mä olen ihan puhki, kun en osaa yhdistää oikeita johtoja oikeisiin paikkoihin. tarkoituksena olisi yhdistää playstation2 johto (kelt/pun/valk) ja dvd-soitin näkymään samalle kanavalle eli esim. AVI TAI AV2. liittyykö digiboksi tähän mitenkään? kertoisitteko minne nuo ps2 ja dvd-soitin- johdot oikein kytketään ja mikä johto menee tohon tv:seen kiinni ym...?
anteeksi mun surkeat kuvaukset tästä ongelmasta, mutta en ole mikään tekniikan expertti.
tallentava dvd-soitin
gyhuthfg
1
507
Vastaukset
- ...............
montako scartia on missäkin laitteessa ja onko kenties muita av-liitäntöjä, sitten vasta voi lähteä liittämään laitteita toisiinsa, tässä kuitenkin jotain alkuohjeiksi:
http://www.digitv.fi/sivu.asp?path=1;2998;3077
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741124
- 751121
- 481014
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104968- 51935
- 33717
- 49704
- 52617
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34607Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118557