua ja vaan kiusaa.

Kertokaa omia mielipiteitä, mä tartten apua oikeesti! Tää hankaloittaa mun elämää hirveesti, varsinkin nykyään kun tulee pimeetä niin mua alkaa ahdistaa, että mitä nyt tänä yönä tapahtuu. Olen miettinyt jos se on poltergeist, koska olen 17 vuotta ja se on vaan silloin kun muut perheenjäsenet ovat jo nukahtaneet. Mutta musta tuntuu enemmän että se vain kiusaa minua.

Auttakaa pliis!

15

1292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ffffffffff

      uskovaisia ystäviä? Siis semmoisia, jotka uskovat Raamattun eivätkä ole peäkästään seurakunnan jäseniä. Pyydä heitä paikalle ja pyytämään henkeä lähtemään Jeesuksen Kristuksen nimessä pois.

      En muuta lääkettä keksi enkä muutenkaan ole asiantuntija. Näitä juttuja seuraillessani taitaa tuo olla paras vaihtoehto. Tuskin tarvitset kallonkutistajaa itse, vaikutit tarinallasi olevasi ihan normaali nuori ihminen.

    • cybo-ceronimo-cabriel-61

      1. Älä pelkää, sillä pelko ruokkii mielikuvitusta.
      2. Huomaa se että asunnoissa kuuluu kaikenlaisia paukahduksia ja narinoita johtuen lämpötilojen ja ilmankosteuden vaihteluista, ei siis syytä kauhuun sillä kyse on luonnollisista ilmiöistä.
      3. Pään sisäiset äänet ovat nekin luonnollisia "omatuotantoa" olevia, samoin kuten simänurkissa vilahtavat varjomaiset "olennot".
      4. Ulkoile ja harrasta kaikenlaista positiivista ajattelua ja puuhailua päivän mittaan niin olet illalla niin "poikki" että nukut kuin "tukki" heräten aamulla iloisena ja reippaana uuteen upeaan päivään.
      5. Sinä olet itsesi ja huoneesi "kingi", joten sinun reviirisi on todella sinun, pidä se mielessä.

      • apua annetaan

        Hyvä lääkehän on tietysti kokeilla perinteistä keinoa: aloittaja voisi yksinkertaisesti päättäväisesti esittää ääneen kuuluvan ja tiukan pyynnön että henkiolento lähtee talosta. Tyypillisesti sen pitäisi tehota. Jos henkiolento ei kuitenkaan sillä lähde, voi aina kokeilla pyytää apua seurakunnalta.

        On totta, että paukahdukset, narahdukset ja muut äänet talossa ovat usein luonnollisia alkuperältään, mutta sekin vaihtoehto pitää huomoida, että kyseessä voi todella olla vieras entiteetti asunnossa.


    • On->

      Rukous. Ei sellaista turhaa lässytystä, vaan pitkäkestoisempi jossa jokainen solusi on mukana viimeistä kananlihalle nousutta ihokarvaa myöten apua pyytämässä. Joka päivä tämä avunpyyntö herraltamme. Tulet huomaan eron parissa kuukaudessa. Älä lipsu. Ja ulkoile kuten tuossa jo mainittiinkin. Ja poista kaikki ympäristöstäsi, mikä viittaa "black metal" -tyyliseeen hengailuun elämässäsi. Äläkä koskaa pelaa lautapeliä, sillä avaat vääränlaisia kanavia. Tämä hulluus päättyy lopulta psykiatrian kautta kuolemaan. Saa nauraa, mutta sinä päivänä kun verhot ovat poissa tuularinkin edestä, voit yllättyä. Toivon kaikkea hyvää elämällesi!

      • egh

        "Tämä hulluus päättyy lopulta psykiatrian kautta kuolemaan."

        Niinhän se on, että yllättävän usein kaikki päättyy lopulta kuolemaan.


      • tunge se rukous..

        Ei siinä rukoilut auta. Oletettu kummitus on jäänyt syystä tai toisesta asuntoon vangiksi eikä ole päässyt jatkamaan eteenpäin. Tässä tapauksessa ihan ammattimaiset kummitusten metsästäjät neuvovat: kummitusta on pyydettävä tiukasti poistumaan asunnosta ja sille on tehtävä selväksi, että talo kuuluu nyt siellä eläville. Yleensä kummittelu loppuu tähän, koska henkiolentokin tottelee päättäväisesti annettua lähtökäskyä.


      • paradoksiko?
        tunge se rukous.. kirjoitti:

        Ei siinä rukoilut auta. Oletettu kummitus on jäänyt syystä tai toisesta asuntoon vangiksi eikä ole päässyt jatkamaan eteenpäin. Tässä tapauksessa ihan ammattimaiset kummitusten metsästäjät neuvovat: kummitusta on pyydettävä tiukasti poistumaan asunnosta ja sille on tehtävä selväksi, että talo kuuluu nyt siellä eläville. Yleensä kummittelu loppuu tähän, koska henkiolentokin tottelee päättäväisesti annettua lähtökäskyä.

        Uskot kummituksiin, mutta et Jumalaan? Kehen turvaudut hädän hetkellä?
        Kuka on henkimaailman korkein olento? Onko se kummitus vai eikö korkeinta ole lainkaan?


      • ketjun aloittaja
        paradoksiko? kirjoitti:

        Uskot kummituksiin, mutta et Jumalaan? Kehen turvaudut hädän hetkellä?
        Kuka on henkimaailman korkein olento? Onko se kummitus vai eikö korkeinta ole lainkaan?

        Joo, eli nyt viime päivinä olen tehnyt sillä lailla että kun illalla ennen nukkumaan menoa olen sanonut ääneen silleen napakasti että '' mene pois, en kaipaa sua tänne!'' tai jotain sinne päin muutamana iltana. Ja musta tuntuu nyt, että se on lähtenyt pois, sillä en enää tunne sen läsnäoloa. Sillä ennen ihan tunsin että joku on mun kanssa samassa huoneessa, mutta nyt tunnen, että olen ihan yksin.

        Mulla oli myös Buddha-patsas vessan kaapissa, mutta heitin sen pois. Sain sen patsaan lahjaksi pari vuotta sitten Intiasta, mutta tuskinpa siellä mikään henki asustele. Mutta heitin sen pois varmuuden vuoksi.

        Ja sitten myös rukoilen joka ilta ja pidän sängyn vieressä ikonia ja äidin kaverin antamaa ristiä Jerusalemista.

        Tää juttu on vähän kinkkinen, sillä jos menen sanomaan esim. kavereille tai isälleni niin kaikki alkaa sanomaan että olen hullu tai jtn, vaikka en todellakaan ole. Olen ihan tavallinen lukiolainen. Ja vielä spiritismistä, niin sitä en ole koskaan harrastanut. Olen aina yrittänyt pysyä mahdollisimman kaukana näistä kuoleman jälkeisistä jutuista ja hengistä, sillä jos niitä kutsuu niin ne ei pakosti lähde pois.


        No mutta kiitos kaikille, kerron myöhemmin vielä miten on mennyt!


      • AgnosticSceptic
        ketjun aloittaja kirjoitti:

        Joo, eli nyt viime päivinä olen tehnyt sillä lailla että kun illalla ennen nukkumaan menoa olen sanonut ääneen silleen napakasti että '' mene pois, en kaipaa sua tänne!'' tai jotain sinne päin muutamana iltana. Ja musta tuntuu nyt, että se on lähtenyt pois, sillä en enää tunne sen läsnäoloa. Sillä ennen ihan tunsin että joku on mun kanssa samassa huoneessa, mutta nyt tunnen, että olen ihan yksin.

        Mulla oli myös Buddha-patsas vessan kaapissa, mutta heitin sen pois. Sain sen patsaan lahjaksi pari vuotta sitten Intiasta, mutta tuskinpa siellä mikään henki asustele. Mutta heitin sen pois varmuuden vuoksi.

        Ja sitten myös rukoilen joka ilta ja pidän sängyn vieressä ikonia ja äidin kaverin antamaa ristiä Jerusalemista.

        Tää juttu on vähän kinkkinen, sillä jos menen sanomaan esim. kavereille tai isälleni niin kaikki alkaa sanomaan että olen hullu tai jtn, vaikka en todellakaan ole. Olen ihan tavallinen lukiolainen. Ja vielä spiritismistä, niin sitä en ole koskaan harrastanut. Olen aina yrittänyt pysyä mahdollisimman kaukana näistä kuoleman jälkeisistä jutuista ja hengistä, sillä jos niitä kutsuu niin ne ei pakosti lähde pois.


        No mutta kiitos kaikille, kerron myöhemmin vielä miten on mennyt!

