Olen vaihtamassa jompaan kumpaan, nykyistä Suzuki V-Stromia 650. Suzuki itseä alempaa vääntävämmän moottorin vuoksi kiinnostaa aavistuksen enemmän kuin Jammu. Ajelen suurimman osan kaksi pyörän päällä, lähinnä kotimaan matkailua.
Suzuki 1250 Bandit SA vai Yamaha FZ1 S
Mootoripyörä on...
5
1116
Vastaukset
- parempi on
sukisuki
- Spöögelsööni
Yamaha tietenkin... Suzukia ei ole koskaan ollut eikä tule, onhan ne halvempia kuin muut....mutta huonompia. Noo ehkä enduro suzukin kelpuuttasin.
Kyl se nii on että yamaha ja honda ovat luotettavimmat pärrät, tosimies kyl ajaa kawalla...mut suzuki on paska. - Parempi vaan
ehdottomasti, kannattaa vertailla kunnon koeajolla kaksi päällä.
- ssssssssds
Eihän tuo yamaha ole edes kahden pyörä.
- SPÖÖGI
ssssssssds kirjoitti:
Eihän tuo yamaha ole edes kahden pyörä.
SE ON KAHDEN KAUPPA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1125468Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku413665Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖523495Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle933348- 811887
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt341777450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1341667Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.431619Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 161189