Vatsa sekaisin

rytmäri

Meneekö muilla vatsa sekaisin ja tulee tarve ulostaa rytmihäiriön aikana? Sekä myös kusihätä?
Onko hikoilu, pyörrytys ja oksettava olo myös oireita rytmihäiriössä?

7

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiedä, kun ei oo sydäntä.
      Olen sydämetön!

• Anonyymi

Rytmihäiriö on aina rasitus sydämelle. Rytmihäiriön aikana elimistö yrittää päästä eroon kaikesta ylimääräisestä taakasta, jotta sydän selviytyisi työstään ja elimistö saisi tarvitsemansa hapen.

• Anonyymi

mulle sanottiin näin " kun sulla on paniikkihäiriö ja sen kautta mahdollisesti rytmihäiriöt jotka liittyisi paniikkihäiriöön niin ei syytä huoleen koska se ei oo kuolemanvakavaa noi rytmihäiriös koska ne liittyy paniikkihäiriöön"

näin kyllä sanottiin mulle. En sitten tiiä onko hoitaja ollut ihan oikeassa. Sen sanoi hoitaja, ei lääkäri.

• Anonyymi

mul oli tosa 1-2 kuukautta sitten mm tällaisia oireita kuin;

paha ripuli, ruokahaluttomuutta, öisin kylmä hien tulo rytmihäiriöiden seurauksesta että sydän löi joko liian voimakkaasti, hitaasti tai nopeaa mutta kun puhuin tästä terveyskeskuksessa niin todettiin vain että liittyisi paniikkihäiriööni. Asiaa ei tutkittu mut sanoi että pitää ens kerralla soittaa ambulanssi paikalle että oon tietenki kiitollinen että tuon neuvon sain mut oisin halunnu mennä jatkotutkimuksiin joissa voidaan selvittää esim onko tukos että mahdollinen sama juttu kuin mikä todettiin isälleni varjokuvauksessa eli ranteeseen työnnettiin joku juttu jolla ne pystyi näkeen ne jutut ja sitte isälle piti tehdä toimenpitteet kun löydettiin tukoksia ja verisuonikin oli katkennut sydämen läheltä ja oli hänellä myös eteisvärinää ollut ja rytmihäiriötä.

mulla oli myös pahoinvointia silloin ripulin ja ruokahaluttomuuden lisänä sekä rytmihäiriöt mutta nämä ongelmat alkaa olla takanapäin että oireilu on ollu niin lievää etten ole soittanu ambulanssia mut aion toki soittaa jos menee hankalaksi.

Mulle sanottiin kyllä että jos paniikkihäiriön seurauksesta tulee rytmihäiriöitä niin se ei ole koskaan kuolemanvakavaa että näin on sanoneet mulle ainaki yksi lääkäri ja yksi ulkopuolinen(joka ei ole lääkäri eikä hoitaja).

epäilin ripulin johtuneen stressistä että sain aika pahan stressin seurauksesta stressivatsan. Rytmihäiriöistä en ossaa sanua että mistä ne on tulleet mutta ehkä liian kovan liikunnan ja niukahkon syönnin seurauksesta että silloin eräänä paastopäivänä tein pahan virheen kun tein 6.5 kilsan lenkin ripeällä tempotasolla ja sen jälkeen kolomen tunnin päästä otin aika tiukat löylyt ja sitten yöllä alko ensimmäiset vakavantuntuiset sydänvaikeudet. Terveyskeskusessa hoitaja oli oikein vihainen minulle että miten sä nyt tuollai menit tekemään noin väärin paastopäivänä koska paastona ei saa tehdä noin koska aina sydämelle voi olla iso rasite.

• Anonyymi

Aloittajan mainitsemia oireita voi liittyä myös sydänkohtaukseen.
      Hikoilu, pyörrytys, oksettava olo.

• Anonyymi
      UUSI

Riippuu miten rytmihäiriö tulee, tuleeko esim vsin rasituksen sikana, jolloin on normaalia ,että sydän saattaa oamppailla, tum tum tu tu tum. Mikäli on tahdistin,niin siihen liittyen taasen on omat rytmihöiriönsä. Liiallinen kuumuus, saunominen voi aikansaada rytmihäiriön, kuten maratonjuokdu. Flunssaisena urheileminen puolestaan voi aikaansasda sydänlihastulehduksen. Rytmihäiriö on joskus normaali, esimerkiksi jis nukkuu huonosti, juo paljon kahvia tai ok muuten jännityksessä tai stressaantunut. Toistuvissa rytmihäiriöissä pitää pyytää ekg seuranta, tarvittaessa rasitus ekg, jotta nähdään sydämen kunto ja tilanne.

• Anonyymi
      UUSI

Aloittahsn kuvailemaan oireet voisi helposti yhdistää liialliseen rasitukseen, esim maratonjuojdu, saunominen, juominen , kahvin juonti, stressiä, liiallinen väsymys. Rytmihäiriöaltistus kasvaa kyllä noita tapauksessa, mutta mikäli haluaa selon, kysyy tarvittaessa ekgtä lääkäriltä, siinä nähdään qt aika, pq aika, t aallot ynnä muut, joista voidam tulkita tilanne yksilökohtaisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      69
      2223
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1911
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      145
      1671
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1649
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      105
      1622
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1587
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1377
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1289
    9. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      20
      1220
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1170
    Aihe