Kuinka usein?

miuo

Tää on parisuhteessa oleville.

1) Kuinka usein teillä harrastetaan seksiä?

2) Onko se sinusta sopiva määrä?

3) Jos vastasit edelliseen ei, paljonko olisi sopiva määrä?

87

4537

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nybrgtefv

1) 3-5 kertaa kuussa

2) jep

• pojankloppi........

1) Kuinka usein teillä harrastetaan seksiä? -kerran tai pari kuukaudessa

2) Onko se sinusta sopiva määrä? -pakko kai olla, en rupea vonkaamaan, mulla on kaksi tervettä kättä

3) Jos vastasit edelliseen ei, paljonko olisi sopiva määrä? -ei sitä voi tietää, silloin ku panettaa niin haluais nusasta.

• vastailija_

- Joku 1-3 kertaa päivässä.

- Ihan ok vaikka noita kolmen kerran päiviä ei tarvi tarvi olla montaa peräkkäin ja välipäivä tai pari joskus tekee terää ettei tuu kalu kipeeks.

• arkisin

aamulla ja illala (paras stressin ehkäisy ja poistolääke.
      Viikonloppuisin ja lomalla sitten n. kerran päivässä ja aina kun vaimon tekee mieli.

• arskali

1) 10-12 krt kuussa

2) se on ihan sopiva määrä, tottahan 12v sitten ku tavattiin, seksiä oli enemmänkin. Mutta nyt se on vakiintunut tolle tasolle.

• mm2,

1) n. kerran viikossa tai hieman useammin, ehkä 3:sti 2:ssa viikossa

2) on

• utryte

1)Tuota luokkaa se on meilläkin

2) ihan ok on

• 20v kimpoissa

1) Kuinka usein teillä harrastetaan seksiä? 1-5 krt/vko

2) Onko se sinusta sopiva määrä? Suht koht, laatuun voisi panostaa enempi = vaimo voisi tykätä enempi

3) Jos vastasit edelliseen ei, paljonko olisi sopiva määrä? = n. 4 krt vko

• m------

1) keskimäärin kerran viikossa

2) on

• VirgoN

1) silloin kun sattuu haluttamaan, joskus 1-2 kertaa viikossa, joskus enemmän.
      2) Riippuu kk-kierrostani
      3) **

• .,uokiym

1) Riippuu tosi paljon töistä ja vuodenajoista. Kiireisinä työaikoina ja talvella voi mennä 2-3 viikkoakin ilman, kun taas lomilla ja kesällä useita kertoja viikossa.

2) Ihan ok.

• m30 n33

2-4 kerta viikossa, aika usein jotain muuta kivaa kuin yhdyntä.

• öpå

1) kerran viikossa- kerran parissa viikossa

2) kyllä, vaikka lieneekin monen mielestä aika vähän

• M50+

1) 1-2 kertaa päivässä
      2)sopiva määrä

• m38-

1) suunnilleen kerran viikossa

2) on

• Ophelia__

1) 1-2 krt päivässä

2) liian usein

3) n. 4 kert viikossa tai jotain

• yrte

1) muutaman kerran kuussa

2) on

• pikytjurhyegtr

1) meillä tää menee ehkä hieman erikoisesti: saattaa kulua 2-3 viikkoa, ettei kertaakaan, mut sitten päivän parin sisällä todella usein.

2) sopii meille, ei varmaan kaikille

• Umpipuupää

Eihän kenenkään panokertojen määrä kuulu posliinipillun karvan vertaa sinulle neitiherra miss liberty,kukaan muuhan ei tuollaisia galluppeja tee kuin sinä.Eihän puusta sorvattua kalloasi koskaan järki pakotakaan kun sinne ei ole sorvattu tilaa aivoille.

• miuo

Nyt meni arvaus vikaan. En ole tuo liberty, vaikka olen kyllä hänestä kuullut. Olen vain toinen, jolla on myös tyhjä elämä.

• Pää onkin puuta
        miuo kirjoitti:

Nyt meni arvaus vikaan. En ole tuo liberty, vaikka olen kyllä hänestä kuullut. Olen vain toinen, jolla on myös tyhjä elämä.

Miuo.;Jos sinulla on kertomasi mukaan tyhjä elämä,voin kertoa sinulle vain ja ainoastaan yhden hyvän totuuden,elämäsi iloksi ja täytteeksi löytyy monta muuta ja parempaa harrastusta kuin tämä paskan kirjoittelu naturistipalstalle,olitpa sitten miss liberty tai ei,koskee jokaista tyhjän pään omaavaa Nettikirjoittajaa.

• mario,
        Pää onkin puuta kirjoitti:

Miuo.;Jos sinulla on kertomasi mukaan tyhjä elämä,voin kertoa sinulle vain ja ainoastaan yhden hyvän totuuden,elämäsi iloksi ja täytteeksi löytyy monta muuta ja parempaa harrastusta kuin tämä paskan kirjoittelu naturistipalstalle,olitpa sitten miss liberty tai ei,koskee jokaista tyhjän pään omaavaa Nettikirjoittajaa.

Mille ihmeen naturistipalstalle? Ootkohan ite nyt ihan oikealla foorumilla?

• mia77.,
        Pää onkin puuta kirjoitti:

Onkohan kyseessä sama Miuo, jolla oli profiili Suomi24 -treffeillä jokin aika sitten? Tosi komea mies, mutta ilmeisesti persoonallisuushäiriöinen...

• nude,
        mario, kirjoitti:

Mille ihmeen naturistipalstalle? Ootkohan ite nyt ihan oikealla foorumilla?

Hän ilmeisesti luulee, että tämä on nudistipalsta. Tiedoksi puupäälle: seksipalstalla käsitellään kaikkia seksiin liittyviä aiheita, ei pelkästään alastonta elämäntapaa!

• sekoilee pahasti
        mia77., kirjoitti:

Onkohan kyseessä sama Miuo, jolla oli profiili Suomi24 -treffeillä jokin aika sitten? Tosi komea mies, mutta ilmeisesti persoonallisuushäiriöinen...

Mia 77: tuo MIUO ELI MISS LIBERTYNÄ TUNNETTU UKKELI KIRJOITTAA JA TEKEE NOITA PROFIILEJA SEKSITREFFEILLE JATKUVASTI,KUTEN HUOMASIT MIES ON TOSI PAHASTI MIELENTILA HÄIRIÖN VAIVAAMA JATÄYSIN SYYNTAKEETON MITÄ TEKEE.

• jonna77m
        sekoilee pahasti kirjoitti:

Mia 77: tuo MIUO ELI MISS LIBERTYNÄ TUNNETTU UKKELI KIRJOITTAA JA TEKEE NOITA PROFIILEJA SEKSITREFFEILLE JATKUVASTI,KUTEN HUOMASIT MIES ON TOSI PAHASTI MIELENTILA HÄIRIÖN VAIVAAMA JATÄYSIN SYYNTAKEETON MITÄ TEKEE.

Satun tietämään, että tämän kysymyksen tekijä ei ole miss liberty. Mistäkö? No, paljastui, että nykyinen deittini on tehnyt tän :)

• Irrrenette

1) 1-3 krt/kk

2) Kyllä

• -AL-

1) Vaihtelevasti mutta vähintään 5 kertaa viikossa, joskus taas yhdessä yössä 3-4 kertaa

2) Kyllä, molemmat ovat tyytyväisiä määrään ja laatuun.

• Liikaa uteliaisuutta

Seksin harrastamiskertojen määrä on jokaisen ihmisen oma yksityis asia eikä se kuulu ollenkaan sivullisille,kaikkein vähiten nettipalstalla kyseltäväksi.

• ju o

Lol! No kyl toi on niitä kesyimmästä päästä olevia kysymyksiä näillä sivuilla.

• tyttönen..

1) Ainakin 5 kertaa päivässä

2)On kyllä ihan riittävästi :)

• gb?

1) Useimmiten n. parin viikon välein 3 tai 4 kertaa päivässä

2) Kertoja on sopivasti, ehkä voisivat jakautua hieman tasaisemmin tuolle parin viikon ajalle

• Roistot kuriin

Seksin harrastamisen tiheys on jokaisen ihmisen oma yksityis asia eikä tuollaiset kyselyt kuulu nettipalstoille vaikka kuinka puupäinen miss liberty maanisuuden riivaamana niistä haluaisikin tietää.Vaikka ei mies itse seksiä keneltäkään saakaan,ei siltikään pidä noin mielipuolisia ja laittomia viestiketjuja nettiin kirjoittaa,joukkopostaushan on rikollinen teko.

• janna89

En ole kauheesti seurannut näitä sivuja, joten kysynkin, että kirjoitatko samanlaisen vastineen kaikkiin täällä esitettyihin gallupeihin? Kuten joku tuossa ylempänä kirjoittiki, niin toi oli kyllä aika kesy kysymys. Täällä esitetään paljon perverssimpiäkin kyssäreitä. Ootko kommentoinut niitä, kun en oo nähnyt?

• mister Liberia

Muistelinkin nähneeni jokin aika sitten täällä hieman ton kaltaisen viestin, jossa joku kiihkoili jotain miss libertyä vastaan. Tällainen se oli, oiskohan " Roistot kuriin" lähettänyt tuonkin eri nicillä? Pikkuisen haiskahtaa kiihkoilulta toikin ;) :

Tämä kaveri joka noita os listaa, on todella sairas mieleltään. Toimii korkeampien voimien valtuuttamana (on itse niin kirjoittanut) kostajana ja tuomarina tällä ja muilla saiteilla. Esiintyy eri nimimerkeillä (mm Miss Liberty), mutta tunnistetaan kyllä.
        On mies, mutta esiintyy naisena hämätäkseen ylläpitoa ja muita saitin käyttäjiä.
        Toimii vihan ja uskonnolisen raivon vimmalla, kuuluisi ehdottomasti suljettuun laitokseen hoitoon.
        On hyllytetty monia kertoja sääntörikkomusten vuoksi, mutta palaa aina väärillä, tekaistuilla tiedoilla.
        Valehtelee olevansa työ-elämässä, mutta varmasti ei ole. Moinen tasapainottomuus, uskonnolinen agressio, harhaisuus ym muut oireet ovat este töissäkäynnille.
        Eikä ymmärrä ja käsitä rikkovansa lakia, koska mielen sairaus on sitä luokkaa ettei kykene erottamaan väärää ja oikeaa.
        Eli ei vajaavaltaisena ole kykenevä vastaamaan oikeuden edessä teoistaan, valitettavasti.
        Eli pakollinen hoitoon ohjaus suljettuun laitokseen ainoa mahdollinen keino.

• Kiertonussijamies37
        mister Liberia kirjoitti:

Muistelinkin nähneeni jokin aika sitten täällä hieman ton kaltaisen viestin, jossa joku kiihkoili jotain miss libertyä vastaan. Tällainen se oli, oiskohan " Roistot kuriin" lähettänyt tuonkin eri nicillä? Pikkuisen haiskahtaa kiihkoilulta toikin ;) :

Tämä kaveri joka noita os listaa, on todella sairas mieleltään. Toimii korkeampien voimien valtuuttamana (on itse niin kirjoittanut) kostajana ja tuomarina tällä ja muilla saiteilla. Esiintyy eri nimimerkeillä (mm Miss Liberty), mutta tunnistetaan kyllä.
        On mies, mutta esiintyy naisena hämätäkseen ylläpitoa ja muita saitin käyttäjiä.
        Toimii vihan ja uskonnolisen raivon vimmalla, kuuluisi ehdottomasti suljettuun laitokseen hoitoon.
        On hyllytetty monia kertoja sääntörikkomusten vuoksi, mutta palaa aina väärillä, tekaistuilla tiedoilla.
        Valehtelee olevansa työ-elämässä, mutta varmasti ei ole. Moinen tasapainottomuus, uskonnolinen agressio, harhaisuus ym muut oireet ovat este töissäkäynnille.
        Eikä ymmärrä ja käsitä rikkovansa lakia, koska mielen sairaus on sitä luokkaa ettei kykene erottamaan väärää ja oikeaa.
        Eli ei vajaavaltaisena ole kykenevä vastaamaan oikeuden edessä teoistaan, valitettavasti.
        Eli pakollinen hoitoon ohjaus suljettuun laitokseen ainoa mahdollinen keino.

Kerran pari viikossa, sitten käyn panemassa kahta naista silloin tällöin, ehkä keskimäärin molempia kerran viikossa tai ainakin kaksi kertaa kuukaudessa. Olen rytmittänyt nämä nussintareissut naisteni kuukautisten mukaan. Joskus on päällekkäin, ja silloin panen yhtä enemmän kuin toista ja kolmatta, yleensä kotona muijaa. Minusta on sopiva määrä panoja ja naisia, vaikka joskus tuntuu että voisi olla joku nuori nainen, vaikka aasialainen varalla vielä. Vaikka maksullinen, sillä nämä kolme ovat tietty ilmaisia, jos nyt kotirouvaa voi ilmaisena pitää, ei, vaan maksaa ja paljon sen ylläpito, eli nussiminen on kalleinta sen kanssa, muille kahdelle piisaa pienet lahjat ja imartelut. Mutta tekeehän vaimo, yli 40v, paljon kotitöitä ja hoitaa kolmea alaikäistä lasta.

• iyutjrhyegtf

1) pari krt kuussa

2) on

• i7mnjubhygtvfrcde

1) On vähän riippunut kumppanista, itse olen aika mukautuvainen... Nykyisen kanssa parin kolmen viikon välein

2) Ihan ok, hieman enemmänkin vois määrällisesti harrastaa, mutta nykyisessä suhteessani laatu on sen verran hyvää, että se korvaa määrän

• panomieshh

1.meillä kerran viikossa

2.kyllähän se riittää.=)

• mies39v!!!

1) 2-4kertaa päivässä

2) Kyllä riittää!!

• niukol

1) Kaiketi keskiarvoksi tulee pari kertaa kuussa tai hieman enemmän, kun välillä menee muutama viikko ettei lainkaan ja sit taas useamman kerran päivässä

2) On

• m

huh, kylläpä ihmiset täällä harrastavat usein seksiä...

1.) nykyään varmaan kutakuinkin kerran kuussa
        2.) no ei kyllä. sehän on oikeesti ihan hirmu harvoin, etenkin kun ollaan vielä nuoria ja terveitä (?) ihmisiä
        3.) kerran viikossa riittäisi minulle mainiosti, jos kyseessä olisi "hyvää" seksiä, sellaista joka kestäisi pidempään kuin muutaman minuutin ja jossa molemmat tulisivat tyydytetyiksi. ja aivan varmasti harrastaisin useamminkin, jos mieheni osoittaisi haluja mua kohtaan, mutta en nyt sentään ala unelmoimaan...

lisäksi olisi kiinnostanut lukea tässä yhteydessä kauanko parit ovat olleet yhdessä. me ollaan oltu reilu 2,5 vuotta.

• nhybgtfvrdc
        m kirjoitti:

2.) no ei kyllä. sehän on oikeesti ihan hirmu harvoin, etenkin kun ollaan vielä nuoria ja terveitä (?) ihmisiä
        3.) kerran viikossa riittäisi minulle mainiosti, jos kyseessä olisi "hyvää" seksiä, sellaista joka kestäisi pidempään kuin muutaman minuutin ja jossa molemmat tulisivat tyydytetyiksi. ja aivan varmasti harrastaisin useamminkin, jos mieheni osoittaisi haluja mua kohtaan, mutta en nyt sentään ala unelmoimaan...

lisäksi olisi kiinnostanut lukea tässä yhteydessä kauanko parit ovat olleet yhdessä. me ollaan oltu reilu 2,5 vuotta.

Meillä muutaman viikon viikon, mikä on ihan ok. Yhdessä oltu puolisen vuotta

• edellinen.
        nhybgtfvrdc kirjoitti:

Meillä muutaman viikon viikon, mikä on ihan ok. Yhdessä oltu puolisen vuotta

siis muutaman viikon välein :)

• eikä laatua
        m kirjoitti:

2 lasta meillä ja 1-2 huonoina viikkoina.3-5 parhaina. pikapanoja enimmäksen. illoin ei ole aikaa sen enempää kuin päivisin.

• Stellast

Ja seksiä harrastetaan oikeastaan päivittäin, kerran oli n. viikon tauko, en muista miksi. Muuten melkeinpä joka ilta ja viikonloppuisin monta kertaa. Viimeksi tänä aamuna.

Molemmille kelpaisi enemmänkin, mutta aika on rajallista, töissäkin pitää käydä... :D Seksi nykyisen kanssa on mahtavaa, parasta ikinä, ja on molemminpuolista. Ilmankos sitä haluaakin niin paljon...

• Stellast

"on molemminpuolista"... Joo, seksi on molemminpuolista, mutta myös tunne siitä, että on parasta ikinä! :D

• oiyet

Toi kuulostaa aika paljolta, kun vertaan omaan tilanteeseeni. Me olemme teidän ikäisiänne ja yhtä pitkä suhde takana kuin teilläkin, ja täälläkin seksi on parasta ikinä, mutta ei meillä sekstailla kuin max kerran viikossa, mut toisaalta se on kummallekin ok.

• oikjuhybgt
        oiyet kirjoitti:

Toi kuulostaa aika paljolta, kun vertaan omaan tilanteeseeni. Me olemme teidän ikäisiänne ja yhtä pitkä suhde takana kuin teilläkin, ja täälläkin seksi on parasta ikinä, mutta ei meillä sekstailla kuin max kerran viikossa, mut toisaalta se on kummallekin ok.

Meillä kans on samoin. Ehkä parin viikon välein. Itse olisin valmis ehkä hieman useammin, mut kerta viikossa riittää mullekin. En tosin valita, sillä laatu korvaa määrän :)

• nnnnainennnn

1) 3-5 kertaa viikossa
      2) joo

• JormaKko

Olemme noin viiskymppisiä, naimisissa 27 v. Rakastelutiheys vaihtelee, joskus 3-4 x viikosssa, joskus voi mennä viikkokin.Riipuu monesta asiasta. Silloin kyllä haluttaa jo tosi paljon. Keskimäärin 2-3 x varmaan.

Se on mielenkiintoista, että aiemmin aika ujohko vaimoni on alkanut viime vuosina hyväksyä monenlaisia mielenkiintoisia asioita sängyssä. Hän haluaa pientä narupiiskaa pepulle ensin niin.,että se osuu myös "sinne". Kiihottaa kuulemma ihanasti. Minäkin nautin hänen nautinnostaan. Meillä on sileä 17 cm sauva, joka on välillä hänen sisällään ja liikuttelen sitä siellä.Hän hyväilee kalullani klitoristaan ...Joskus nuolen häntä kauankin...(olen kuulemma hyvä siinä), kunnes hän laukeaa ensimmäisen kerran ...ja sitten pyydetäänkin jo pian sisään...Ja sitten alkaa kunnon rakastelu...ääntä tulee ja nautintoa myös...Lähetyssaarnaaja useimmiten...Vaimoni laukeaa yleensä kerran yhdynnän aikana enne minua, mutta se riittää hyvin meille.

Taidan mennäkin tästä taas, kun pyydetään jo tulemaan...Vaimo odottaa siellä peiton alla halukkaana hyväillen jo sauvalla...

• uoiyutjyrh

1) meillä menee yleensä silleen, että saattaa olla pari, joskus kolmekin viikkoa taukoa, ja sitten tulee jakso, jolloin useamman kerran viikossa, keskimäärin varmaan 1-2 krt viikossa

2) on

• nainen27n

1) nykyään n. 1-2 kertaa viikossa, loma-aikoina voi olla 3-4 kertaa viikossa. Joskus saattaa mennä viikko-pari ilmankin jos on oikein kiirettä tai reissua.
      2) 2 kertaa viikossa on _riittävä_ määrä, mutta ihanteellinen olisi 3-4 kertaa viikossa.

Niille jotka ovat moralisoineet tällaisen kysymyksen esittämistä tällä palstalla siksi että "seksin määrä on jokaisen oma asia": Tällaisen gallupin lukeminen on kiinnostavaa ihan tavalliselle parisuhteessa olevalle ihmiselle riippumatta sukupuolesta. Minua ainakin yllätti se, kuinka monet nuoret ja jopa miespuoliset ihmiset ovat tyytyväisiä siihen että seksiä on vain kerran viikossa tai kahdessa. Itselläni on kai sitten vain normaalia kovemmat halut.

