Tsadi täynnä pentuja

Minä ja pojat

Joo ei kannata lähteä tsadiin...siellä on kaikki uunot lapset kosovosta mennet sinne. Paska juttu kun menee taso hommasta. Miten agganistanissa? Tekisi mieli missiolle, vaan en helvetti mene lasten kanssa. Pitäisikö muuten ikäraja nostaa vaikka 26 tai 28 vuoteen? Tietty jos se pelleilyä on, niin ei sitä aikamiehet jaksa.

8

791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • commandos marine

Ei auta muuta kuin jäädä kotiin sitten. Niinhän se Raipekin teki, kun vihdoin sen ymmärsi.

• mission anus

se on kato kaikkien etu että jäät kotiin, kun sulla sitä väkivaltataustaa;)

• commandos marine
        mission anus kirjoitti:

se on kato kaikkien etu että jäät kotiin, kun sulla sitä väkivaltataustaa;)

Kotiinhan mä mussukka oon jäämässäkin, kiitos huolenpidosta ;)

Väkivaltatausta on turhan leimaava, käytetään ennemmin sanaa elämänkokemus.

Ps. ei nimi miestä pahenna, mutta sait sä omallas hymyn huulille, kiitos tästäkin.

• mission rectum penet
        commandos marine kirjoitti:

Kotiinhan mä mussukka oon jäämässäkin, kiitos huolenpidosta ;)

Väkivaltatausta on turhan leimaava, käytetään ennemmin sanaa elämänkokemus.

Ps. ei nimi miestä pahenna, mutta sait sä omallas hymyn huulille, kiitos tästäkin.

otahan yhteyttä mt-toimistoon ...

• commandos marine
        mission rectum penet kirjoitti:

otahan yhteyttä mt-toimistoon ...

mt-toimisto? Tulee ekana mieleen matkatoimisto. Kun tuli puheeks, niin tänään varattiin lennot Saigoniin, tarkoitus ois reppureissata kolme kuukautta. En mä mitään yhteksiä ota, ne ottaa muhun yhteyttä, kulta.

• mulkkujooseppi

mt-toimisto? Tulee ekana mieleen matkatoimisto. Kun tuli puheeks, niin tänään varattiin lennot Saigoniin, tarkoitus ois reppureissata kolme kuukautta. En mä mitään yhteksiä ota, ne ottaa muhun yhteyttä, kulta.

tollanen paskanjauhaja jaksaisi olla jauhamassa paskaa jossakin lapsihelvetissä. Laita paperit vetämään!

• commandos marine
        mulkkujooseppi kirjoitti:

tollanen paskanjauhaja jaksaisi olla jauhamassa paskaa jossakin lapsihelvetissä. Laita paperit vetämään!

Paperit on menossa eteenpäin, lupaan ja vannon ilmoittaa täällä, kun on jotain ilmoitettavaa liittyen asiaan ;)

• mulkkujooseppi

Paperit on menossa eteenpäin, lupaan ja vannon ilmoittaa täällä, kun on jotain ilmoitettavaa liittyen asiaan ;)

Laita että haluat Kosovoon ja siittä Tsadiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      231
      14889
    2. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      21
      2247
    3. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      38
      1883
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      162
      1333
    5. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      96
      1269
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      28
      1169
    7. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      928
    8. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      902
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      81
      754
    10. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      80
      708
    Aihe