        No, pitäis tietenki lähtökohtaisesti pystyä päättelemään, onko kummitus pääsi sisä- va ulkopuolella. Todennäköisesti sisäpuolella, mikäli mitään oikeita, fyysisiä todisteita ei löydy..
        Ja tällä en nyt sitten väitä että olisit hullu tai muutenkaan sekaisin, ihmisen mieli kun on vaan sellainen että pelko ruokkii itseään. Yöllä, varsinkin unen rajamailla saattaa tosiaan kuulua näitä pään sisäisiä, joku saattaa tuntea jonkun läsnäolon, yksi saattaa jopa sopivassa vaiheessa ennen nukahtamista silmät avatessaan nähdä sakkia huoneessaan.
        Jos on sattumalta onnistunut vakuuttamaan itsensä siitä, että "jotain on tekeillä kun olen yksin ja yöllä varsinkin", niin ei ole mikään ihme jos näitä tuntemuksia alkaa tulla.

        Yksi tehokas konsti on kyllä tuo tiukkasävyinen käskeminen, ja itsensä vakuuttaminen siitä että on alueensa hallitsija. Eräs ystäväni kertoili tällaisista, oli nuorena ollut "kummittelua" ja eräänä yönä päänsisäisten huudellessa oli hermot menneet, ja hän oli huutanut niin kovaa kuin lähtee että "painukaa nyt v*****n siitä ku koitan nukkua!" ja ongelma oli sillä hoidettu. Aamulla oli kuitannut asian painajaisella.

        Tuohon kummitusten olemassaoloon en ota kantaa kun en paremminkaan tiedä, mutta en kehottaisi uskonnon kanssa pelleilemään yhtään sen enempää kuin "pahojen henkienkään".. Noissa se pää viimeistään sekoaa.


    • jjjjjjjjassu

      miksi asut vielä kotona? muuta uuteen kotiin sieltä ni voi ehkä helpottaa, tai mee hulluuslääkärille. en minä tiiä. luultavasti tuo kaikki on mielikuvituksen tuotetta.

    • Tetrahedron

      ...älä hermostu tuosta tilanteesta. Lähde ensin liikkeelle siitä, että poissuljet kaikki "luonnolliset selitykset". Jos pystyt ihan varmana sanomaan, että kyseessä on yliluonnolliset ilmiöt niin sitten suosittelen seuraavaa.

      Veikkaisin, että kyseessä on vainajahenki eli sielu, joka on kuoleman jälkeen unohtunut välitilaan maallisen ja astraalin väliin - tällaisten sielujen läsnäolo tuntuu monista epämukavalta tai jopa pahalta. Todennäköisesti tämä sielu ei itse tajua olevansa kuollut, ja olisi siis hyvä saada se tajuamaan sen. Sielu pyörii lähelläsi ehkä siksi, että se aistii valosi ja on siitä kiinnostunut tai siksi, ettei tosiaan tiedä olevansa kuollut ja kokee sinun vallanneen hänen kotinsa (?).

      Toisaalta kyseessä voi olla pimeyden olento, jonka kyllä tunnistaa hyvin negatiivisesta energiasta. Niiden kanssa ei kannata käydä juttusille vaan keskittyä valoon ja imeä itseensä niin paljon valoa kuin mahdollista. Pimeys tykkää ahdistella ja häiritä valossa kulkijoita, joskus ihan ilman mitään selvää syytä. Luuletko, että pystyisit selvittämään itse onko kyseessä pimeys vai vainajasielu?

      Meillä jokaisella on lähellä valoa kantavia energiaolentoja - jotkut kutsuvat enkeleiksi, mutta itse koen sen hieman harhaanjohtavaksi käsitteeksi - ja heiltä voit pyytää apua valon hakemiseen. Ei tarvitse rukoilla tai lukea mitään taikavärssyjä (henkimaailma ei ole uskontosidonnainen). Heille voi puhua ihan kuin rakkaimmalle ystävälle eikä sen tarvitse edes olla ääneenpuhumista vaan pelkällä ajatuksella saat ne lähellesi pitämään sinusta huolta.

    • Jotainkummallista

      Et ole ainut musta on alkanut tuntumaan viime aikoina aivan samalta että ku menen nukkumaan ( makaan kasvot seinään päin) niin että joku tuijottaisi minua ja kun istun olohuoneessa penkillä tuntuisi että joku hipelöisi niskojani ja olisi takanani.

    • Samaatuntenut

      Olen tuntenut samaa, mutta kun katson, kukaan ei ole huoneessani ja lausun koko ajan mielessä että tää on mun koti eikä täällä mitään voi olla. Kuitenkin kun laitan vessaan valot ja jätän oven auki, en enää pelkää, mutta nukun huonommin. Äitini ei uskoisi että huoneessa olisi joku ja yleensä käyn herättämässä siskoni viereeni koska pelko on ihan kauheeta.

    • Herne.keitto

      Minuakin henki häiritsee, semmonen pahalta haiseva. Aina torstaisin.

      • Yöt_Arabian

        Esititkö sille hengelle kolme toivomusta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe