onko kettutytöt ikinä ajatelleet metsästyksessä sitä puolta että ammuttu riista on vapaasti kasvanutta? itse mielummin syön riistaa kun K-kaupan tehotuotettua sikanautaa. tällä tavoin en tue lehmien ja sikojen tehokasvatusta eikä syömäni eläimet ole olleet koko elämäänsä vangittuna vaan eläneet villinä ja vapaana. turha tappaminen on tietysti tuomittavaa mutta niin pitkään kun mahdollista ammun syömäni lihan itse. taatusti tuoretta ja ilman lisäaineita 100% luomulihaa
metsästyksen vastustamisesta
18
266
Vastaukset
- kasvis kunniaan
olet? Iljettävä lihansyöjä paska. Minun puolesta syö vaikka omia ulosteitasi, mitä se meille kuuluu.
Järjettömät metsästäjät jankuttaa aina noita samoja mantrojaan, idiootit.- Kasvis myös
Olen samaa mieltä kannabis ja muut kasvikset kunniaan muillekin kuin meille aidoille luonnonsuojelijoille. Kaljakin on viljaperäinen tuota ja usko pois meillä sitä kuluu ja paljon.
- ja kalasta
jos sun esi isät ei olis syönyt muuta kun kasviksia niin olis ollut ankeat talvet kun ei olis pyydetty hylkeitä eikä muutenkaa metsästetty, olis vaan purtu kaarnaa pitkät talvet
- Mitä vielä
Syömään pajun oksia, äläkä järsi niitä himmelinolkia naapurisi parvekkeelta.
ja sinäkö se söit ne kaupungin istuttamat kukkaläjät liikenneympyrästäkin. kaikkea sitä näkee, en ikinä olisi kuvitellu, jotta tuommoset hullut olisi vapaana. - kasvis sontaa
Emme kai teidän appeita syö. Teitä varten se paska on.
Ettekö te juuri isoon ääneen aja kierrättämistä.
eikö lihansyöjäapina tajua, jotta jos kaikki lihansyöjät olisivat yhtä ahneita ja tyhmiä kuin sinä, niin riistaliha olisi syöty maapallolta muutamassa tunnissa kokonaan? Söisit vaikkapa ituja välillä, niin aivosikin voisi hieman kehittyä. Että voi joku olla tollo. Sinä varmaan olet niitä maalaisapinoita, jotka soittavat petopuhelimeen hädissään nähtyään minkä tahansa eläimen jäljet tai vaikkapa kuultuan rakkikoiran haukahtelua.
- on,
että itujensyönnillä näköjään saavutetaan viides ulottuvuus ja tullaan susianalyytikoksi.
Eipä voi moiselle edes naureskella.
Sinulta on intiaanit pudonneet kanootistasi jo ajat sitten! - asiaa.......
mistä tiedät ettei kasveilla ole tunteita? onhan nekin eläviä joten oletko tutustunut kasvien sielunelämään? ei niistä ole kivaa jos niitä viljellään vaan sitä varten että sinä saat salaattia, aika julmaa toimintaa luonnonsuojelijalta söisit sinäkin kiviä niin maailma pelastuisi
- kasvis kunniaan
olet vielä tyhmempi kuin nuo metsästäjä lihansyöjä paskat, sinä olet vain rakkikoira paska joka mättää lihaa siinä kun metsäjätkin. Sinun typerien, äärimmäisten lapsellisten juttujesi takia meitä oikeita metsästyksen vastustajia pidetään samanlaisina ääliöidiootteina kuin sinä olet. Jutuistasi päätellen sinä syötkin omia ulosteitasi.
- ekoterroristien
kasvis kunniaan kirjoitti:
olet vielä tyhmempi kuin nuo metsästäjä lihansyöjä paskat, sinä olet vain rakkikoira paska joka mättää lihaa siinä kun metsäjätkin. Sinun typerien, äärimmäisten lapsellisten juttujesi takia meitä oikeita metsästyksen vastustajia pidetään samanlaisina ääliöidiootteina kuin sinä olet. Jutuistasi päätellen sinä syötkin omia ulosteitasi.
eikös teidän pitäisi syödä niitä omia ulosteita? eikös teidän oppien mukaan kaikki mahdollinen pitää kierrättää joten popsi itse omat tuotoksesi!
asiaa....... kirjoitti:
mistä tiedät ettei kasveilla ole tunteita? onhan nekin eläviä joten oletko tutustunut kasvien sielunelämään? ei niistä ole kivaa jos niitä viljellään vaan sitä varten että sinä saat salaattia, aika julmaa toimintaa luonnonsuojelijalta söisit sinäkin kiviä niin maailma pelastuisi
tunteista ole tässä yhteydessä puhunut mitään. Onhan vissiin koirallakin jonkinlaiset tunteet ja minusta on ihan suotavaa, jotta sudet popsivat koiria, miksei ihmisetkin.
- metsästys kunniaan
Susianalyytikko kirjoitti:
tunteista ole tässä yhteydessä puhunut mitään. Onhan vissiin koirallakin jonkinlaiset tunteet ja minusta on ihan suotavaa, jotta sudet popsivat koiria, miksei ihmisetkin.
susien hyysääjälle löytyvän ymmärrystä edes metsästyksen vastustajien leiristä. Kaikki on päätyneet samaan lopputulokseen, ettei hissiä löydy ja vinttikin on ihan pimeä ja älynlahjat hyvinkin vaatimattomat.
- sitä että
metsästys kunniaan kirjoitti:
susien hyysääjälle löytyvän ymmärrystä edes metsästyksen vastustajien leiristä. Kaikki on päätyneet samaan lopputulokseen, ettei hissiä löydy ja vinttikin on ihan pimeä ja älynlahjat hyvinkin vaatimattomat.
ei ole oravaa siinä puussa?
- Naureskelja
ekoterroristien kirjoitti:
eikös teidän pitäisi syödä niitä omia ulosteita? eikös teidän oppien mukaan kaikki mahdollinen pitää kierrättää joten popsi itse omat tuotoksesi!
Niinhän se popsiikin. Siksi se on tuollainen. Ja pysyy, kunnes joku sen lopettaa.
- Urho_Jägermeister
Tämä Susianalyytikon ennenkin esittämä huomio on erittäin terävä. Tyhmimmät metsästäjät voivat todellakin kuvitella olevansa kovinkin luonnonystäviä, kun itse murhaavat ravintonsa. Eettisiä asioita pohdiskellessa voisi kuitenkin aina välissä kysyä: voinko suositella tätä toimintaa kaikille muille? On totta, että metsästys on ainoastaan äärimmäisen raaka ja primitiivinen harrastus. Jos kaikki suomalaiset (muista maista puhumattakaan) alkaisivat harrastaa metsästämistä, eläimet loppuisivat metsistä hetkessä. Tältä kannalta katsottuna jopa kustannustehokas lihan tehotuotanto on eettisempää kuin metsästys.
- pössyttelijäkö
Urho_Jägermeister kirjoitti:
Tämä Susianalyytikon ennenkin esittämä huomio on erittäin terävä. Tyhmimmät metsästäjät voivat todellakin kuvitella olevansa kovinkin luonnonystäviä, kun itse murhaavat ravintonsa. Eettisiä asioita pohdiskellessa voisi kuitenkin aina välissä kysyä: voinko suositella tätä toimintaa kaikille muille? On totta, että metsästys on ainoastaan äärimmäisen raaka ja primitiivinen harrastus. Jos kaikki suomalaiset (muista maista puhumattakaan) alkaisivat harrastaa metsästämistä, eläimet loppuisivat metsistä hetkessä. Tältä kannalta katsottuna jopa kustannustehokas lihan tehotuotanto on eettisempää kuin metsästys.
Tältä kannalta katsottuna ihan aivoton jossittelu.
- Positiivisesti vaan
Mee nyt jo lopultakin pyydä äitiltäsi tissiä, ja jätä se haaveilu pois, ei sentään kymmenvuotiaan oo soveliasta leikkiä aikuisten asioilla.
Menee muuten kohta ällötyksen puolelle.
ja pyydä isääsi tekemään sulle uusi puuauto,. jaa-, no voe vinkerä sentään, -isäsikö lähti venäläisen tatjanan matkaan,- ja äitisi -no sattuuhan sitä paremmissakin piireissä,on ollu kolomatta kuukautta etelän reissulla,- mutta aatteleppa positiivisesti, ehkä he ovatkin vain tekemässä susianalyyssiä, joten sulla on toivossa hyvä eleä ja olla.
Eikös ookki mukava olla positiivisella mielellä ?
No- sitähän minäki. - ringring
Maalainen ei ole niin juntti, että soittaisi petopuhelimeen.
Sitä ei kukaan kaipaa mistä ei ole tietoa.
Ei ole meidän etujen mukaista soitella.
Että se petopuhelimista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3618076Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1582353Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60823- 24785
- 64782
- 55773
- 46746
- 60723
- 10718
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68673