~ Oikeesti ~

~ ♥♥ ~

Laulun sanoin on meille kerrottu
meille laulettu
" ei aika entinen,
se ei koskaan enää palaa "

Mutta miksi palaisikaan
eihän sen tarvitse

voihan aina mennä eteenpäin

Rakkaani,
matkamme on vielä kesken
tartuthan käteeni
luotathan

Huominenkin on vielä
ja sen jälkeen vielä huominen

Maailmat ovat nyt meidän
meidän maailmamme ~

~ ♥♥ ~

http://www.youtube.com/watch?v=DMzyClJQ3Jg

25

388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)))

      ihana runo
      tykkäsin tosiiiiii paljon :))

      • jos runoni miellytti sinua... :)

        Kauniita unihaleja sinne :))


    • vaan...

      Kuinka ihanaa
      onkaan huomista
      rakastaa

      uusi hetki
      aina tulossa

      tulevaa

      Kiitos aamun Raikastuksesta !

      • eilistä ei koskaan kukaan saa takaisin, on vain tämä hetki
        ja tulevaisuus, joka kannattaa ottaa ihanana seikkailuna ja lahjana ! :))

        Ja niinkuin vanha kansa sanoo: " Eteenpäin on eläväisen mieli " !!!

        Oikein aurinkoista ja kivaa päivää sinulle !

        Toivottaa (*J*)


    • ainayksinkö

      tästä runosta ja varsinkin linkistä
      niin kaunista.
      Ei kuitenkaan minulle tarkoitettu.
      Kiitos :)

      • Kiva jos runo linkkeineen miellytti sinua ! :)

        Oikein aurinkoista ja kivaa kevätpäivää sinulle !

        Terkuin (*J*)


    • unilona

      Sinä sen lausuit:
      kesken on matkamme
      niin me itsekin olemme
      mutta me nautimme tästä

      • ihminen on "keskeneräinen" loppuun asti...

        Mutta nauttikaamme tästä hetkestä ... tässä ja nyt...
        Elämä on lahjaa !

        Kivaa aurinkoista kevätpäivää sinulle ! :)

        Terkuin (*J*)


    • uteliastytteli

      matkamme on vielä kesken
      miten kesken
      voisiko se loppua
      ylihuomiseen???

      • on iankaikkisuusolento !
        Sen matka ei lopu koskaan vaan jatkaa toisessa ulottuvuudessa...näin uskon... :))

        Kivaa ja aurinkoista kevätpäivää sinulle :))

        Terkuin (*J*)


    • rullaverho

      Miksi ei kukaan tee minulle tälläistä runoa niin aito ja herkkä. Olenko niin rakkauden nälkäinen että uskottelin itselleni runosi oli minulle tehty. Yksinäisyys tekee joskus kepposia. Tänne on niin mukava joskus tulla lueskelemaan runoja.
      Ihanan runon olet jollekkin tehnyt.

      Kiitos lukuhetkestä :)

      • Olen imarreltu jos runoni oli sinusta kiva lukea ja herätti ajatuksia...
        Se kaiketi näitten rakkausrunosivujen idea onkin.
        Jaetaan ajatuksia, jotka koskee niin ihmiselle tärkeää asiaa, nimittäin Rakkautta.

        Oikein aurinkoista ja kivaa kevätpäivää sinulle ! :)

        Terkuin (*J*)


    • allekirjoittasi tätä

      Aika entinen ei koskaan enään palaa, palaahan se toki muistoissa.
      On myös totta , aina voi mennä eteenpäin, mennä eteenpäin katsomatta eiliseen, eilisen muistot
      kulkee mukana huomiseen.
      Luotathan ja tartu käteeni,voisiko se olla vaikeaa, jos ei katso eiliseen.Vai pitäisikö luottaa ja uskoa.
      Onko matka vielä kesken olisi kuin roikkuisit jossain kesken jääneessä etkä tiedä pitäisikö poistua vai jäädä.
      Olisiko se itsekästä ajattelua, mene ja tiedä.

      Jotenkin jäi sekava fiilis runosta ja varsinkin linkki ei sopinut tähän.
      Kiitokset kuitenkin.

      • menneitä muistelee sitä tikulla silmään.. sanotaan... :O

        Mutta kiitos kommentistasi kuiteski ;D

        Kivaa kevättä sinulle ! :))

        Terkuin (*J*)


    • vain on ; ) ( :

      Kun lähtee matkaan
      etsimään kuka minä olen
      olo on kuin rakastuneella
      pitkäkään matka ei tunnu
      oikein missään

      Muistan kun kylmässä sateessa
      luoksesi pyöräilin
      mikään ei olisi estänyt sitä
      ilolla sen tein
      edelleen sinua oikeesti rakastan

      Luotan elämään
      sydän vain
      oikeesti rakastaa

      • että rakastunut ei paljon kilometrejä mittaile eikä
        säätä paljon kattele...joo...

        Kiitos sinulle mielenkiintoisesta vastarunostasi !

        Ja kivaa kevättä sinulle :)

        Terkuin (*J*)


    • Armiliini

      Rakas.. se taitaa mennä!
      Ihanan runon teit :)

      • Kiva jos runo miellytti sinua... :))

        On ihmeellistä että voi ihan oikeesti tykätä jostakin eikä vain
        haaveilla jotain olemattomia...se on hienoa...
        On joku josta välittää ja jota ajattelee... :))

        Isohali sinne... nam...

        Terkuin (*J*)


      • Armiliini
        Kopittelija007 kirjoitti:

        Kiva jos runo miellytti sinua... :))

        On ihmeellistä että voi ihan oikeesti tykätä jostakin eikä vain
        haaveilla jotain olemattomia...se on hienoa...
        On joku josta välittää ja jota ajattelee... :))

        Isohali sinne... nam...

        Terkuin (*J*)

        mitäköhän sä mahdat sit oikein ajatella :)


      • Armiliini kirjoitti:

        mitäköhän sä mahdat sit oikein ajatella :)

        ajatukseni vaeltaa
        se kulkee iholla
        se kulkee rinnan
        se näkee unta ja
        se toivoo
        se tulee syliin ja
        se tulee uniin
        se nauraa yhdessä ja
        se leikkii
        se kutsuu salaa
        tulee luokse
        ja sua halaa... :)


      • Armiliini
        Kopittelija007 kirjoitti:

        ajatukseni vaeltaa
        se kulkee iholla
        se kulkee rinnan
        se näkee unta ja
        se toivoo
        se tulee syliin ja
        se tulee uniin
        se nauraa yhdessä ja
        se leikkii
        se kutsuu salaa
        tulee luokse
        ja sua halaa... :)

        nam..unihaleja :)


      • Armiliini kirjoitti:

        nam..unihaleja :)

        kuin myös sinne :)


      • Armiliini
        Kopittelija007 kirjoitti:

        kuin myös sinne :)

        rakas..mukavia unia :)


      • Armiliini kirjoitti:

        rakas..mukavia unia :)

        yön hämärään peittää jälkensä
        huomisen toive etsii syliään
        kaipuunsa kotia

        Rakkaani sinä tiedät
        ajatuksen matka ei ole pitkä
        se on lähellä
        ja se koskettaa sinua...

        Hyvää yötä :)

        http://www.youtube.com/watch?v=kv0FY4GQgxw


      • 3/7
        Kopittelija007 kirjoitti:

        yön hämärään peittää jälkensä
        huomisen toive etsii syliään
        kaipuunsa kotia

        Rakkaani sinä tiedät
        ajatuksen matka ei ole pitkä
        se on lähellä
        ja se koskettaa sinua...

        Hyvää yötä :)

        http://www.youtube.com/watch?v=kv0FY4GQgxw

        sitä chaittaillaan sen minkä keritään tosin oli reipasta meininkiä oikein ilahduttavaa lukemista
        joten annetaan olla
        Kevään odotusta ja hieno runo!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      717
    4. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      691
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      91
      624
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      42
      539
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      17
      480
    Aihe