Minä otin parisen vuotta sitten kyseiseen lapsiasiavaltuutettuun yhteyttä jolloin hän totesi ettei ota kantaa yksittäistapauksiin. Nyt näemmä kuitenkin otti kantaa tässä Turun huostaanottotapauksessa. Minun poikani vietiin väärennettyjen asiakirjojen turvin, joita Köyliön perusturvajohtaja laati roppakaupalla. Valheellista tietoa sisältäneillä asiakirjoilla. Olen osoittanut kyseisen perusturvajohtajan sekä sosiaalityöntekijän rikkoneen useissa eri kohdin lakia, mutta mikään ei auta, selkeistä virkarikoksistaan ei heitä näemmä tuomita.
"Lastensuojelu on Suomessa tarkoin lailla säädeltyä
Lapsiasiavaltuutettu Maria-Kaisa Aulan mukaan kyseinen huostaanottotapaus on hyvin tavanomainen. Poikkeuksellista tilanteessa on Aulan mukaan se, että vieraan maan viranomaiset pyrkivät puuttumaan toisen maan viranomaisten toimintaan"
Maria-Kaisa Aula ja kananottonsa
0
189
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001723- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381104- 1701023
- 58811
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671