pelkästään kannatusjäsenenä, vuosien varrella olen monenmoisilla markkinoilla ja tapahtumissa nähnyt kuinka reserviläiset ovat olleet mukana telttoineen sekä soppatykkineen, hyvä niin, mutta eniten toiminassa on silmääni häirinnyt reserviläisten pukeutuminen, miksi ei ole yhtenäistä pukeutumissääntöä!!
Näkee jopa kuinka joskus jollain reserviläisellä on verkkarit ja maastopuvun takki tai jotain muuta siviiliasustetta..mielestäni joko kokonaan sivilivaatteet tai sitten reserviläisten käyttämä m/91 maastoasu ja siihen sopiva lakki, jalkineina maastopuvun kanssa sallittaisiin mustat nahkasaappaat/kengät tai mustat kumisaappaat..esim näin..mutta tuollainen sekapukeutuminen antaa sivullisillekin hieman kyseenalaisen kuvan toiminnasta. Toiminnasta täytyisi antaa yhtä jämpti kuva kuin puolustusvoimista ikään, ja siellähän juuri noudatetaan yhtenäistä pukeutumista, vaikka toiminta onkin vapaaehtoista. No kaikilla ei ole heti varaa hankkia res vaatetusta mutta silloin osallistuttaisiin toimintaan omissa siviilivaatteissa.
Olen res järjestössä
RESAU
0
545
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo373028Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja1901846- 701263
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul451222- 841162
Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1031135Koirahyökkäys filpuntiellä.
Poliisi määräsi koiran lopetettavaksi välittömästi. Kerrankin selkärankaista toimintaa poliisilta. Toivottavasti hoituu1121058- 441020
- 54961
Paavi on kuollut
Suuri humanisti ja kirkollinen johtaja, Paavi Fransiscus on kuollut 88 vuoden iässä. Katolinen maailma (suurin kristill144955