olen

vaaka.

kiinnostunut eräästä kalatmiehestä, mutta mites hyvin kaloille sopisi vaaka kumppaniksi? Kummatkin luultavasti olemme nousevalta rapuja.

3

597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Astrologist

Kalat ja Vaaka ovat keskenään inkonjunktio-aspektissa ja se voi tietää jonkinasteista hiertämistä parisuhteessa, mutta ei välttämättä tuhoa sitä. Ei huono, mutta ei loistavakaan yhdistelmä. Aika viileää voi tulla; ehkä välinpitämättömyys vaivaa kun molemmat merkit ovat vähän sellaisia "saippuoita", eivät saa oikein otetta toisistaan. Loppupeleissä voivat kokea toisensa vähän kuin kivenä kengässä, jotkut pikkuasiat (ja ehkä isommatkin) ärsyttävät ja/tai yhteenkuuluvuudentunne on hiukan hakusessa. Toisaalta suhteessa voi olla hyvinkin rakentavaa dynamiikkaa, kaikki riippuu syntymäkarttojen muista tekijöistä.

Jos sama elementti - eli tässä tapauksessa vesi - on nousussa, tilanne on parempi. Miten pitkään kaksi nousurapua sitten tulevat keskenään toimeen, se on taas toinen juttu. Sitä kaivattua dynamiikkaa saattaa olla enemmän, mutta on mahdollista, että suhde hukkuu omaan vetisyyteensä ja ilmamerkki Vaaka vielä puhaltaa myrskytuulen päälle. Rapu puolustaa reviiriään ja kaikkea minkä omakseen kokee, joten nuotit pitää olla selvät (=yhteiset) kun tähän suhteeseen lähtee.

Mutta ei tuhoon tuomittu suhde, ei.

• Kala-ukko

Mä seurustelin kerran Vaaka-naisen kanssa. Ihan hyvä ja mukava muuten, paitsi, että hän alkoi pitämään asioita liikaa itsestään selvyyksinä ja teki päätöksiä oman mielensä mukaan kysymättä ollenkaan minun mielipidettäni. Se piirre alkoi minua ärsyttämään, kun suhteemme meni suuntaan, johon en olisi halunnut vielä itse mennä. . . Mutta, voi olla, ettei Kala osaa sanoa riittävän selkeästi EI, silloin, kun niin pitäisi sanoa.

• vaaka.

voisinkin kysyä että mistäs sen kalan kiinnostuksen huomaa, vai huomaako/osottaako millään sitä? Tämä kalatherra on aika hiljainen ja ujo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      97
      1837
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      234
      1494
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

"Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      254
      1018
    4. Nainen voi rakastaa

Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      78
      915
    5. Taas kuoli kuortaneella

Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      805
    6. Melkein lähetin viestin.

Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      64
      751
    7. Kalateltta fiasko

Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      10
      745
    8. Rakastan sinua

Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      27
      717
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      704
    10. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      699
    Aihe