• hy5gtfr

Luulen, että näillä palstoilla esitetty seksin määrä ei kerro koko totuutta, vaan, että se on oikeasti jonkin verran pienempi, aivan kuten miesten kalujen mittojen kanssakin on. Näitä sivuja lukiessa tulee sellainen vaikutelma, että naiset ovatkin itse asiassa miehiä halukkaampia, mutta aika moni niistä kirjoituksista, joissa valitetaan miesten pihtaavan, lienee parin palstalla häiriköivän hörhön fantasioita :)

Tilastojen mukaan suomalaiset harrastavat seksiä keskimäärin n. 90 krt vuodessa, eli vajaat 2 kertaa viikossa. Otaksun, että tuo pitää aika hyvin paikkansa, koska me, jotka emme ole mitenkään kauhean seksuaalisia, harrastamme n. viikon kahden välein.

• ebeeb

keskim. kerran viikos

on

• jjez

1) Keskimäärin 1-2 kertaa päivässä. Välillä on välipäiviä, mutta kolmekin kertaa päivässä tulee joskus puuhasteltua.

2) Nykyinen määrä on ihan sopiva. Olisi rikos olla naimatta niin useasti, koska se on nykyisen tyttöystävän kanssa niin mahtavaa ja hänkin nauttii siitä valtavasti. Olen varmaan jonkinasteinen addikti. Minulle kelpaa aina, enkä osaa vastata kieltävästi.. :)

• gutv

Huh huh, kylläpäs teillä sekstaillaan. Mullakin on nyt seksin suhteen (ja muutenkin) paras naisystävä ikinä, mut kyl meil keskiarvo jää siihen kertaan viikossa, mikä on kyllä kummallekin ihan sopiva määrä.

• hyut

1) Parin kolmen viikon välein

2) on

• iyuhygtfre

1) kerran kolmes viikos

2) on

• NaInEn1985

Olen nainen 25, nykyisessä suhteessa seitsemän vuotta.

3-10 kertaa viikossa

2-3) Onko se sinusta sopiva määrä? Jos vastasit edelliseen ei, paljonko olisi sopiva määrä?
        Enemmänkin saisi olla. Minä haluaisin päivittäin vaikka parikin kertaa, lomilla se onnistuukin, mutta muulloin miehen väsymys vähän haittaa.

• uhy5gtfred
        NaInEn1985 kirjoitti:

Olen nainen 25, nykyisessä suhteessa seitsemän vuotta.

3-10 kertaa viikossa

2-3) Onko se sinusta sopiva määrä? Jos vastasit edelliseen ei, paljonko olisi sopiva määrä?
        Enemmänkin saisi olla. Minä haluaisin päivittäin vaikka parikin kertaa, lomilla se onnistuukin, mutta muulloin miehen väsymys vähän haittaa.

No onpas valtava määrä.. Melkein vois luulla, et olet feikki...

• gyhu

1) n. kahden kolmen viikon välein

2) Itse haluaisin hieman useammin, n. kerran viikossa, mutta nykyisen kumppanini kanssa seksi on niin hyvää, että enpä ala valittamaan, eteenkään kun exän kanssa seksiä oli n. kerran parissa kuussa... Eli on ihan ok

• m37,.-

1) muutaman kerran kuussa

2) joo

• miklui

1) kerran pari kuussa

2) on

• ei tarpeeks

1) noin 2 kertaa viikossa

2)ei

3) noin 4 kertaa viikossa ainakin

• nmjn

1) kerran pari kuussa
      2) on

• fant

muutaman kerran kuussa ja on ok

• gtv44

pari kertaa kuussa ja on ok

• 1214

1-3 kertaa päivässä. Mutta silloin kun minulla on menkat niin silloin ei ollenkaan. Miestä ällöttää jo ajatuskin seksistä menkkojen aikana. :( Minä kyllä haluaisin seksiä menkkojenkin aikana, mutta ei voi mitään.

• teagqgtg

Nykyisessä suhteessa on vaihdellut 1krt kuussa - n. 10 krt kuussa.

