Kävin

minttupuu

kattomassa tätä kuuluisaa chattia ja häivyin hyvin äkkiä.
Ei ainakaan mua varten!
Tyhmä minä, nyt sinne tietty jäi jäljet, vaikken mitään sanonutkaan ja galleria
täyttyy porukasta. Vai jäikö??

14

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?

      Mitkä jäljet, mihin ihmeeseen? Eikö nikki ole siellä vain sen ajan, kuin sinä olet siellä.

      • en tiedä???
        Siks mä just kysyin!


      • ?
        minttupuu kirjoitti:

        en tiedä???
        Siks mä just kysyin!

        Elä itke, Iines! :)) Ei kai sinne minnekään mitään sormenjälkiä jää, en minä ainakaan usko. Mulloli aikoinaan chatti-nikki.


    • ...

      Chatikeskusteluja säilytetään jonkin aikaa, ehkä muutama kuukausi. Noin poliisitoimia tms varten. Ihan sama näissä keskusteluissakin. Kun jokin viesti poistetaan, se poistuu ainoastaa yleisesti näkyvista, kaikki säilytetään muutamia kuukausia jne. Logeissa sinällää ei ole kai paljoa, tekstit tietenkin, ip, selaimen merkki, kellonajat jne.

      Mutta chatti oli ja meni, ei niitä jorinoita taviskäyttäjä ikinä löydä, jos ei kopioi omalle koneeleen kaikkea. Niinkin tyhmiä ihmisiä muuten on olemassa :DD

      Vedä vessasta profiilisi, siitä ei ole kuin harmia.

      =DW=

    • Meriläinen

      Kerran olen käynyt rekattuna, ei mitään kummallista tapahtunut galleriassa.
      Puskasta pari kolme kertaa käynyt, tylsää oli mullakin siellä.
      En tykännyt.

      • huoh, ei kai siinä sit mitään kummempia....
        Paitti etten enää mee...
        "moi, mitä kuuluu"
        "eihän täälloo ketään".
        Järkee??


      • Meriläinen
        minttupuu kirjoitti:

        huoh, ei kai siinä sit mitään kummempia....
        Paitti etten enää mee...
        "moi, mitä kuuluu"
        "eihän täälloo ketään".
        Järkee??

        Tylsintä ne pelkät hymiöt, mutta sehän onkin chatti ei keskustelu palsta.
        Ja sitten siellä on niitä toisilleen tuttuja paljon.
        Mutta hyvä että jokaiselle on jotakin, onneksi ei ole pakko mennä :)


      • Meriläinen kirjoitti:

        Tylsintä ne pelkät hymiöt, mutta sehän onkin chatti ei keskustelu palsta.
        Ja sitten siellä on niitä toisilleen tuttuja paljon.
        Mutta hyvä että jokaiselle on jotakin, onneksi ei ole pakko mennä :)

        ne tietty tuntevat siel toisensa.
        Piti käymäni utelias ku oon, vilkasemassa sitä seksiosiotakin, mut kerrankin hyötyä kun mokkula takkuaa, en päässyt.


      • katti-patti

        Ei siihen tunnelmaan pääse kerran eikä kahden perusteella, jos edes on tarve päästäkään. Näyttääpä hyvin vetävän toisia, nikkien perusteella. Paikka kuin tämäkin, jos haluaa syventyä, vaatii vain aikaa.


      • Meriläinen
        katti-patti kirjoitti:

        Ei siihen tunnelmaan pääse kerran eikä kahden perusteella, jos edes on tarve päästäkään. Näyttääpä hyvin vetävän toisia, nikkien perusteella. Paikka kuin tämäkin, jos haluaa syventyä, vaatii vain aikaa.

        Niin varmaan on. Kun ei ole tarpeeks mielenkiintoinen niin ei viitti sen enempää siellä kuleksia.
        Tänne jäin koukkuun kerrasta, mutta silloin täällä oli paljon hauskoja ketjuja.
        Nyt on hyvinkin taso mennyt alaspäin, mutta pois en näköjään ole jäänyt.


      • patti-katti
        Meriläinen kirjoitti:

        Niin varmaan on. Kun ei ole tarpeeks mielenkiintoinen niin ei viitti sen enempää siellä kuleksia.
        Tänne jäin koukkuun kerrasta, mutta silloin täällä oli paljon hauskoja ketjuja.
        Nyt on hyvinkin taso mennyt alaspäin, mutta pois en näköjään ole jäänyt.

        Kyllä minä sinun tulosi muistan. Kirjoitinkin sinulle sillon jotain alun ihanasta alkuhuumasta. :))
        Hauskuutta oli joka ilta, sitä on ikävä, silti tosiaan ei saa itseään täältä ympättyä vege.


      • Meriläinen
        patti-katti kirjoitti:

        Kyllä minä sinun tulosi muistan. Kirjoitinkin sinulle sillon jotain alun ihanasta alkuhuumasta. :))
        Hauskuutta oli joka ilta, sitä on ikävä, silti tosiaan ei saa itseään täältä ympättyä vege.

        Ai se olit sinä :)
        Minäkin muistan jotain siitä kuherruskuukauden maininnasta.
        No tää on nyt sitä tasaantunutta liittoa sitten vissiin :))


    • Homles

      nyt niin kamala on että pelottaa jälkien jääminen? Jokin Seksi, homo-lesbo-chatti vai mikä?

      • *minttupuu*

        tiätty!!
        Jos vaikkka Seksi-Sulo hokaa, että kävin siellä. :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1519
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1146
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      982
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      184
      852
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      615
    8. 56
      602
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      117
      595
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      74
      546
    Aihe