outo olo

lhgkfkhflg

Eli olen 18v ja alottelin polttelun tossa noin 2kk sitten ja nyt on joku 10 kertaa tullu polteltua(max 3 päivää putkeen). Viimeksi olen poltellut 2 päivää sitten ja nyt alkoi tuntua vahvasti jonkun häiriön oireita... Koko päivän ollut outo olo ja illalla kun nukkumaan koitin mennä alkoi tulla epätodellinen olo ja yhtäkkiä se voimistui kokoajan ja tuli lievä paniikki. Siinä sitten nopeasti pomppasin pystyyn ja laitin vaatteet päälle ja kävin tupakilla ja miettisin että mitä tässä tapahtuu. Olo oli kokoajan epätodellinen ja pelottava, tuntui kun haluaisin nopeasti saada pään normaaliksi.
Nyt tässä sitten muutaman kerran koittanut mennä nukkumaan ja miettiä että aamulla kattoo mikä tilanne mutta kokoajan alkaa hiipimään se paniikki takasin ja pakko laittaa valot päälle ja nousta ylös. Myös jotain lieviä aistiharhoja havaittavissa. Pelottaa kyllä nyt saatanasti että palaanko koskaan normaaliksi?

Voiko kyseessä olla jokin ohimenevä kannabiksen aiheuttama psykoosi vaikka viime polttelusta onkin jo 2 päivää, vai pitäisikö mennä käymään lääkärissä? Onko jollain samoja kokemuksia ja miten itse "paranit" siitä? Olen todella kiitollinen jos saisin jotain hyviä vinkkejä / neuvoja mitä pitäisi tehdä. Kukkaan en ainakaan koske enää ennen kuin saan asian kuntoon.

Kiitos etukäteen!

13

2514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anti THC

Mikä sun ravintotilanne on, ootko mässyttänyt? Entä ootko muistanu käydä ulkona? Entä ootko ollu toisten ihmisten kanssa kanssakäymisissä? Miten muuten voit? Onko kannabiksen käyttö ollut kompensaatiota jollekin toiselle asialle, jota on ollut ehkä hankalaa käsitellä, tai jota pitää alitajuntaisesti torjua.

Käy terveyskeskuksessa ja kerro sinne tilanteesi. Kyllä sinä apua saat kannabisongelmaasi. Lääkäreillä on vaitiolovelvollisuus ja koulutus monenlaisiin terveydentilan hoitotoimenpiteisiin.

• Zepalust

itse vastaavan pelkotilan aikanaan läpikäyneenä tiedän täsmälleen, millaiset pelkotilat cannabis voi pahimmillaan laukaista. Henk.koht. pidin ko. kokemuksen jälkeen reilun vuoden tauon - en yksinkertaisesti edes uskaltanut polttaa. (Eikä minulla myöskään ollut tuolloin mitään erityisen ahdistavaa/stressaava elämänvaihetta).

Tunnen myös entisiä "heinähattuja", jotka ovat lopettaneet polttelun kokonaan cannabiksen aiheuttamien pelkotilojen takia. Ahdistus ja pelkotilat hävisivät ko. ihmisiltä polttelun lopettamisen jälkeen. Koittakaa nyt uskoa, ettei se cannabis kaikille sovi ja siltikin kohtuus kaikessa, ettei tule ikäviä yllätyksiä pahojen "vibojen muodossa.

Aine, joka vaikuttaa mm.aivojen välittäjäaineisiin, ei todellakaan voi olla kaikille harmitonta ja aiheuttamatta mitään harmeja kenellekään.

• Anti-Valistaja
        Zepalust kirjoitti:

itse vastaavan pelkotilan aikanaan läpikäyneenä tiedän täsmälleen, millaiset pelkotilat cannabis voi pahimmillaan laukaista. Henk.koht. pidin ko. kokemuksen jälkeen reilun vuoden tauon - en yksinkertaisesti edes uskaltanut polttaa. (Eikä minulla myöskään ollut tuolloin mitään erityisen ahdistavaa/stressaava elämänvaihetta).

Tunnen myös entisiä "heinähattuja", jotka ovat lopettaneet polttelun kokonaan cannabiksen aiheuttamien pelkotilojen takia. Ahdistus ja pelkotilat hävisivät ko. ihmisiltä polttelun lopettamisen jälkeen. Koittakaa nyt uskoa, ettei se cannabis kaikille sovi ja siltikin kohtuus kaikessa, ettei tule ikäviä yllätyksiä pahojen "vibojen muodossa.

Aine, joka vaikuttaa mm.aivojen välittäjäaineisiin, ei todellakaan voi olla kaikille harmitonta ja aiheuttamatta mitään harmeja kenellekään.

Joka ikinen asia mitä teet vaikuttaa aivojen välittäjäaineisiin, koska ne aikaansaavat jopa sen teon, jota kulloinkin teet.

Jos ei olisi pelottavaa kieltolakia, joka monia kannabiksessa skitsottaa, ongelmia olisi vähemmän. Vai mitä sinä pelkäsit? Muutakin kuin siis itseäsi?

Luulen kyllä, että olet se sama kaveri, jolla on se poika, joka ikikestoisessa psykoosissa asuu pimeässä huoneessa. Eli olet pelkkä keksittyjä tarinoita levittävä pallari.

• olet oikeassa
        Zepalust kirjoitti:

"itse vastaavan pelkotilan aikanaan läpikäyneenä tiedän täsmälleen, millaiset pelkotilat cannabis voi pahimmillaan laukaista. Henk.koht. pidin ko. kokemuksen jälkeen reilun vuoden tauon - en yksinkertaisesti edes uskaltanut polttaa. (Eikä minulla myöskään ollut tuolloin mitään erityisen ahdistavaa/stressaava elämänvaihetta).

Aine, joka vaikuttaa mm.aivojen välittäjäaineisiin, ei todellakaan voi olla kaikille harmitonta ja aiheuttamatta mitään harmeja kenellekään. "

Se tiedetään mut jotkut tahot yrittää silti kiistää.

• eihajuakaan

Joko sä kirjotit joku kolmisen viikkoa samankaltasen tarinan tänne ja oot onneton trolli, tai sitten toisena vaihtoehtona on, että sulla on mielenterveysongelmia jotka toi sun polttelu on saattanu laukasta.

Kummassakin tapauksessa suosittelen ottamaan yhteyttä ammattiauttajaan.

• nickre

jos provokaatinen trolli, niin sitten tuskin sinun psykoosissa auttaa muu kuin sairaalahoito jossa sut laitetaan lääkityksellä virastokelpoiseksi sossun ja kelan penkille jököttämään.

Jos aiheesta puhut, voisin väittää että olet poltellut jotain epämääräistä polttoa missä muutakin kuin thc vaikuttavan aineena. Jos sinulla tuollaista tulee puhtaasta, niin sitten uskaltaisin väittää että vastaavia ahdistuksia sinulle on tullut aiemminkin.

• iso loimu

epätodellinen olo, outo olo, lievät aistiharhat, heh, etkö pysty mielikuvittelemaan konkreettisemmin.

Jos on ahdistunut olo, niin itse ainakin lähden kävelylle ulos.

Mutta esimerkiksi tuo kertokaa miten olette "parantuneet" -kysymys, viittaa vahvasti että viesti on pallari. Hän pitää näistä kieroutuneista ilmaisuista, joista sitten muka "normaali ihminen" ajattelee, että voi kauheeta, tuollaista se kannabiksen käyttäjän arki on. Että parannutaan ja sairastutaan ja naksahdellaan psykoosiin jatkuvasti.

Trolli haikailee, niiden hyvien aikojen perään. Silloin kun oli turvallinen Neuvostoliitto ja ihmiset uskoivat kaiken mitä ylhäältä säädettiin.

En ymmärrä miksi tällaisia pallareita tänne kirjoitellaan, ilmeisesti joku haikailee takaisin kommunisti-suomeen.

Näin empatiajärjellä mietittynä; jos olisin 18 vuotias ja olisin käyttänyt kymmenen kertaa kannabista, en välttämättä yöllä paniikeissa tulisi ajatelleeksi, että joo miksi en kysy asiaa Suomi24:en palstalta, siellähän on erittäin epäasiallista ja harhaan johtavaa keskustelua. Sieltä varmasti saan apua tähän ongelmaani :))

Se joka näitä keksittyjä tarinoita kirjoittelee, on täysin sokea tällaiselle järjen käytölle ja samalla ilmaisee miten itsekeskeinen on.

Jos kirjoittelisin pallareita kirjoittaisin niitä paljon paremmin ja uskottavammin.

• Anti-Pallari
        iso loimu kirjoitti:

epätodellinen olo, outo olo, lievät aistiharhat, heh, etkö pysty mielikuvittelemaan konkreettisemmin.

Jos on ahdistunut olo, niin itse ainakin lähden kävelylle ulos.

Mutta esimerkiksi tuo kertokaa miten olette "parantuneet" -kysymys, viittaa vahvasti että viesti on pallari. Hän pitää näistä kieroutuneista ilmaisuista, joista sitten muka "normaali ihminen" ajattelee, että voi kauheeta, tuollaista se kannabiksen käyttäjän arki on. Että parannutaan ja sairastutaan ja naksahdellaan psykoosiin jatkuvasti.

Trolli haikailee, niiden hyvien aikojen perään. Silloin kun oli turvallinen Neuvostoliitto ja ihmiset uskoivat kaiken mitä ylhäältä säädettiin.

En ymmärrä miksi tällaisia pallareita tänne kirjoitellaan, ilmeisesti joku haikailee takaisin kommunisti-suomeen.

Näin empatiajärjellä mietittynä; jos olisin 18 vuotias ja olisin käyttänyt kymmenen kertaa kannabista, en välttämättä yöllä paniikeissa tulisi ajatelleeksi, että joo miksi en kysy asiaa Suomi24:en palstalta, siellähän on erittäin epäasiallista ja harhaan johtavaa keskustelua. Sieltä varmasti saan apua tähän ongelmaani :))

Se joka näitä keksittyjä tarinoita kirjoittelee, on täysin sokea tällaiselle järjen käytölle ja samalla ilmaisee miten itsekeskeinen on.

Jos kirjoittelisin pallareita kirjoittaisin niitä paljon paremmin ja uskottavammin.

"Jos kirjoittelisin pallareita kirjoittaisin niitä paljon paremmin ja uskottavammin. "

Hieman alkoi hymyilyttämään sana "pallari" tässä yhteydessä : )

Olen itsekin ihmetellyt, että mihin mahtaa perustua se, että tälle palstalle tulee joku kyselemään mitä tehdä nyt, kun kannabis on laukaissut kaikenlaista. 18-vuotias osaa mennä jo wikipediaan, päihdelinkin sivuille tai hamppufoorumille ottamaan selvää asioista. Tai kysyä niiltä kavereilta, jotka joilta sitä pilveä on saanut, että mikäs tämä paniikkohtaus överiblosseissa nyt oikein on?

Täytyy jo ajatella pallarimaisesti, jotta tulee moisella tavalla tänne runoilemaan.

Mutta kyllä välillä on niin uskottavan kuuloisia provoja, että niiden eteen on nähty vaivaa jo paljonkin. Esim. käyty hamppufoorumilta etsimässä jokin teksti (joka on jo siellä todettu provoksi ajat sitten) ja sitten kopioida se tänne. Ja kaikenlaiset "olen parisuhteessa flegmaattisen kannabistin kanssa" tai "poikani on psykoosissa pimeässä huoneessa kuudetta vuotta" ovat aina yhtä hämmentäviä. Kuka niitä kirjoittaa, jos on terve itse? Täälläkö sitä apua on tarjolla? Tämä palsta on paskottu trollia täyteen niin pitkän aikaa, ettei kukaan jaksa enää oikeita asioita kovin kauan käsitellä. Valistajatrollit pilasivat leikkikentän jo vuosia sitten..

Ottaen huomioon toisten nimimerkeillä kirjoittelun, täysin asiattomat provot, joskus jopa nerokkaan hauskat häiriköinnit, niin ei voi kuin ihmetellä että joku luulee totuuden torvien soivan joka kerta, kun kootaan nippu klisheita ja heitetään vähän "kannabis laukaisi kaikenlaista" läppää.

Jos olisin häiriintynyt kannabiksen vastustaja (joita tällä palstalla vierailee/asustelee melko tiiviisti), pystyisin heittämään uskottavampaa provoa liukuhihnalta pitkän elämän kokemukseni ansiosta.

Mutta en ole häiriintynyt, vaikka sitä pallaritkin mainostavat omissa harhoissaan. Käytän kannabista, mutta olen normiterve. Ihan niidenkin lääkärienkin mukaan, joille olen terveystarkastuksissa sanonut nautintoaineeksi kannabiksen : )

• Anti-Pallari
        Anti-Pallari kirjoitti:

"Jos kirjoittelisin pallareita kirjoittaisin niitä paljon paremmin ja uskottavammin. "

Hieman alkoi hymyilyttämään sana "pallari" tässä yhteydessä : )

Olen itsekin ihmetellyt, että mihin mahtaa perustua se, että tälle palstalle tulee joku kyselemään mitä tehdä nyt, kun kannabis on laukaissut kaikenlaista. 18-vuotias osaa mennä jo wikipediaan, päihdelinkin sivuille tai hamppufoorumille ottamaan selvää asioista. Tai kysyä niiltä kavereilta, jotka joilta sitä pilveä on saanut, että mikäs tämä paniikkohtaus överiblosseissa nyt oikein on?

Täytyy jo ajatella pallarimaisesti, jotta tulee moisella tavalla tänne runoilemaan.

Mutta kyllä välillä on niin uskottavan kuuloisia provoja, että niiden eteen on nähty vaivaa jo paljonkin. Esim. käyty hamppufoorumilta etsimässä jokin teksti (joka on jo siellä todettu provoksi ajat sitten) ja sitten kopioida se tänne. Ja kaikenlaiset "olen parisuhteessa flegmaattisen kannabistin kanssa" tai "poikani on psykoosissa pimeässä huoneessa kuudetta vuotta" ovat aina yhtä hämmentäviä. Kuka niitä kirjoittaa, jos on terve itse? Täälläkö sitä apua on tarjolla? Tämä palsta on paskottu trollia täyteen niin pitkän aikaa, ettei kukaan jaksa enää oikeita asioita kovin kauan käsitellä. Valistajatrollit pilasivat leikkikentän jo vuosia sitten..

Ottaen huomioon toisten nimimerkeillä kirjoittelun, täysin asiattomat provot, joskus jopa nerokkaan hauskat häiriköinnit, niin ei voi kuin ihmetellä että joku luulee totuuden torvien soivan joka kerta, kun kootaan nippu klisheita ja heitetään vähän "kannabis laukaisi kaikenlaista" läppää.

Jos olisin häiriintynyt kannabiksen vastustaja (joita tällä palstalla vierailee/asustelee melko tiiviisti), pystyisin heittämään uskottavampaa provoa liukuhihnalta pitkän elämän kokemukseni ansiosta.

Mutta en ole häiriintynyt, vaikka sitä pallaritkin mainostavat omissa harhoissaan. Käytän kannabista, mutta olen normiterve. Ihan niidenkin lääkärienkin mukaan, joille olen terveystarkastuksissa sanonut nautintoaineeksi kannabiksen : )

Vaikka VS on aidosti myös huolissaan pojastaan, varmasti sitä hieman vituttaa, etteivät kaikki kannabiksen käyttäjät asu teltassa Tanskassa. Sen vuoksi VS:n täytyy vakuuttaa, että hampparit ovat vielä tulevaisuudessa siellä tai että muuten vain heillä menee huonosti... Erimielisyys VS:n kanssa tarkoittaa "hiipivää hulluutta"

Miettikää minkä höperön poppamiehen valistuksia jotkut teistäkin uskovat. Onneksi elämässä olen nähnyt monen hamppuhysteerikon silmien aukenevan ilman omaa käyttöä. Ovat vain joutuneet nöyrtymään sen edessä, että suurin osa kannabikseen käyttäjistä pärjää hyvin elämässään. Vanhemmalla iällä sitä jo on uskaltanut tulla kaapista ulos ja sekös on "pallaripäitä" hämmentänyt.

• iso loimu
        Anti-Pallari kirjoitti:

Vaikka VS on aidosti myös huolissaan pojastaan, varmasti sitä hieman vituttaa, etteivät kaikki kannabiksen käyttäjät asu teltassa Tanskassa. Sen vuoksi VS:n täytyy vakuuttaa, että hampparit ovat vielä tulevaisuudessa siellä tai että muuten vain heillä menee huonosti... Erimielisyys VS:n kanssa tarkoittaa "hiipivää hulluutta"

Miettikää minkä höperön poppamiehen valistuksia jotkut teistäkin uskovat. Onneksi elämässä olen nähnyt monen hamppuhysteerikon silmien aukenevan ilman omaa käyttöä. Ovat vain joutuneet nöyrtymään sen edessä, että suurin osa kannabikseen käyttäjistä pärjää hyvin elämässään. Vanhemmalla iällä sitä jo on uskaltanut tulla kaapista ulos ja sekös on "pallaripäitä" hämmentänyt.

Joo näitä tarinoita täällä on, runoilee muuten myös hamppufoorumille kaikenlaisia "överi" keromuksia.
        Tosiaan kopioi ja matkii kaikenlaisia nostopesäbongijuttuja, kauppaa royal danea ja mitä lie.

3,5 kilometrin päästä jo huomaa miten juttu lähtee eroamaan kaikista muista jutuista. Vastailee itselleen, mikä ei ole ihan terve merkki.

Tietty saattaa olla, että takana onkin enemmänkin irti huumeista järjestön edustajia, vaikka on todella vaikeaa uskoa, että monta hmm... noin irtonaista olisi löytänyt toisensa.

Yhtä hassua on edes kuvitella, että ihmiset nettiä lukiessaan tekisivät päätöksiä päihteiden kokeilusta. Eiköhän nuo asiat mene niin, että on viihdyttänyt itseään jossain porukassa ja sitten tullaan netistä katsomaan, että mistäs voisin tilata sitä sun tätä. Ellei nettiä olisi, asia hoituisi muita teitä pitkin.

Kuten anti-pallari totesi, varmaan tulisi mieleen kysellä kavereilta asiaa. EI, vaan kysytään suomi24 palstalta ja heitetään heti koko elämän stoori kehiin ja avaudutaan ensimmäisessä viestissä ihan kokonaan muutenkin. Monesti loppuun vielä todetaan kaiken kärsimyksen jälkeen, että heh, en ikinä lopeta kannabiksen käyttöä. Se on taas koodi "normaalille", että kyllä on tosi koukuttavaa, kun silti vaaan vetää.

Tosiaan näitä pallareita on myös hamppufoorumilla. Pallarin erottaa melkoisen helposti, hyviä juttuja on mm. kokemukset -> överikertomukset. Ei tarvitse kauaa lukea kun jo on pakahtumassa nauruun. Pallareissa lähdetään yleensä parin hatsin jälkeen jo lentoon tai menetetään tajunta kuudeksi tunniksi jne. Sitten lähtee perhe lapsineen, työpaikka katoaa, poliisit raiskaa ja lopussa todetaan, että vedän aina aamusta iltaan savuja, vaikka saankin vakavia harhoja :)

Kaiken lisäksi Joukon poika ei ole enää vuosiin asunut Tanskassa. Asuu ihan omassa huoneistossaan Suomessa.

• Lilleripallero
        iso loimu kirjoitti:

Joo näitä tarinoita täällä on, runoilee muuten myös hamppufoorumille kaikenlaisia "överi" keromuksia.
        Tosiaan kopioi ja matkii kaikenlaisia nostopesäbongijuttuja, kauppaa royal danea ja mitä lie.

3,5 kilometrin päästä jo huomaa miten juttu lähtee eroamaan kaikista muista jutuista. Vastailee itselleen, mikä ei ole ihan terve merkki.

Tietty saattaa olla, että takana onkin enemmänkin irti huumeista järjestön edustajia, vaikka on todella vaikeaa uskoa, että monta hmm... noin irtonaista olisi löytänyt toisensa.

Yhtä hassua on edes kuvitella, että ihmiset nettiä lukiessaan tekisivät päätöksiä päihteiden kokeilusta. Eiköhän nuo asiat mene niin, että on viihdyttänyt itseään jossain porukassa ja sitten tullaan netistä katsomaan, että mistäs voisin tilata sitä sun tätä. Ellei nettiä olisi, asia hoituisi muita teitä pitkin.

Kuten anti-pallari totesi, varmaan tulisi mieleen kysellä kavereilta asiaa. EI, vaan kysytään suomi24 palstalta ja heitetään heti koko elämän stoori kehiin ja avaudutaan ensimmäisessä viestissä ihan kokonaan muutenkin. Monesti loppuun vielä todetaan kaiken kärsimyksen jälkeen, että heh, en ikinä lopeta kannabiksen käyttöä. Se on taas koodi "normaalille", että kyllä on tosi koukuttavaa, kun silti vaaan vetää.

Tosiaan näitä pallareita on myös hamppufoorumilla. Pallarin erottaa melkoisen helposti, hyviä juttuja on mm. kokemukset -> överikertomukset. Ei tarvitse kauaa lukea kun jo on pakahtumassa nauruun. Pallareissa lähdetään yleensä parin hatsin jälkeen jo lentoon tai menetetään tajunta kuudeksi tunniksi jne. Sitten lähtee perhe lapsineen, työpaikka katoaa, poliisit raiskaa ja lopussa todetaan, että vedän aina aamusta iltaan savuja, vaikka saankin vakavia harhoja :)

Kaiken lisäksi Joukon poika ei ole enää vuosiin asunut Tanskassa. Asuu ihan omassa huoneistossaan Suomessa.

"Kaiken lisäksi Joukon poika ei ole enää vuosiin asunut Tanskassa. Asuu ihan omassa huoneistossaan Suomessa. "

Miksi isänsä sitten näin väittää? Onko hän siinä määrin sekaisin, että ei tiedä missä poikansa on, mutta luulee tämän olevan Tanskassa ja asuvan teltassa? Ja äitinsäkin vielä lähettelee synttärionnitteluja "Maailman menoa"-palstan kautta pojalleen.

Eli jos Jouko on väärässä ja sinä oikeassa, niin miksi Jouko kertoo poikansa olevan Tanskassa? Tai miksi sinä kerrot pojan olevan Suomessa?

• iso loimu
        Lilleripallero kirjoitti:

"Kaiken lisäksi Joukon poika ei ole enää vuosiin asunut Tanskassa. Asuu ihan omassa huoneistossaan Suomessa. "

Miksi isänsä sitten näin väittää? Onko hän siinä määrin sekaisin, että ei tiedä missä poikansa on, mutta luulee tämän olevan Tanskassa ja asuvan teltassa? Ja äitinsäkin vielä lähettelee synttärionnitteluja "Maailman menoa"-palstan kautta pojalleen.

Eli jos Jouko on väärässä ja sinä oikeassa, niin miksi Jouko kertoo poikansa olevan Tanskassa? Tai miksi sinä kerrot pojan olevan Suomessa?

En minä voi tietää, miksi hän väittää sellaista.

Tulee mieleen, että jos vaikka haluaisi antaa jostain asiasta oikein huonon kuvan, niin kannattaisi esimerkiksi liioitella omia kokemuksiaan ja läheisten kokemuksia aiheesta.

Onhan vierestäseurannut mm. kirjoittanut, että vastaan seuraavassa viestissä poikani puolesta asiaan, sillä tiedän mitä poikani ajattelee. Sitten seuraavassa viestissä hän kirjoittaa raakkunana minä muodossa asioita. Eikö se ole hieman outoa? Kun ihminen tekee jotain täysin epäloogista, kuten tekeytyy pojakseen, on erittäin vaikeaa miettiä, miksi hän tekee niin.

Mutta eipä näitä asioita kannata niin vakavasti ottaa. Totta puhuen, oma käytöskin hieman naurattaa, kun olen alkanut niin kauhean vakavasti väittelemään ja kommentoimaan tämän hiipijän juttuja :))

• Anonyymi

Siihen on lääke olemassa sitä saa ku varaa ajan lääkärille ja kertoo mitä o tapahtunut itekkään en tiiä lähteekö tää itetsään pois mut kyl se ainaki paremmalta tuntuu ku oottaa muutaman viikon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      495
      8627
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      120
      5892
    3. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      288
      4904
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      58
      4645
    5. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      73
      4193
    6. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      164
      3962
    7. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      172
      3788
    8. Sinun ja kaivatun nimikirjaimet

Mitkä ne on ? Meillä H❤️M 👩‍❤️‍👩
      Ikävä
      90
      1741
    9. Onko sinulla ja kaivatulla

joku yhteinen tärkeä paikka?
      Ikävä
      99