Henna Ylilauri

katjuska

Täys blondi. Tuo itteensä esille hinnalla millä hyvänsä ja laukoo juttuja, jota en kehtais suustani päästää.tyrkky!

25

12516

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zorro

Onhan Hennalla vartalo ihan mukiin menevä, mutta naama.. muistelen varsinki näkemääni "ilman meikkiä kuvaa" taannoin tässä ilta-sanomissa(iik). Sen perusteella ei kyllä kelpuuttais edes karsintoihin ihmistä. Voisi myös antaa herttaisemman ja vaatimattomaamman kuvan itsestään (vaatimattomuus kaunistaa). Tyhmän ns. blondin tyyli on jo aikansa elänyt.

• todellakin

oikea nimi pitäisi olla: "Henna Ylimieli"

• Jende

EHDOTTOMASTi suomen tyhmin/ turhin missi! olen itse oulusta eikä sillä "kanalla" ole koskaan ollut kaikki kotona..tyrkky se on aina ollu. Ja joka lause alkaa minä, minä, minä..omahyvänen!

• Sami

Nainen kehuu niin estotta itseään että pistää miettimään hänen älyllisen kapasiteettinsa määrää.

Täysin käsittämätön oli myös väite että Suomen kansa olisi halunnut "minusta" missin ja sehän olikin vain viisihenkisen raadin päätös!

Kaikella vilpittömyydellä voin sanoa että Mira on kaunotar verrattuna Hennaan. Henna on ookoo..varmaa siviilis ihan kivan näköinen mut kaunotar ei missään nimessä.

• Erkka

"Täysin käsittämätön oli myös väite että Suomen kansa olisi halunnut "minusta" missin ja sehän olikin vain viisihenkisen raadin päätös!"

Puhut täyttä sontaa tuossa. Suomen kansahan nimenomaan äänesti Hennan omaksi suosikikseen. Henna voitti yleisöäänestyksen monen prosentin erolla seuraaviin.

• Raiku

Onhan se tietysti aika erikoista, että Henna koittaa oikein erityisesti mainostaa omaa älykkyyttään ja silti pokerinaamalla esiintyy jonakin fucking puputyttönä lehtien sivuilla..

Olihan se Henna aikoinaan paikallisen kauppakeskuksen "missikisoissa" ja oliskohan silloinkin tullut kolmanneksi.. eli hyvin menee ;)
      Eihän sillä ulkonäöllä niin ole väliä kunhan saa pärstäänsä kaikkiin mahdollisiin julkaisuihin. Oma valintansahan tuo. Tsemppiä vaan Hennalle tulevaisuudessakin! :Z

• Minä

Kateellisten panettelua sanon minä. Menkää itteenne ihmiset. Jos joku väittää ettei henna ole kaunotar niin aika korkealla on rima. Eihän se Henna itse tilaa niitä haastatteluja vaan lehdet tilaa hänet haastatteluun. Ja jos oikein olen asian ymmärtänyt niin lehdethän ovat kiinnostuneita niistä julkkiksista jotka kiinnostaa kansaa joten turpa rullalle ja ja rulla taskuun kateelliset :)

• Anni

Hennahan kertoi itse lehdessä, että hän voi soittaa lehdistölle ja kertoa kuulumisiansa, ettei hänen tarvitse odottaa soittaja vaan voi itse soittaa..

• Hemmo

Hennahan on kuin yli-ikäinen pissis. Yhtä yksinkertainen ja karmeasti meikattu. Kroppa on kyllä ihan jees.

• Antti

Tepäs olette kateellisia! Hennalla on mahtava kroppa ja kauniit kasvot. Katsokaapa peiliin ja olkaa rehellisiä - tämän jälkeen voitte lopettaa kateelliset haukkumisenne Hennaa kohtaan. Minä olisin valinnut Hennan Miss-Suomeksi.

• Mikko

Puikelonaama

• oululainen
        Mikko kirjoitti:

Puikelonaama

mikä ei kyllä kaikkia miellytä. Lisäks olen kuullut useammalta hänet tuntevan sanoneen että sillä on pissiä ollut päässä pahasti jo ennen mitään menestymistä kauneuskilpailuissa. Lumijoella on ollut kuulemma olevinaan niin prinsessaa että. eräs sanoi että Henna Y:n vanhemmat olisivat toitottaneet tytölleen "vähän liikaa" tuota "kauneutta" joten se luulee liikoja....
        Itse en tunne k.o. henkilöä mutta näitä juttuja olen kuullut

• Oululainen2
        oululainen kirjoitti:

mikä ei kyllä kaikkia miellytä. Lisäks olen kuullut useammalta hänet tuntevan sanoneen että sillä on pissiä ollut päässä pahasti jo ennen mitään menestymistä kauneuskilpailuissa. Lumijoella on ollut kuulemma olevinaan niin prinsessaa että. eräs sanoi että Henna Y:n vanhemmat olisivat toitottaneet tytölleen "vähän liikaa" tuota "kauneutta" joten se luulee liikoja....
        Itse en tunne k.o. henkilöä mutta näitä juttuja olen kuullut

Samaa minäkin olen kuullut Hennasta. Mutta kait hän on vaan ikäisekseen niin lapsellinen ettei ymmärrä mitä laukoo... Kroppa on ihan hyvä, kasvot tavalliset. Pitäs missin (kolmen "parhaan") osata antaa itsestään fiksu kuva edes missi vuotensa ajan. Saa nähdä mitä "tempauksia" Henna tekee missi vuoden jälkeen....

• Oululainen3
        Oululainen2 kirjoitti:

Samaa minäkin olen kuullut Hennasta. Mutta kait hän on vaan ikäisekseen niin lapsellinen ettei ymmärrä mitä laukoo... Kroppa on ihan hyvä, kasvot tavalliset. Pitäs missin (kolmen "parhaan") osata antaa itsestään fiksu kuva edes missi vuotensa ajan. Saa nähdä mitä "tempauksia" Henna tekee missi vuoden jälkeen....

Itse taas olen Hennan tuntenut muutaman vuoden joten kuten, vaikka nyt keväällä en ole häneen törmännytkään. Oman mielipiteeni mukaan sanat "ylimielinen" ja "bimbo" eivät sovi Hennaan millään tavalla. Hän on aina ollut välitön ja hyväntuulinen tyttö, jonka kanssa pari sanaa vaihtaessa tulee itsekin iloiseksi. Samaa mieltä oli myös eräs toimittaja, jonka kanssa puhuin Hennasta.

• Gona

Kirjoittakaa oikein.

• Gonzo

En voi olla kyl tuon kans samaa mieltä. Itse olen Hennan tavannu pariinkin otteeseen ja ei mul mitää valittamista ole. "Blondi" on kyl kaukaa haettua! Mielestäni erittäin fiksu tyttö joka pärjää omillaan.

Typeriä tälläset keskustelut....

• Niimeetöön?

Oli ihan pakko puuttua...Ite tiiän ja tunnen kyseisen henkilön ja ihan mikava tyttö tämä on.. ja vaikkei omaa silmää niin ihastuta niin ainakin ulkonäöllisesti missiksi sopiva... toki käytös on hiukka muuttunu ku julkisuuteen pääsi ;) Kuitenkin ihan mukava blondi(ei aina negatiivisesti) se on..Mitä kaiken maailman seiskoista jne. on tullu luettua ni hohhoijjaa.. jos en tuntisi henkilöä ni kyllä yhtysin noihin toisenlaisiin mielipiteisiin...

• Viuhka

Jopas oli taas tekstiä... hoh hoijaa tätä Suomen kansan huonoa itsetuntoa.
        Sellaset jotka ei tunne ko henkilöä kirjoittelee lehdistä saamiensa tietojen perusteella.
        Tunnen Hennan ja vanhemmat ja olipa paksua väittämää...En missään nimessä allekirjoita. Milteipä päinvastoin! Henna on " sivivilissä" iloinen pirteä sosiaalinen seurassa pidetty tyttö.
        Uskokaa pois

• ouluntyttö
        Viuhka kirjoitti:

Jopas oli taas tekstiä... hoh hoijaa tätä Suomen kansan huonoa itsetuntoa.
        Sellaset jotka ei tunne ko henkilöä kirjoittelee lehdistä saamiensa tietojen perusteella.
        Tunnen Hennan ja vanhemmat ja olipa paksua väittämää...En missään nimessä allekirjoita. Milteipä päinvastoin! Henna on " sivivilissä" iloinen pirteä sosiaalinen seurassa pidetty tyttö.
        Uskokaa pois

...aivan oikein,turhaakin turhempi julkkis!ite oon kans kuullu juttuja että kusi on kilahatnu päähän melekosella vauhilla,ja varsinki nyt vielä enemmän ku pääsi missiksi asti,mikä mun mielestä ei olis saanu tapahtua!!!korppikotkanperseennäköinen ku on....

• tena
        ouluntyttö kirjoitti:

...aivan oikein,turhaakin turhempi julkkis!ite oon kans kuullu juttuja että kusi on kilahatnu päähän melekosella vauhilla,ja varsinki nyt vielä enemmän ku pääsi missiksi asti,mikä mun mielestä ei olis saanu tapahtua!!!korppikotkanperseennäköinen ku on....

että sulla on kusi lirahtanut housuun kun on käynyt niin kateeksi!

• Tiina

Henna on niin turha julkkis ja pyrkyri. Koittaa keinolla millä tahansa päästä lehtikansiin vrt. "meillä sujuu seksi" ensinnäkin ketä kiinnostaa ja muillakin on myös seksielämä.

• kotkotkot!
      • pekko

näyttää toi Hennan vyötärö aika tasapaksulta. Ei ole mun makuun

• vanilla

onhan sillä hyvä vartalo, sitä en voi kieltää. mutta kasvoiltaan henna ei todellakaan ole kaunis. ihan nätiksi kuvailisin.
      itsekin voin sanoa olevani moninverroin hennaa kauniimpi (siihen kun ei paljoa tarvita).

• hihittelijä

Helpottaako kun pääsette tänne purkamaan patoutumianne? Menkää rysäpöksyt itse missikisoihin jos luulette paremmin pärjäävänne! EIPÄ TAIDA ONNISTUA, rumia kanoja kun olette :)

Hehehehehehehehehehe.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      72
      3320
    2. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      94
      3102
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      177
      3035
    4. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      141
      2459
    5. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      41
      2386
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      205
      2221
    7. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      52
      2158
    8. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      9
      2030
    9. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      38
      1743
    10. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      402
      1709
    Aihe