Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Taimia postimynnissä?

ph

Onko kokemuksia esim. Viherpeukaloiden myymistä taimista? Tekis mieli tilata tomaatin ja mansikan taimia...
Joskus luin jostain negatiivista palautetta noista tilatuista taimista mutta en muista oliko kyse Viherpeukaloista vai jostain muusta...

6

698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eihän aina onnista

      Jotkut on tosi hyviä, mutta ei ihan aina.
      Olen enimmäkseen tilannut perennoja, hyötykasveista ei omaa kokemusta ole. Taimet on lähetettäessä istutuskuntoisia ja asiallisen kokoisissa purkeisa, ei niin kuin Kodinkukilla semmosia peukalopotteja, että koko kesä menee esikasvatteluun. Viherpeukaloista suurin osa on lähenyt kasvuun hyvin, muutamat ei ole selvinneet eka talvesta, mutta sehän ei kesäkasveissa ole ongelma. Kaveri tilas viime vuonna chilin taimia ja ne oli aivan loistavia, joten kannattaa kokeilla.

      • lömpsis

        on mulle ainakin korvattu lähettämällä toiset tilalle. Viime vuonnakin soitin pariin otteeseen kun tilasin ja enkä ollut tyytyväinen. (esim. runkoruusut ei lähtenyt kasvuun 3vko:ssa vaik olivat kasvaris) Nyt kyl rupes jännään, tilasin meinaa ekaa kertaa tuolta Kodinkukilta tuotteita...


      • lömpsis
        lömpsis kirjoitti:

        on mulle ainakin korvattu lähettämällä toiset tilalle. Viime vuonnakin soitin pariin otteeseen kun tilasin ja enkä ollut tyytyväinen. (esim. runkoruusut ei lähtenyt kasvuun 3vko:ssa vaik olivat kasvaris) Nyt kyl rupes jännään, tilasin meinaa ekaa kertaa tuolta Kodinkukilta tuotteita...

        Mä oon ekat mansikantaimet(amppeli) tilannu VP:ltä 4vuotta sitten ja viimekeväänä sit epäonnistuin talvetuksessa ja tilasin uudet tilalle. Mansikoita tuli viel marraskuussa, vaikkakin hieman jäisinä saikin sit syyä ;) Tomaattejakin kokeilin ja hyvin kasvoi.


      • pettynyt yrttimattoi

        Minä tilasin näitä kasvatusmattoja, joissa oli erilaisia yrttejä. Ajattelin, että tämä on todella helppo juttu. Tein kaiken ohjeen mukaan, mutta mutta... kaikki epäonnistuivat :C
        Annoin vielä näitä mattoja tuttavilleni, joilla myös epäonnistuivat kaikki. Vain parista matosta tuli muutama korsi kuin pääsiäisruoho. Harmi, sillä tuo idea olisi hyvä ja helppo istuttaa.
        Laitoin vastaavista matoista ihan siemenkylvöllä ja avot! ne ovat kasvaneet todella erinomaisesti.
        En tiedä missä oli vika noiden mattojen suhteen. Purin sitten nuo purkit ja siellä mullan seassa ei ollut mitään, ei siis mitään siemeniä tms. Mihin ne hävisivät?


    • hortsonomi

      paketissa oli puolet taimista kuivia ja juurettomia. Tuttavillani on taas ollut taimet ihan ok.

    • ph

      Taimet tulivat jokin aikaa sitten ja hyvältä näyttivät! Mansikan taimet lähtivät kaikki hyvin kasvuun ja nyt on ekat kukkanuput näkyvissä! Tomaatintaimet olivat myös terhakat, kukkivat jo ja nyt on muutama raakile.
      Toistaiseksi olen tyytyväinen ostoksiini.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2328
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      42
      1537
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1467
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      73
      1254
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe