Pekingin lentokentältä Kiinanmuurille

pocahontas2010

Hei,

Olen menossa Singaporeen heinäkuussa ja vaihdan lentokonetta Pekingissä. Olen perillä 06:55 ja lento lähtee 15:35. En millään jaksaisi olla kentällä koko tuota aikaa. Onko kenelläkään tietoa / kokemuksia ehtisikö tuossa ajassa käymään esim. Kiinan muurilla pienellä visiitillä yms. ?? Tiedän, että aika on lyhyt, mutta toisaalta kentälläkään ei jaksa olla yhdeksää tuntia. Pääsekö Pekingissä tullista miten nopeasti ja onko kenttä ruuhkainen?

9

719

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viisumi tarvitaan

Kiinaan. Muurille on matkaa noin 80 km. Ajoaika 1,5-2 tuntia/suunta. Kyl ehdit muurilla piipahtamaan. Kun kone on portilla, olet ulkona alta puolen tunnin, kun ja jos sun ei tarvitse odotella laukkua, vaan se menee suoraan jatkolennolle.

• klsdo

sun pitää hankkia viisumi

• pocahontas2010

Kiitos vastauksesta! Viivsumi tosiaan pitää hankkia.

• KiNusKIT

Vaikka teoriassa tuo saattaisi onnistuakkin, niin käytänössä äkkinäiselle lienee mahdoton paikka.

• Timopekka

Älä ota riskiä. Kiinassa aikataulut ei koskaan pidä. Ruuhkat on ihan tolkuttomat aamu ja iltapäiväaikaan. Kovahermoisellekin ottaa koville jos kellon kanssa on mentävä. Piipahda ihan keskustassa pikaisesti ja huolehdi varma kyyti joka hoitaa kentälle takaisin ajoissa. Pekingin kenttäkin on suuruudessaan elämys ja aikaa vievä.

• et vaikka

lento olisi ajoissa. Ruuhkat ovat niin vaihtelevia, että ei tule onnistumaan. Muista kuitenkin että sulla on kaikki lähtöselvitykset yms. sen jälkeen.

• Glenconquer

Great wall is good to visit. it is in north of Beijing

• hafsda73
        Glenconquer kirjoitti:

Great wall is good to visit. it is in north of Beijing

I've been there last year

• mylover89
        hafsda73 kirjoitti:

I've been there last year

thnaks

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      63
      1303
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      112
      1299
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1070
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      18
      955
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      833
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      824
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      15
      762
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      742
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      639
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      633
    Aihe