Mahtuuko tanskandoggi ns. "tavalliseen" henkilöautoon / farmariautoon? Miten te itse kuljetatte koirianne jos ne pitää ottaa mukaan reissuun tai muuhun paikkaan johon kuljetaan autolla?
Tanskandoggin kuljetus..
3
1988
Vastaukset
- tököpökkö
Meillä on menty junalla, bussilla (ei kaukomatka) sekä omalla autolla jooka on tila farmari (tila-autoa yksi koko pienempi). aikaisemmin oli farmari ja just jua just meni kaksi doggia paksiin mut ahdasta oli, joten siksi vaihto isompaan. Tanskandoggien kanssa olemme oppineet että tala (omakotitalo), auto, piha, sisäpinnat/materiaalit talon pohjaratkaisut ym. on mennyt koirien ehdoilla.
Kyllähän tanskis menee varmasti myös sedaniin, mutta kuinka turvallista on kuljettaa koiraa takapenkillä on toinenasia:) Mulla doggi.. ja farkulla kuljetan. Ei liikaa tilaa jää,mut mahtuu. Ja tavallisen henkilöauton takapenkillä menee kivasti. Tosin silloin valjaat oltava..ja ei kauheen kiva niitä vekslata.. :)
- doggityyyppii
Mulla audin farkku vaihtui citymaaturiin, korkeus riittää doggille ja tilaa jää tavaroillekkin vaikka kaksi doggia kyydissä.
Suosittelen hankkimaan kunnon isokokoisen auton, doggi painaa jo sen verran,että alkaa paljon kuljetettuna olla jo ongelma pienen auton jousitukselle yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843372
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1821329- 771327
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401040Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103981Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310942- 43859
- 95857
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78845Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124835