Täys blondi. Tuo itteensä esille hinnalla millä hyvänsä ja laukoo juttuja, jota en kehtais suustani päästää.tyrkky!
Henna Ylilauri
25
12516
Vastaukset
- Zorro
Onhan Hennalla vartalo ihan mukiin menevä, mutta naama.. muistelen varsinki näkemääni "ilman meikkiä kuvaa" taannoin tässä ilta-sanomissa(iik). Sen perusteella ei kyllä kelpuuttais edes karsintoihin ihmistä. Voisi myös antaa herttaisemman ja vaatimattomaamman kuvan itsestään (vaatimattomuus kaunistaa). Tyhmän ns. blondin tyyli on jo aikansa elänyt.
- todellakin
oikea nimi pitäisi olla: "Henna Ylimieli"
- Jende
EHDOTTOMASTi suomen tyhmin/ turhin missi! olen itse oulusta eikä sillä "kanalla" ole koskaan ollut kaikki kotona..tyrkky se on aina ollu. Ja joka lause alkaa minä, minä, minä..omahyvänen!
- Sami
Nainen kehuu niin estotta itseään että pistää miettimään hänen älyllisen kapasiteettinsa määrää.
Täysin käsittämätön oli myös väite että Suomen kansa olisi halunnut "minusta" missin ja sehän olikin vain viisihenkisen raadin päätös!
Kaikella vilpittömyydellä voin sanoa että Mira on kaunotar verrattuna Hennaan. Henna on ookoo..varmaa siviilis ihan kivan näköinen mut kaunotar ei missään nimessä.- Erkka
"Täysin käsittämätön oli myös väite että Suomen kansa olisi halunnut "minusta" missin ja sehän olikin vain viisihenkisen raadin päätös!"
Puhut täyttä sontaa tuossa. Suomen kansahan nimenomaan äänesti Hennan omaksi suosikikseen. Henna voitti yleisöäänestyksen monen prosentin erolla seuraaviin.
- Raiku
Onhan se tietysti aika erikoista, että Henna koittaa oikein erityisesti mainostaa omaa älykkyyttään ja silti pokerinaamalla esiintyy jonakin fucking puputyttönä lehtien sivuilla..
Olihan se Henna aikoinaan paikallisen kauppakeskuksen "missikisoissa" ja oliskohan silloinkin tullut kolmanneksi.. eli hyvin menee ;)
Eihän sillä ulkonäöllä niin ole väliä kunhan saa pärstäänsä kaikkiin mahdollisiin julkaisuihin. Oma valintansahan tuo. Tsemppiä vaan Hennalle tulevaisuudessakin! :Z - Minä
Kateellisten panettelua sanon minä. Menkää itteenne ihmiset. Jos joku väittää ettei henna ole kaunotar niin aika korkealla on rima. Eihän se Henna itse tilaa niitä haastatteluja vaan lehdet tilaa hänet haastatteluun. Ja jos oikein olen asian ymmärtänyt niin lehdethän ovat kiinnostuneita niistä julkkiksista jotka kiinnostaa kansaa joten turpa rullalle ja ja rulla taskuun kateelliset :)
- Anni
Hennahan kertoi itse lehdessä, että hän voi soittaa lehdistölle ja kertoa kuulumisiansa, ettei hänen tarvitse odottaa soittaja vaan voi itse soittaa..
- Hemmo
Hennahan on kuin yli-ikäinen pissis. Yhtä yksinkertainen ja karmeasti meikattu. Kroppa on kyllä ihan jees.
- Antti
Tepäs olette kateellisia! Hennalla on mahtava kroppa ja kauniit kasvot. Katsokaapa peiliin ja olkaa rehellisiä - tämän jälkeen voitte lopettaa kateelliset haukkumisenne Hennaa kohtaan. Minä olisin valinnut Hennan Miss-Suomeksi.
- Mikko
Puikelonaama
- oululainen
Mikko kirjoitti:
Puikelonaama
mikä ei kyllä kaikkia miellytä. Lisäks olen kuullut useammalta hänet tuntevan sanoneen että sillä on pissiä ollut päässä pahasti jo ennen mitään menestymistä kauneuskilpailuissa. Lumijoella on ollut kuulemma olevinaan niin prinsessaa että. eräs sanoi että Henna Y:n vanhemmat olisivat toitottaneet tytölleen "vähän liikaa" tuota "kauneutta" joten se luulee liikoja....
Itse en tunne k.o. henkilöä mutta näitä juttuja olen kuullut - Oululainen2
oululainen kirjoitti:
mikä ei kyllä kaikkia miellytä. Lisäks olen kuullut useammalta hänet tuntevan sanoneen että sillä on pissiä ollut päässä pahasti jo ennen mitään menestymistä kauneuskilpailuissa. Lumijoella on ollut kuulemma olevinaan niin prinsessaa että. eräs sanoi että Henna Y:n vanhemmat olisivat toitottaneet tytölleen "vähän liikaa" tuota "kauneutta" joten se luulee liikoja....
Itse en tunne k.o. henkilöä mutta näitä juttuja olen kuullutSamaa minäkin olen kuullut Hennasta. Mutta kait hän on vaan ikäisekseen niin lapsellinen ettei ymmärrä mitä laukoo... Kroppa on ihan hyvä, kasvot tavalliset. Pitäs missin (kolmen "parhaan") osata antaa itsestään fiksu kuva edes missi vuotensa ajan. Saa nähdä mitä "tempauksia" Henna tekee missi vuoden jälkeen....
- Oululainen3
Oululainen2 kirjoitti:
Samaa minäkin olen kuullut Hennasta. Mutta kait hän on vaan ikäisekseen niin lapsellinen ettei ymmärrä mitä laukoo... Kroppa on ihan hyvä, kasvot tavalliset. Pitäs missin (kolmen "parhaan") osata antaa itsestään fiksu kuva edes missi vuotensa ajan. Saa nähdä mitä "tempauksia" Henna tekee missi vuoden jälkeen....
Itse taas olen Hennan tuntenut muutaman vuoden joten kuten, vaikka nyt keväällä en ole häneen törmännytkään. Oman mielipiteeni mukaan sanat "ylimielinen" ja "bimbo" eivät sovi Hennaan millään tavalla. Hän on aina ollut välitön ja hyväntuulinen tyttö, jonka kanssa pari sanaa vaihtaessa tulee itsekin iloiseksi. Samaa mieltä oli myös eräs toimittaja, jonka kanssa puhuin Hennasta.
- Gona
Kirjoittakaa oikein.
- Gonzo
En voi olla kyl tuon kans samaa mieltä. Itse olen Hennan tavannu pariinkin otteeseen ja ei mul mitää valittamista ole. "Blondi" on kyl kaukaa haettua! Mielestäni erittäin fiksu tyttö joka pärjää omillaan.
Typeriä tälläset keskustelut.... - Niimeetöön?
Oli ihan pakko puuttua...Ite tiiän ja tunnen kyseisen henkilön ja ihan mikava tyttö tämä on.. ja vaikkei omaa silmää niin ihastuta niin ainakin ulkonäöllisesti missiksi sopiva... toki käytös on hiukka muuttunu ku julkisuuteen pääsi ;) Kuitenkin ihan mukava blondi(ei aina negatiivisesti) se on..Mitä kaiken maailman seiskoista jne. on tullu luettua ni hohhoijjaa.. jos en tuntisi henkilöä ni kyllä yhtysin noihin toisenlaisiin mielipiteisiin...
- Viuhka
Jopas oli taas tekstiä... hoh hoijaa tätä Suomen kansan huonoa itsetuntoa.
Sellaset jotka ei tunne ko henkilöä kirjoittelee lehdistä saamiensa tietojen perusteella.
Tunnen Hennan ja vanhemmat ja olipa paksua väittämää...En missään nimessä allekirjoita. Milteipä päinvastoin! Henna on " sivivilissä" iloinen pirteä sosiaalinen seurassa pidetty tyttö.
Uskokaa pois - ouluntyttö
Viuhka kirjoitti:
Jopas oli taas tekstiä... hoh hoijaa tätä Suomen kansan huonoa itsetuntoa.
Sellaset jotka ei tunne ko henkilöä kirjoittelee lehdistä saamiensa tietojen perusteella.
Tunnen Hennan ja vanhemmat ja olipa paksua väittämää...En missään nimessä allekirjoita. Milteipä päinvastoin! Henna on " sivivilissä" iloinen pirteä sosiaalinen seurassa pidetty tyttö.
Uskokaa pois...aivan oikein,turhaakin turhempi julkkis!ite oon kans kuullu juttuja että kusi on kilahatnu päähän melekosella vauhilla,ja varsinki nyt vielä enemmän ku pääsi missiksi asti,mikä mun mielestä ei olis saanu tapahtua!!!korppikotkanperseennäköinen ku on....
- tena
ouluntyttö kirjoitti:
...aivan oikein,turhaakin turhempi julkkis!ite oon kans kuullu juttuja että kusi on kilahatnu päähän melekosella vauhilla,ja varsinki nyt vielä enemmän ku pääsi missiksi asti,mikä mun mielestä ei olis saanu tapahtua!!!korppikotkanperseennäköinen ku on....
että sulla on kusi lirahtanut housuun kun on käynyt niin kateeksi!
- Tiina
Henna on niin turha julkkis ja pyrkyri. Koittaa keinolla millä tahansa päästä lehtikansiin vrt. "meillä sujuu seksi" ensinnäkin ketä kiinnostaa ja muillakin on myös seksielämä.
- kotkotkot!
Repikää kateelliset oulu-juntit tuosta:
http://www.katso.fi/mediabank/images/214140.jpg
Kaikille ei ole sitä kauneutta annettu,
yrittäkää kanat vain ELÄÄ SEN KANSSA!- pekko
näyttää toi Hennan vyötärö aika tasapaksulta. Ei ole mun makuun
- vanilla
onhan sillä hyvä vartalo, sitä en voi kieltää. mutta kasvoiltaan henna ei todellakaan ole kaunis. ihan nätiksi kuvailisin.
itsekin voin sanoa olevani moninverroin hennaa kauniimpi (siihen kun ei paljoa tarvita). - hihittelijä
Helpottaako kun pääsette tänne purkamaan patoutumianne? Menkää rysäpöksyt itse missikisoihin jos luulette paremmin pärjäävänne! EIPÄ TAIDA ONNISTUA, rumia kanoja kun olette :)
Hehehehehehehehehehe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi723320Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj943102SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1773035- 1412459
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä412386Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2052221Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi522158Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "92030Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li381743Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön4021709