Aikansa kutakin

*_*

Katrí-Helena joutaisi jo eläkkeelle, ja antaa tilaa nuoremmille lahjakkaille laulajille. Eiköhän Katria ole kuunneltu jo riittävästi.

10

538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eeroji

      Eiköhän meistä jokainen itse määrää eläköitymisikänsä ja eläkkeelle jäämisaikeensa. Ajatteleppas itse jos ja mikäli Katri itse tekisi sinulle oma ehdotuksensa, luulisit että voisit nousta vaikka kapinaan. Onneksi Katri on sivistynyt henkilö eikä sorru minkäänlaisiin ala-arvoisiin lausuntoihin. Päinvastoin Hän toivottaa konserttiensa päätteeksi kaikille menestyksellistä hyvää -ja antoisaa elämää.

      • jos rakastat vähän

        mun mennä pois ,syystuuli vaan laulaa laulujaan........ehei vielä ,salit täynnä ,vaikka ei lehdet siitä meteliä pidäkään ,jossain radio ohjelmassa kysyttiin ,oletko kateellinen joillekin laulajille ,johon katri helena vastasi :ehei mulla on aika iso tontti hoidettavana ......että se siitä .jatka vaan katri helena ,vasta ostin sun upean viimeisen levynkin ,se on todella upea kokonaisuus. ja tulkinta ja muusikot.


      • Katri-fani
        jos rakastat vähän kirjoitti:

        mun mennä pois ,syystuuli vaan laulaa laulujaan........ehei vielä ,salit täynnä ,vaikka ei lehdet siitä meteliä pidäkään ,jossain radio ohjelmassa kysyttiin ,oletko kateellinen joillekin laulajille ,johon katri helena vastasi :ehei mulla on aika iso tontti hoidettavana ......että se siitä .jatka vaan katri helena ,vasta ostin sun upean viimeisen levynkin ,se on todella upea kokonaisuus. ja tulkinta ja muusikot.

        eli EI jouda eläkkeelle vielä pitkään aikaan... En ymmärrä tuollaisia TYPERYKSIÄ, jotka ovat mielestään oikeita sanomaan kuka joutaisi eläkkeelle ja kuka ei!! Mitä hittoa se sinua liikuttaa, jos Katri jatkaa vaikka maailman tappiin saakka. Ei sinun ole häntä pakko kuunnella tai katsella!!!!!!!! En minäkään ole työntämässä eläkkeelle jotain pitkän tien kulkijaa, jota en itse jaksa kuunnella enää, KOSKA jotkut muut pitävät hänestä, niin jatkakoon rauhassa... MUISTA, ettet sinä ole mikään JUMALA.


      • No fani
        Katri-fani kirjoitti:

        eli EI jouda eläkkeelle vielä pitkään aikaan... En ymmärrä tuollaisia TYPERYKSIÄ, jotka ovat mielestään oikeita sanomaan kuka joutaisi eläkkeelle ja kuka ei!! Mitä hittoa se sinua liikuttaa, jos Katri jatkaa vaikka maailman tappiin saakka. Ei sinun ole häntä pakko kuunnella tai katsella!!!!!!!! En minäkään ole työntämässä eläkkeelle jotain pitkän tien kulkijaa, jota en itse jaksa kuunnella enää, KOSKA jotkut muut pitävät hänestä, niin jatkakoon rauhassa... MUISTA, ettet sinä ole mikään JUMALA.

        Olen ap:n kanssa samaa mieltä. Paula Koivuniemi samaan nippuun. Jokaisella saa olla sananvapaus, myös niillä jotka eivät fanita ;D


      • poika ja kahvikuppi
        No fani kirjoitti:

        Olen ap:n kanssa samaa mieltä. Paula Koivuniemi samaan nippuun. Jokaisella saa olla sananvapaus, myös niillä jotka eivät fanita ;D

        "mulla on aika iso tontti hoidettavana .."
        En ihan ymmärtänyt, mitä Katri tällä tarkoitti? Siis voiko joku selittää mitä tarkoittaa se, että on "iso tontti hoidettavana"? Ja miten liittyy kateuteen muita kohtaan? Symbolinen juttu?
        Omasta mielestäni MEDIA voisi antaa sitä tilaa nuoremmille ja muillekin artisteille. Ja näin sanon, vaikka Katri-fani olenkin.
        Joskus tuntuu, ettei tässä maassa ole muita artisteja kuin Koivuniemi, Loiri, Kari Tapio, Katri ja Jari Sillanpää :(


      • Oli miten oli!
        poika ja kahvikuppi kirjoitti:

        "mulla on aika iso tontti hoidettavana .."
        En ihan ymmärtänyt, mitä Katri tällä tarkoitti? Siis voiko joku selittää mitä tarkoittaa se, että on "iso tontti hoidettavana"? Ja miten liittyy kateuteen muita kohtaan? Symbolinen juttu?
        Omasta mielestäni MEDIA voisi antaa sitä tilaa nuoremmille ja muillekin artisteille. Ja näin sanon, vaikka Katri-fani olenkin.
        Joskus tuntuu, ettei tässä maassa ole muita artisteja kuin Koivuniemi, Loiri, Kari Tapio, Katri ja Jari Sillanpää :(

        Sitä,että hän tekee työnsä vastuullisesti,ja meitä kuulijoita arvostaen sortumatta ylimielisyyteen.
        Hän tasan tarkkaan tietää,että mikäli hän ei tee työtään kunnolla leipä käy kaposeks.
        Lyhyesti sanoen - hän ottaa vastuun työstään -!
        Poika ja kahvikuppi on siinä oikeassa,että media tässä rumpua lyö he eivät todennäköisesti halua lööppeihinsä muita kuin näitä staroja! (Uutisarvo)
        Asia on yksinkertainen saadaan myyntiä lisää!
        Sanoisin vielä!
        Niin sanotusti pinnalle pääseminen Suomen kokoisessa maassa vaatii kovaa työtä,ja nämä artistit jotka poika ja kahvikuppi mainitsi ovat pinnalle päässeet tekemällä tinkimätöntä työtä hyvin,ja kuulijaa arvostaen.


      • :D.....:(
        Oli miten oli! kirjoitti:

        Sitä,että hän tekee työnsä vastuullisesti,ja meitä kuulijoita arvostaen sortumatta ylimielisyyteen.
        Hän tasan tarkkaan tietää,että mikäli hän ei tee työtään kunnolla leipä käy kaposeks.
        Lyhyesti sanoen - hän ottaa vastuun työstään -!
        Poika ja kahvikuppi on siinä oikeassa,että media tässä rumpua lyö he eivät todennäköisesti halua lööppeihinsä muita kuin näitä staroja! (Uutisarvo)
        Asia on yksinkertainen saadaan myyntiä lisää!
        Sanoisin vielä!
        Niin sanotusti pinnalle pääseminen Suomen kokoisessa maassa vaatii kovaa työtä,ja nämä artistit jotka poika ja kahvikuppi mainitsi ovat pinnalle päässeet tekemällä tinkimätöntä työtä hyvin,ja kuulijaa arvostaen.

        "Leidit", Katri-Helena, Paula, Marion ja Lea. Jos pitää mainita, kenellä on ääntä on ehdottomasti Lea Laven. Arvostan häntä todella paljon, Lealla olisi taatusti myös kysyntää, mutta hän EI OLE TYRKKY. On hienoa, ettei lähde joka hömpötyksiin mukaan. Yleensäkin pidän artisteista, joka pitää matalaa profiilia. Kuusikymppisillä tahtoo olla välillä "ylilyöntejä" nuorekkuuden suhteen. Paula on yksi esimerkki.


      • r.moore
        :D.....:( kirjoitti:

        "Leidit", Katri-Helena, Paula, Marion ja Lea. Jos pitää mainita, kenellä on ääntä on ehdottomasti Lea Laven. Arvostan häntä todella paljon, Lealla olisi taatusti myös kysyntää, mutta hän EI OLE TYRKKY. On hienoa, ettei lähde joka hömpötyksiin mukaan. Yleensäkin pidän artisteista, joka pitää matalaa profiilia. Kuusikymppisillä tahtoo olla välillä "ylilyöntejä" nuorekkuuden suhteen. Paula on yksi esimerkki.

        Paula on kultaa. Katri Helena on, molemmat ovat jalometallia. Muualla maailmassa ei ole ainuttakaan Katri Helenaa eikä Paula Koivuniemeä, eikä heidän lauluääntään voi jäljitellä. Ammattitaidon kuulee kuuntelemalla, ei laskemalla Anne Mattilan hampaita, Marionin vyömakkaroita, Paulan ryppyjä tai muuta ulkomusiikillista. Kuuntele.


      • Katri-fani
        r.moore kirjoitti:

        Paula on kultaa. Katri Helena on, molemmat ovat jalometallia. Muualla maailmassa ei ole ainuttakaan Katri Helenaa eikä Paula Koivuniemeä, eikä heidän lauluääntään voi jäljitellä. Ammattitaidon kuulee kuuntelemalla, ei laskemalla Anne Mattilan hampaita, Marionin vyömakkaroita, Paulan ryppyjä tai muuta ulkomusiikillista. Kuuntele.

        niin onkin!! Olen kanssasi samaa mieltä JOKA SANASTA!!!!!!!!!!!!! Terkkuja sinulle.


      • """"""""""""""""""""
        Katri-fani kirjoitti:

        niin onkin!! Olen kanssasi samaa mieltä JOKA SANASTA!!!!!!!!!!!!! Terkkuja sinulle.

        ´KATRI HELENA ON NIIN HERKKUA;ETTEI SANOTUKSI SAA:jos ei joku ymmärrä hyvän päälle mitään,vois olla vaikka hiljaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe