Miten saan rakkausloitsun peruttua? Kyseinen mies on sanonut mulle, että ei tajua mikä häneen on mennyt, kun hän on täysin mun vallassa ja jumaloi mua. (hän alkoi rakastaa minua heti tehtyäni taijan). Mies kärsii nyt rakkaudesta eikä syö tai juo tai nuku. Miten saan kaiken peruttua, kun en halua aiheuttaa sille kärsimystä?
Miten perua rakkausloitsu?
9
791
Vastaukset
- Kopi Runna
Jätät peseytymättä kokonaan (kroppa, tukka, hampaat) ja tunget suusi täyteen valkosipulia. Ehkä kannattaa sivellä vielä iho pilaantuneella maidolla. Töhrit naamasi jotenkin epämääräisesti kuin olisit meikannut humalassa, kehität silmiisi hullun kiillon ja valutat leuallesi vähän kuolaa. Puet puseron yllesi väärinpäin ja jalkaasi housut jotka roikkuvat puolitangossa eli sääressä. Kainaloosi varaat Raamatun tai ehkä vielä mieluummin Koraanin ja sitten lähdet tapaamaan miestä.
Hänen luokseen tultuasi alat raivota ja rikkoa paikkoja, roiku vaikka kattolampussa vähän aikaa ja hoilaa hoosiannaa. Sitten isket lärvisi suoraan hänen kasvojaan vasten ja sanot sössöttävällä äänellä RAKAS RAKAS MULLA ON MENSSUT JA TAISI PASKAKIN LURAHTAA HOUSUUN MUTTA JEESUS (TAI MUHAMMED) AUTTAA JOTEN PANNAANKO HETI MULLA ON SUSIKOIRAKIN MUKANA SEKIN HALUAA MUKAAN!!!
Jos ei tämä auta niin ei mikään.- L -O- L
Joo tää on hyvä...
- kiinnostunutkin
sano sille että sen pitää suolalla sivellä itteensä suihkussa ja pestä oikein kunnolla,suola on siihen hyvä väline, hiuksia ei kyl tarvi suolata. =) si lopuks voidetta iholle, ja ei pitäs enää jumaloida. =) mitäs loitsua käytit? ^_^
- witchwitchwitch
Kirjoita oma taika, ja tee se. Keskity siihen mitä haluat ja visualisoi että taika peruuntuu. Jos uskot, se toimii.
- --
Millainen se rakkausloitsu oli jonka teit?? Kun kerran niin hyvin toimi?
- juuuh
Mikä se rakkausloitsu o minkä sää teit? Meinaa itte tarvittisin semmost loitsuu ^_^
- uliuli12345
Rakkausloitsu menee mustanmagian puolelle, koska siinä sidotaan toinen ihminen sinuun vastoin hänen omaa tahtoa. Pahimmillaan voi aiheuttaa sen, että kohde muuttuu väkivaltaiseksi sinua kohtaan, koska ei ymmärrä miksi kokee niin voimakkaita tunteita ja koska ihmisen tahto on taivutettu magialla, ei osaa käsitellä tunteita.
On myös tarinoita siitä, miten rakkausloitsun kohde on tappanut loitsun tehneen ja itsensä tullessaan hulluksi magian vuoksi.
Joten onnea vaan. - naapurin tyttö
voitko kertoa millaisen loitsun teit että hän rakastui sinuun näin voimakkaasti?
- heihei kerro
Millaista loitsua käytit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778