On ok, ed. suhteessani saattoi olla kolmekin kuukautta väliä , se ei ollut ok

• .....

- Viikonloppuisin yksi-kolme kertaa. Emme näe viikon aikana, joten emme voi myöskään harrastaa seksiä. Vaikka ihanaahan se olisi. :)

- No kyllä jos pe-su aikanakin kolme kertaa harrastaa seksiä, niin minulle se riittää kyllä! Olen oikein tyytyväinen ja iloinen siitä. Mutta keskellä viikkoa joskus haluttaa aika paljon, mikä on kurjaa. :/ :)

- -

• ehkä vielä joskus...

1) max kerran kuussa. Lapsien tultua tilanne jäätyi pahemman kerran.
      2) aivan liian vähän
      3) 2 krt viikko riittäisi ja useamminkin kelpaisi

• kun mikään ei riitä

1) Kuinka usein teillä harrastetaan seksiä? - viikolla emme näe, joten viikonloppuisin 2-4 kertaaa päivässä

2) Onko se sinusta sopiva määrä? - poikaystävälleni ei riitä mikään, minun mielestäni tuossa on parikin kertaa liikaa :D

• buin

Kerta kuussa pitää mielen virkeänä

• superknowledge

- 1-7 krt viikossa, yleensä niin usein kun ehditään yökyläillä viikolla. Ei siis asuta yhdessä ja molemmilla on paljon projekteja ja mulla myös opintoja ja töitä.

- No milloin sitä koskaan sais tarpeekseen rakkaasta miehestä, mut pyritään vähintään kaks kertaa viikossa olemaan sillä tavalla kontaktissa. Yks kerta viikossa silloin tällöin saattaa riittää, mutta usein tekee vain hulluksi.

- No varmaan päivittäin harrastettais seksiä jos se olisi mahdollista. Molempien filosofia on että rakastellaan aina kun mahdollista.

• iykutjrhyteg

Kuinka vanhoja olette ja kuinka kauan olette olleet yhdessä? Aika hurjat määrät teillä, siksi kiinnostais tietää....

• superknowledge
        iykutjrhyteg kirjoitti:

Kuinka vanhoja olette ja kuinka kauan olette olleet yhdessä? Aika hurjat määrät teillä, siksi kiinnostais tietää....

Minä 16 hän 20, ja 4kk, ehkä kontekstitiedot tekee vähemmän hämmästyttäväksi!

• sannah --92

1) 1-6 kertaa päivässä

2) Joo, onhan se niin kivaa

• ethehethte

1) kerran kuussa keskimäärin

2 ja 3) toinenkin kerta kelpaisi :)

• isooON

1) 1-2 kertaa/pv ,lisäksi vetelen käteen parikolme kertaa päiväs
      2) ei
      3) 4x

• rwrgverwberbge

1) kerran kuussa suunnilleen, silloin tällöin kahdesti

2) ei

3) 2 krt kuussa ois hyvä

• pkjns

1) yleensä 2-6 kertaa/kk, joskus harvemmin

2) ite haluaisin enemmän eli ei

3) 3-10 kertaa/viikko riippuen "viikko-ohjelmasta" ja haluista

• tytskyyyy

- Viikonloppuisin 0-2 kertaa päivässä.

- Ihan hyvä.

• 1) Kuinka usein teillä harrastetaan seksiä?= 1-2 kertaa vuodessa

2) Onko se sinusta sopiva määrä? = EI!

3) Jos vastasit edelliseen ei, paljonko olisi sopiva määrä? = n. 1-2kertaa viikossa vois olla ihan jees...

• eronnut_susi

-Ekan kanssa 1-2 kertaa kuussa
      -Tokan kanssa, mikä lasketaan kerraksi, varmaan 10 ketaa viikossa, oikeastaan seksi oli jotenkin läsnä lähes aina eikä se ollut välttämättä orgasmiin johtavaa seksiä
      -Kolmannen kanssa keskinäärin 3 kertaa viikossa, mutta se hiipui ajan saatossa

Hyvää haluaa enemmän, huonoa vähemmän, 3-10 kertaa viikossa on ihan OK

Riippuu laadusta

• etheehw

1) kerran kuussaa suunnilleen

2) on

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe