Onko kenelläkään kokemusta asunnon vuokrauksesta Gran Canarialta Casa Gran Canarian kautta? Kokemukset?
Mitä muita välittäjiä on? Kokemuksia niistä?
Minkälaiset ovat välityspalkkiot?
Casa Gran Canaria
4
1961
Vastaukset
- V.M
Ei ole kokemuksia tuosta Casa Gran Ganariasta. Me olemme vuokranneet San Agustinista Kati Nillukan kautta. Suosittelen häntä jos haluatte luotettavan välittäjän.
Me enisn ajattelimme hakea asunnon itse ilman välittäjää mutta sitten kuulimme joiltakin tutuiltamme että he tunsivat montakin paria joilta oliva jääneet takuuvuokrat takaisin saamatta niin päätimme ottaa välittäjän. Onneksi otimme kun meiltä meni vedenlämmittäjä rikki niin miten me olisimme itse edes ottaneet omistajaan yhteyttä jos välittäjää ei olisi ollut kun ei puhuta espanjaa. Soitin välittäjälle ja muutaman tunnin sisällä saatiin uusi kapistus ja se asennettiin seinälle.- carlett
Hei mitä yhtiötä tämä Kati Nillukka edustaa että saisi tilattua asunnon ensi talveksi.
- siskis8
carlett kirjoitti:
Hei mitä yhtiötä tämä Kati Nillukka edustaa että saisi tilattua asunnon ensi talveksi.
- Mummo Turusta
Olen pari talvea asunut Gran Canarialla Las Palmasissa ja olen vuokrannut sunnon Kati Nillukkan kautta. Tosi hyvä kiinteistönvälittäjä. Hän on tehnyt vuokrasopimukseni ja hoitanut kaikki siihen liittyvät asiat koska minun espanjankielen taitoni ei vielä riitä kaikeen. En usko että parempaa sieltä löytyy, sillä hän on tosi luotettava ja tekee sen minkä lupaa ja vielä enemmänkin. Hänen pupleen aion kääntyä tulevana syksynä kun olen ostamassa sieltä asuntoa. Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397860Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412029Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822