Tsadi täynnä pentuja

Minä ja pojat

Joo ei kannata lähteä tsadiin...siellä on kaikki uunot lapset kosovosta mennet sinne. Paska juttu kun menee taso hommasta. Miten agganistanissa? Tekisi mieli missiolle, vaan en helvetti mene lasten kanssa. Pitäisikö muuten ikäraja nostaa vaikka 26 tai 28 vuoteen? Tietty jos se pelleilyä on, niin ei sitä aikamiehet jaksa.

8

784

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • commandos marine

Ei auta muuta kuin jäädä kotiin sitten. Niinhän se Raipekin teki, kun vihdoin sen ymmärsi.

• mission anus

se on kato kaikkien etu että jäät kotiin, kun sulla sitä väkivaltataustaa;)

• commandos marine
        mission anus kirjoitti:

se on kato kaikkien etu että jäät kotiin, kun sulla sitä väkivaltataustaa;)

Kotiinhan mä mussukka oon jäämässäkin, kiitos huolenpidosta ;)

Väkivaltatausta on turhan leimaava, käytetään ennemmin sanaa elämänkokemus.

Ps. ei nimi miestä pahenna, mutta sait sä omallas hymyn huulille, kiitos tästäkin.

• mission rectum penet
        commandos marine kirjoitti:

Kotiinhan mä mussukka oon jäämässäkin, kiitos huolenpidosta ;)

Väkivaltatausta on turhan leimaava, käytetään ennemmin sanaa elämänkokemus.

Ps. ei nimi miestä pahenna, mutta sait sä omallas hymyn huulille, kiitos tästäkin.

otahan yhteyttä mt-toimistoon ...

• commandos marine
        mission rectum penet kirjoitti:

otahan yhteyttä mt-toimistoon ...

mt-toimisto? Tulee ekana mieleen matkatoimisto. Kun tuli puheeks, niin tänään varattiin lennot Saigoniin, tarkoitus ois reppureissata kolme kuukautta. En mä mitään yhteksiä ota, ne ottaa muhun yhteyttä, kulta.

• mulkkujooseppi

mt-toimisto? Tulee ekana mieleen matkatoimisto. Kun tuli puheeks, niin tänään varattiin lennot Saigoniin, tarkoitus ois reppureissata kolme kuukautta. En mä mitään yhteksiä ota, ne ottaa muhun yhteyttä, kulta.

tollanen paskanjauhaja jaksaisi olla jauhamassa paskaa jossakin lapsihelvetissä. Laita paperit vetämään!

• commandos marine
        mulkkujooseppi kirjoitti:

tollanen paskanjauhaja jaksaisi olla jauhamassa paskaa jossakin lapsihelvetissä. Laita paperit vetämään!

Paperit on menossa eteenpäin, lupaan ja vannon ilmoittaa täällä, kun on jotain ilmoitettavaa liittyen asiaan ;)

• mulkkujooseppi

Paperit on menossa eteenpäin, lupaan ja vannon ilmoittaa täällä, kun on jotain ilmoitettavaa liittyen asiaan ;)

Laita että haluat Kosovoon ja siittä Tsadiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      228
      21846
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      108
      4272
    3. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      85
      3304
    4. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      53
      2214
    5. Temutatko ?

Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?
      60 plus
      200
      1901
    6. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1650
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      139
      1614
    8. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      73
      1571
    9. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      169
      1519
    10. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1413
    Aihe