Pekingin lentokentältä Kiinanmuurille

pocahontas2010

Hei,

Olen menossa Singaporeen heinäkuussa ja vaihdan lentokonetta Pekingissä. Olen perillä 06:55 ja lento lähtee 15:35. En millään jaksaisi olla kentällä koko tuota aikaa. Onko kenelläkään tietoa / kokemuksia ehtisikö tuossa ajassa käymään esim. Kiinan muurilla pienellä visiitillä yms. ?? Tiedän, että aika on lyhyt, mutta toisaalta kentälläkään ei jaksa olla yhdeksää tuntia. Pääsekö Pekingissä tullista miten nopeasti ja onko kenttä ruuhkainen?

9

723

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viisumi tarvitaan

Kiinaan. Muurille on matkaa noin 80 km. Ajoaika 1,5-2 tuntia/suunta. Kyl ehdit muurilla piipahtamaan. Kun kone on portilla, olet ulkona alta puolen tunnin, kun ja jos sun ei tarvitse odotella laukkua, vaan se menee suoraan jatkolennolle.

• klsdo

sun pitää hankkia viisumi

• pocahontas2010

Kiitos vastauksesta! Viivsumi tosiaan pitää hankkia.

• KiNusKIT

Vaikka teoriassa tuo saattaisi onnistuakkin, niin käytänössä äkkinäiselle lienee mahdoton paikka.

• Timopekka

Älä ota riskiä. Kiinassa aikataulut ei koskaan pidä. Ruuhkat on ihan tolkuttomat aamu ja iltapäiväaikaan. Kovahermoisellekin ottaa koville jos kellon kanssa on mentävä. Piipahda ihan keskustassa pikaisesti ja huolehdi varma kyyti joka hoitaa kentälle takaisin ajoissa. Pekingin kenttäkin on suuruudessaan elämys ja aikaa vievä.

• et vaikka

lento olisi ajoissa. Ruuhkat ovat niin vaihtelevia, että ei tule onnistumaan. Muista kuitenkin että sulla on kaikki lähtöselvitykset yms. sen jälkeen.

• Glenconquer

Great wall is good to visit. it is in north of Beijing

• hafsda73
        Glenconquer kirjoitti:

Great wall is good to visit. it is in north of Beijing

I've been there last year

• mylover89
        hafsda73 kirjoitti:

I've been there last year

thnaks

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2311
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      23
      1014
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      912
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      906
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      583
      855
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      738
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      68
      641
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      30
      627
    Aihe