Matkakaveria Amsterdamiin

Miesss_jns

Moro kaikki ihmiset! elikkä kyselisin onko kukaan Nainen tai Mies lähdössä Amsterdamiin toukokuussa-kesäkuussa? olen itse lähdössä touko-kesäkuussa Amsterdamiin ja ei ole matkakaveria joten olisin erittäin kiitollinen jos jokin muukin suomalainen lähtisi samoja aikoja seurakseni Damiin. :) koska vähän jännittää yksinään lähteä niin olisi mukava jos olisi "turvana" muukin suomalainen. itse olen 21 vuotias pohjois-karjalainen mies, olen sosiaalinen,rauhallinen ja ystävällinen perus työssä käypä ihminen. vastailkaa kuka olisi lähdössä tai vaikka useampiki henkilö olisi lähdössä niin mietitään jokin mahtava reissu!!

8

683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LPP

      Neuvoksi (koska itse olen lähdössä juuri nyt). Kun itse olet Pohjois-Karjalasta, etsi joku Etelä-Karjalasta. Miksi sieltä? Lappeenrannasta lähtee suoria (ja hyvin edullisia) Ryanairin lentoja Weezeen kentälle, Saksan ja Hollannin rajalla. Vuokratkaa auto, menkää eteenpäin yhdessä. Säästätte niin lento- kuin maakuljetuksissa.

      • konkari nro1

        ei tartte etsiä parkkipaikkoja ja voitte olla pilvessä ihan rauhassa.


      • Miesss_jns
        konkari nro1 kirjoitti:

        ei tartte etsiä parkkipaikkoja ja voitte olla pilvessä ihan rauhassa.

        ka niin oikeessa oot konkari :D ja ku lähden lomalla niin en haluu stressata mistään.. ajattelin jos lentäs suoraan damiin vaan :P ja tohon juna hommaan pitäs perehtyy varmaan jonkun verran :P


      • konkari nro1
        Miesss_jns kirjoitti:

        ka niin oikeessa oot konkari :D ja ku lähden lomalla niin en haluu stressata mistään.. ajattelin jos lentäs suoraan damiin vaan :P ja tohon juna hommaan pitäs perehtyy varmaan jonkun verran :P

        Menet symbolia "juna" kohti. Matka keskustaan maksaa muutaman euron. Lippu ostetaan luukusta, joka neuvoo oikean laiturin. Liukuportaita alas ja oikeaan junaan, joita menee n 15min välein. Matkatavaraksi reppu jonka voit nakata keskustan hotellihuoneeseen ja siten kahvilaan. Eipä mene sitten kauaa, kun jo pääset fiilikseen ja stressi laukeaa. Älä ota viinaa, sen verran neuvon. Sieltä saa ihan kivoja leivoksia. Ja muutoin sitten ota rennosti vaan, Amsterdam on perusturvallinen paikka, pysy turistialueilla kuitenkin. On se jotenkin mukavampaa kun on ihmisiä ympärillä.


      • pössis+++
        konkari nro1 kirjoitti:

        Menet symbolia "juna" kohti. Matka keskustaan maksaa muutaman euron. Lippu ostetaan luukusta, joka neuvoo oikean laiturin. Liukuportaita alas ja oikeaan junaan, joita menee n 15min välein. Matkatavaraksi reppu jonka voit nakata keskustan hotellihuoneeseen ja siten kahvilaan. Eipä mene sitten kauaa, kun jo pääset fiilikseen ja stressi laukeaa. Älä ota viinaa, sen verran neuvon. Sieltä saa ihan kivoja leivoksia. Ja muutoin sitten ota rennosti vaan, Amsterdam on perusturvallinen paikka, pysy turistialueilla kuitenkin. On se jotenkin mukavampaa kun on ihmisiä ympärillä.

        moi oisko kukaan menossa 1.4 rotterdamiin minä ja kaveri ollaan olen damissa pari kertaa käyny mitä enemmän sakkia sen hauskempaa


    • Mktn

      Damin reissu tiedossa touko-kesäkuussa. tarkoitus olis riikaan lentää ja saksan kautta amsterdamiin. minimaalinen päiväbudjetti ja matkusteluunkaan en missään nimessä aio tuhlata. tämmönen päälle parikymppinen likka, aika aloittelija matkustuksen kanssa.

    • j.a.n.i84

      ite lähös sinne toukokuun alus..noin neljä päivää meinasin olla.paikka on tuttu jo entuudestaan.

      • Miesss_jns

        Moi Jani! hei voisitko kirjottaa sähköpostiini [email protected] vähän tarkemmin lentosuunitelmasi/ millä nyt menetkään. ja vähän tarkemmin missä meinasit olla yötä?? ja mikä on matkabudjettisi ja tarkemmat suunitelmat reissusta? minullekki kävisi toukokuun alku erinomaisesti.. minulla on huhtikuun viimeinen päivä synttärit niin olisi mukava lähtee jätkän mukaan damiin juhlimaan syntymäpäiviäni. olisin erittäin kiitollin jos viitsitit vastailla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe