Elikkä tämmöistä kyselisin kuin olisin ostamassa -98 mallista vw passattia kone on 2.8L V6 30V, Neliveto. Luin tuossa että nämä pakkaa syömään öljyä vähän. Myyjä sanoi että tämä vie 1desin 1000km ja autolla on ajettu 185000km. Onko tuo öljyn kulutus normaalia? Auto on tuotu saksasta 2000 luvun alussa. Entä millaisen tuo neliveto on? hyvä vai huono? millainen kestämään? Entä muuten auton? Mielipiteitä. EN TARVITSE KOMMENTTEJA PASKA AUTO OSTA JOKU MUU. ON MINUN ASIANI MINKÄ OSTAN JA PYYDÄN VAIN FIKSUJA MIELIPITEITÄ!!!
Vw Passat öljyn kulutus
9
1625
Vastaukset
- 88888888
joskin ylärajoilla. Ite hukkasin pasaatin kun oli leiman kanssa ongelmia. Öljynkulutus->päästöt->?
- .....
Kyllä huomiota ajokilometrimäärä Vs. öljynkulutus. Ei noin vähän ajettu auto normaalisti kuluta noin paljon.
Voit tosiaan hankkia omilla rahoillasi ihan mitä haluat, mutta ei tuo historilataan niitä varmimipia ostoksia ole, kilometrimäärä saattaa olla huijausta.- 15+14
Mulla oli pari vuotta vastaavalla koneella neliveto(torsen) vuosimallia 2001 ja kyllä se merkkiliikkestä oikeen kysymällä selvis että kutos koneet vie enemmän öljyä. Ajoin n. 30000 km sillä ja sain kulumaan 4 litraa öljyä nurkka-ajossa.
Jos ton auton neliveto on torsen niin hyvä sillä se on täysin mekaaninen. Kannattaa kuitenkin tarkastaa nelivedon öljymäärä silla nissä on ollut vuotoja. - dsgdg
15+14 kirjoitti:
Mulla oli pari vuotta vastaavalla koneella neliveto(torsen) vuosimallia 2001 ja kyllä se merkkiliikkestä oikeen kysymällä selvis että kutos koneet vie enemmän öljyä. Ajoin n. 30000 km sillä ja sain kulumaan 4 litraa öljyä nurkka-ajossa.
Jos ton auton neliveto on torsen niin hyvä sillä se on täysin mekaaninen. Kannattaa kuitenkin tarkastaa nelivedon öljymäärä silla nissä on ollut vuotoja.Passattini kuluttaa äljyä noin 1l/20000km
- 12+19
1,5L / 15000km noin keskiarvona. Tuntus että motariajolla (Hki-Tre-Hki) menis enempi. Paras on reilu 2l / 30000km jossa ei ollu juurikaan motaria. Vaimon tourani vie kyllä enempi.
- Johnson 50 VLSS
Itse olen käyttänyt Nesteen öljyä, se ei savuta niin paljon. Sitä menee 2 kannua (8 litraa) kesässä.
- RuuvattuTaiKolaroitu
"autolla on ajettu 185000km"
Tuota sopii epäillä hyvinkin vahvasti. Iso auto, iso kone, neliveto ja 20 vuotta ajossa. Ei tuollaista osteta talliin seisomaan
Sanoisin että kilometreistä puuttuu puolet tai sitten auto on ollut liikeenteestä pois pitkän pätkän. - Kallistakokeilla
Niinpäniin. Saksassahan tuo mittarihuolto oli enennmmän kuin yleistä ja kaiken lisäksi laillistakin. 300.000 km voisi olla uskottava.
- työksenimyynöljyä
Tuo öljynkulutus on niin suhteellista. Jos auto vie 0,1l /1000 km tasaisesti, niin se ei ole paljoa pitkälläkään vaihtovälillä.
Monet autot/ automerkit pidemmällä vaihtovalillä alkaa syömään öljyä, kun niillä on ajettu esim.15000 km, ja toisinaan aivan tolkuttomasti. (Volvot,fordit,mazdat, tojot, vag, ym)
Silloin vaihtovälin lyhennys on ainoa oikea vaihtoehto.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1561304Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207980Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865