ONNEA JOENSUU!!!

piive

Hyvä Joensuun kuoro! Ansaittu voitto tuli!

Seurasin joka kisan ja muutaman kerran äänestin. Juuret on Pohjois-Karjalassa ja tuli ihan hirveä kotiseutu kaipuu kun katseli Ilkan kuoroa.

Aurinkoista kevätpäivää ja ilosta mieltä kaikille! Terv: mie

6

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • la-la-la

      'Joensuu' voitti ja oli paras. Pidän kovasti Ilkka Alangosta, hän on yksi Suomen parhaista muusikoista. Huomasi, että kuorolaiset olivat tosi innostuneita ja laittoivat itsensä täysillä likoon ja I. Alanko itsekin oli motivoitunut johtaessaan joukkoaan. Kyllä muutkin kuorot olivat hyviä ja ohjelma oli kiva. Mutta hyvä 'Joensuu'!

      • viivatiina

        koko kuorosotaa mutta keskustelin tässä taannoin yhden ihmisen kanssa joka sanoi mulle että hänen mielestään siinä ei ole mitään tekemistä kuorojen kanssa vaan ihan ilmiselvästi siinä äänestetään kuoronjohtajia niinkun sääkin kirjoitat että pidän kovasti ilkka alangosta kuorojen paremmuudesta en voi sanoa mitään kun en katsellut mutten muutenkaan erityisemmin ole kenenkään muusikon fani ollut koskaan pidän enemmän musiikista sama kuka esittää =))


      • viivatiina kirjoitti:

        koko kuorosotaa mutta keskustelin tässä taannoin yhden ihmisen kanssa joka sanoi mulle että hänen mielestään siinä ei ole mitään tekemistä kuorojen kanssa vaan ihan ilmiselvästi siinä äänestetään kuoronjohtajia niinkun sääkin kirjoitat että pidän kovasti ilkka alangosta kuorojen paremmuudesta en voi sanoa mitään kun en katsellut mutten muutenkaan erityisemmin ole kenenkään muusikon fani ollut koskaan pidän enemmän musiikista sama kuka esittää =))

        Merkitsi se Pohjois-Karjala.

        Eihän se oikeesti mitään perinteistä kuorolaulua ole. Mutta hauskaa viihdettä.
        Kuoronjohtajan omalla persoonalla on iso merkitys. Se nähtiin jo viimeksi kun Timo Kotipellon kuoro voitti. Ja tietysti kappalevalinnat. Esim. se "Pohjois-Karjala", voisko Joensuun kuoro muulla aloittaa kuin sillä! Kun katsoin sitä, itkin kuin vesiputous!

        Kun kuorosotaa mainostettiin ennekkoon, ajattelin etten katso ollenkaan. Vastahan se oli ja silloin se oli hyvä ohjelma. Onneksi aloin seuraamaan ja mielestäni tämä oli parempi kuin eka.
        Mutta juuri siksi kun siinä oli se Joensuun kuoro...


      • Ratatataa
        piive kirjoitti:

        Merkitsi se Pohjois-Karjala.

        Eihän se oikeesti mitään perinteistä kuorolaulua ole. Mutta hauskaa viihdettä.
        Kuoronjohtajan omalla persoonalla on iso merkitys. Se nähtiin jo viimeksi kun Timo Kotipellon kuoro voitti. Ja tietysti kappalevalinnat. Esim. se "Pohjois-Karjala", voisko Joensuun kuoro muulla aloittaa kuin sillä! Kun katsoin sitä, itkin kuin vesiputous!

        Kun kuorosotaa mainostettiin ennekkoon, ajattelin etten katso ollenkaan. Vastahan se oli ja silloin se oli hyvä ohjelma. Onneksi aloin seuraamaan ja mielestäni tämä oli parempi kuin eka.
        Mutta juuri siksi kun siinä oli se Joensuun kuoro...

        ja tottahan siinä Alangolla oli iso merkitys. Minusta tuollaista musiikillista viihdettä voisi olla enemmänkin. Sitä sentään viitsii katsoa, toisin kuin jotakin Biisikärpästä joka on ihan ääliömäinen ohjelma ja Kokkisota on toinen. Sitä katsoessa tulee stressi, mitä sotkemista ja tuhlausta. Siinä mielestäni kaksi ohjelmaa jotka kannattaa katsoa jos haluaa ikävystyä ja saada itsensä pahalle päälle.


    • ...

      Mä satuin eilen vilkaiseen kuorosota jutun. Noin, mitäpä siitä, ihan hyvää viihdettä.

      Mutta muutama havainto.

      Ekaksikin siinä tehtiin pisnestä niin pirun monella kohderyhmällä.
      -Nurkkapatriootit tietenkin maksaa rahaa neloselle kun äänestää kotikylän kuoroa.
      - Täkynä lasten mielenterveys, ihan varma nakki, kaikki murkkujen vanhemmat maksaa rahaa neloselle.
      - Hittipiisit. Tottakai jokainen maksaa rahaa neloselle kun oma suosikki piisi tulee telkkarista.
      - Ikäsekmentti. Eläkeläiset ja penikat ei maksa, popetinrollidiggareilla on rahaa maksaa neloselle.

      Siis kyseessä oli pisnes, muutama kymppitonni johonkin sairaalaan on ihan pähkinöitä noissa liikevaidoissa. Ja se oli päällimmäinen täky, miksi joku maksaa rahaa neloselle.Tosiasia oli saada myyvä ohjelma, joka tuottaa mahdollisimman paljon rahaa neloselle. Siis mainostuloissa jne.

      Lisäksi:

      Marco veti maksimaaliset fyrkat himaan.
      -Tykötoi tietenkin itseäään, se esiintyvälle artistille elinehto.
      -Tarot tehnyt just levyn. Mukana Tarotin soololaulaja kuorossa. Ja tienenkin esitettiin piisi Tarotin uudelta levyltä. Levy on käsittääkseni suomen listaykkönen nyt.
      - Tietenkin NIghtwishin piisi-. Marco kun sattuu olemaan jäsen. Levymyyntiä ja teosto tuloja. Siis kun piisin heittää, siitä maksetaan teostot, likö Marco säveltäjänä tms?

      Niin, ja Ilkka Alanko luemma heittänyt veljensä Ilkan piisin kanssa. Teostokorvaukset velipojalle.


      Niin, ihan hauskaa viihdettä.


      =DW=

      • Buahahhahaa

        se sua haittaa, jos oma kellaripändisi ei ikinä tehnyt ees keikkaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe