tuo vz58/cz585 noussut aika hyvin nyt esille mutta vz/cz aseissa kuulemani mukaan hylsy poistuu ylöspäin joten se hankaloittaa kiikaritähtäimen asentamista ja itse pidän parempana hylsyn poistosuuntana oik sivulle, siihen on mun mielestä omat syynsä.
Kevät koittaa ja ulkoradat alkaa paljastua lumen alta ja on aika hankkia pian ressukivääri mutta mikä? Kiinalaisen olen omistanut ja laittanut ns. kiertoon, vaihtoehtoja on kuitenkin useita ja kaliiperin täytyy olla jostain kumman syystä tuo 7.62x39..mielessä pyörii Arsenal joka tarjottiin uutena 650eur sekä Saiga ja sen hinta oli 540eur tämä vz58 oli halvin, sen saisin omakseni 440eur..mikä näistä?
Itse kyllä luottaisin tuohon venäjänpoijjaan kuularuiskuun ja kakkosena tuo Arsenal???
Voiko tuo Arsenal olla paras kun on kalleinkin, jyrsitty runko kai nostaa hintaa. Kertokaa mielipiteitänne..kasa-ammuntaa en aio harrastaa :) mutta olisi nyt kuitenkin hyvä että res-ammunnoissa täppätarroillakin olisi käyttöä.
Ressuaseista
kompromissiko
0
501
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2261573- 991478
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1681210Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori371191Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks131037- 51954
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_187900Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric282876- 25808
- 48807