ONNEA JOENSUU!!!

piive

Hyvä Joensuun kuoro! Ansaittu voitto tuli!

Seurasin joka kisan ja muutaman kerran äänestin. Juuret on Pohjois-Karjalassa ja tuli ihan hirveä kotiseutu kaipuu kun katseli Ilkan kuoroa.

Aurinkoista kevätpäivää ja ilosta mieltä kaikille! Terv: mie

6

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • la-la-la

      'Joensuu' voitti ja oli paras. Pidän kovasti Ilkka Alangosta, hän on yksi Suomen parhaista muusikoista. Huomasi, että kuorolaiset olivat tosi innostuneita ja laittoivat itsensä täysillä likoon ja I. Alanko itsekin oli motivoitunut johtaessaan joukkoaan. Kyllä muutkin kuorot olivat hyviä ja ohjelma oli kiva. Mutta hyvä 'Joensuu'!

      • viivatiina

        koko kuorosotaa mutta keskustelin tässä taannoin yhden ihmisen kanssa joka sanoi mulle että hänen mielestään siinä ei ole mitään tekemistä kuorojen kanssa vaan ihan ilmiselvästi siinä äänestetään kuoronjohtajia niinkun sääkin kirjoitat että pidän kovasti ilkka alangosta kuorojen paremmuudesta en voi sanoa mitään kun en katsellut mutten muutenkaan erityisemmin ole kenenkään muusikon fani ollut koskaan pidän enemmän musiikista sama kuka esittää =))


      • viivatiina kirjoitti:

        koko kuorosotaa mutta keskustelin tässä taannoin yhden ihmisen kanssa joka sanoi mulle että hänen mielestään siinä ei ole mitään tekemistä kuorojen kanssa vaan ihan ilmiselvästi siinä äänestetään kuoronjohtajia niinkun sääkin kirjoitat että pidän kovasti ilkka alangosta kuorojen paremmuudesta en voi sanoa mitään kun en katsellut mutten muutenkaan erityisemmin ole kenenkään muusikon fani ollut koskaan pidän enemmän musiikista sama kuka esittää =))

        Merkitsi se Pohjois-Karjala.

        Eihän se oikeesti mitään perinteistä kuorolaulua ole. Mutta hauskaa viihdettä.
        Kuoronjohtajan omalla persoonalla on iso merkitys. Se nähtiin jo viimeksi kun Timo Kotipellon kuoro voitti. Ja tietysti kappalevalinnat. Esim. se "Pohjois-Karjala", voisko Joensuun kuoro muulla aloittaa kuin sillä! Kun katsoin sitä, itkin kuin vesiputous!

        Kun kuorosotaa mainostettiin ennekkoon, ajattelin etten katso ollenkaan. Vastahan se oli ja silloin se oli hyvä ohjelma. Onneksi aloin seuraamaan ja mielestäni tämä oli parempi kuin eka.
        Mutta juuri siksi kun siinä oli se Joensuun kuoro...


      • Ratatataa
        piive kirjoitti:

        Merkitsi se Pohjois-Karjala.

        Eihän se oikeesti mitään perinteistä kuorolaulua ole. Mutta hauskaa viihdettä.
        Kuoronjohtajan omalla persoonalla on iso merkitys. Se nähtiin jo viimeksi kun Timo Kotipellon kuoro voitti. Ja tietysti kappalevalinnat. Esim. se "Pohjois-Karjala", voisko Joensuun kuoro muulla aloittaa kuin sillä! Kun katsoin sitä, itkin kuin vesiputous!

        Kun kuorosotaa mainostettiin ennekkoon, ajattelin etten katso ollenkaan. Vastahan se oli ja silloin se oli hyvä ohjelma. Onneksi aloin seuraamaan ja mielestäni tämä oli parempi kuin eka.
        Mutta juuri siksi kun siinä oli se Joensuun kuoro...

        ja tottahan siinä Alangolla oli iso merkitys. Minusta tuollaista musiikillista viihdettä voisi olla enemmänkin. Sitä sentään viitsii katsoa, toisin kuin jotakin Biisikärpästä joka on ihan ääliömäinen ohjelma ja Kokkisota on toinen. Sitä katsoessa tulee stressi, mitä sotkemista ja tuhlausta. Siinä mielestäni kaksi ohjelmaa jotka kannattaa katsoa jos haluaa ikävystyä ja saada itsensä pahalle päälle.


    • ...

      Mä satuin eilen vilkaiseen kuorosota jutun. Noin, mitäpä siitä, ihan hyvää viihdettä.

      Mutta muutama havainto.

      Ekaksikin siinä tehtiin pisnestä niin pirun monella kohderyhmällä.
      -Nurkkapatriootit tietenkin maksaa rahaa neloselle kun äänestää kotikylän kuoroa.
      - Täkynä lasten mielenterveys, ihan varma nakki, kaikki murkkujen vanhemmat maksaa rahaa neloselle.
      - Hittipiisit. Tottakai jokainen maksaa rahaa neloselle kun oma suosikki piisi tulee telkkarista.
      - Ikäsekmentti. Eläkeläiset ja penikat ei maksa, popetinrollidiggareilla on rahaa maksaa neloselle.

      Siis kyseessä oli pisnes, muutama kymppitonni johonkin sairaalaan on ihan pähkinöitä noissa liikevaidoissa. Ja se oli päällimmäinen täky, miksi joku maksaa rahaa neloselle.Tosiasia oli saada myyvä ohjelma, joka tuottaa mahdollisimman paljon rahaa neloselle. Siis mainostuloissa jne.

      Lisäksi:

      Marco veti maksimaaliset fyrkat himaan.
      -Tykötoi tietenkin itseäään, se esiintyvälle artistille elinehto.
      -Tarot tehnyt just levyn. Mukana Tarotin soololaulaja kuorossa. Ja tienenkin esitettiin piisi Tarotin uudelta levyltä. Levy on käsittääkseni suomen listaykkönen nyt.
      - Tietenkin NIghtwishin piisi-. Marco kun sattuu olemaan jäsen. Levymyyntiä ja teosto tuloja. Siis kun piisin heittää, siitä maksetaan teostot, likö Marco säveltäjänä tms?

      Niin, ja Ilkka Alanko luemma heittänyt veljensä Ilkan piisin kanssa. Teostokorvaukset velipojalle.


      Niin, ihan hauskaa viihdettä.


      =DW=

      • Buahahhahaa

        se sua haittaa, jos oma kellaripändisi ei ikinä tehnyt ees keikkaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      77
      2261
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1455
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      150
      1156
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      993
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      371
      919
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe