olen

vaaka.

kiinnostunut eräästä kalatmiehestä, mutta mites hyvin kaloille sopisi vaaka kumppaniksi? Kummatkin luultavasti olemme nousevalta rapuja.

3

633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Astrologist

Kalat ja Vaaka ovat keskenään inkonjunktio-aspektissa ja se voi tietää jonkinasteista hiertämistä parisuhteessa, mutta ei välttämättä tuhoa sitä. Ei huono, mutta ei loistavakaan yhdistelmä. Aika viileää voi tulla; ehkä välinpitämättömyys vaivaa kun molemmat merkit ovat vähän sellaisia "saippuoita", eivät saa oikein otetta toisistaan. Loppupeleissä voivat kokea toisensa vähän kuin kivenä kengässä, jotkut pikkuasiat (ja ehkä isommatkin) ärsyttävät ja/tai yhteenkuuluvuudentunne on hiukan hakusessa. Toisaalta suhteessa voi olla hyvinkin rakentavaa dynamiikkaa, kaikki riippuu syntymäkarttojen muista tekijöistä.

Jos sama elementti - eli tässä tapauksessa vesi - on nousussa, tilanne on parempi. Miten pitkään kaksi nousurapua sitten tulevat keskenään toimeen, se on taas toinen juttu. Sitä kaivattua dynamiikkaa saattaa olla enemmän, mutta on mahdollista, että suhde hukkuu omaan vetisyyteensä ja ilmamerkki Vaaka vielä puhaltaa myrskytuulen päälle. Rapu puolustaa reviiriään ja kaikkea minkä omakseen kokee, joten nuotit pitää olla selvät (=yhteiset) kun tähän suhteeseen lähtee.

Mutta ei tuhoon tuomittu suhde, ei.

• Kala-ukko

Mä seurustelin kerran Vaaka-naisen kanssa. Ihan hyvä ja mukava muuten, paitsi, että hän alkoi pitämään asioita liikaa itsestään selvyyksinä ja teki päätöksiä oman mielensä mukaan kysymättä ollenkaan minun mielipidettäni. Se piirre alkoi minua ärsyttämään, kun suhteemme meni suuntaan, johon en olisi halunnut vielä itse mennä. . . Mutta, voi olla, ettei Kala osaa sanoa riittävän selkeästi EI, silloin, kun niin pitäisi sanoa.

• vaaka.

voisinkin kysyä että mistäs sen kalan kiinnostuksen huomaa, vai huomaako/osottaako millään sitä? Tämä kalatherra on aika hiljainen ja ujo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3422
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3242
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      3048
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      50
      2663
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1983
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1870
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1545
    9. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1421
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1350
    Aihe