Persoonalliset ihmiset vetävät kaloja puoleensa?

Fisuuh

Onko totta, että kalat arvostaa toisessa ihmisessä hurjasti persoonallisuutta? Eivät arvosta pintaliitäjiä ja nauttivat enemmän sellaisesta seurasta, jossa puhutaan syvistä asioista, harjoitetaan kaloille ominaista huumorintajua? Tarkoitan tässä ihan kaverimielessäkin.

Oletteko huomanneet, että viihdytte paremmin persoonallisten ihmisten parissa kuin "tavallisten" tallaajien? miten sekin sitten määritellään...

13

1080

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kala-ukko

      Juu, kyllä siinä perää on. Mä kaipaan syvällisiä keskusteluja ja etsin sellaista naista. . . Mutta olen jo elämäni varrella saanut sen verran kolhuja, etten enään luota keneenkään, niin en tahdo näyttää sisintäni kenellekään. . . Sellaisen ihmisen löytäminen on vaikeaa, johon uskaltaisi luottaa! . . . Mutta päivääkään en vaihtaisi pois.

      • mikä persoona

        Minulle kalamies on taas aiheittanut niin paljon kolhuja,
        että vaihtaisin kaikki päivät pois.
        "Kehui minua taas" toissapäivänä, en ole maanmatosenkaan arvoinen.

        Niin vihamielinen pitää itseään tosi täydellisenä, hänellä ei huonoja puolia olekkaan.
        Huumorintajua ei etsimälläkään löydä, keskustelutaito puuttuu täydellisesti.
        Hän on vaan jotain, toisen osapuolen mielipiteet ei niin mitään......
        Olisko sitten noi vaihdev....t meneillään, kovin ailahtelevainen, on aina sitä ollut.

        Kait se sitä omalaatuista persoonallisuutta sitten on.....
        Luottamus on kyllä mennyt, valheita ja petosta riittää....


      • Kala-ukko
        mikä persoona kirjoitti:

        Minulle kalamies on taas aiheittanut niin paljon kolhuja,
        että vaihtaisin kaikki päivät pois.
        "Kehui minua taas" toissapäivänä, en ole maanmatosenkaan arvoinen.

        Niin vihamielinen pitää itseään tosi täydellisenä, hänellä ei huonoja puolia olekkaan.
        Huumorintajua ei etsimälläkään löydä, keskustelutaito puuttuu täydellisesti.
        Hän on vaan jotain, toisen osapuolen mielipiteet ei niin mitään......
        Olisko sitten noi vaihdev....t meneillään, kovin ailahtelevainen, on aina sitä ollut.

        Kait se sitä omalaatuista persoonallisuutta sitten on.....
        Luottamus on kyllä mennyt, valheita ja petosta riittää....

        Kalan horoskooppimerkissä on kaksi vastakkaisiin suuntiin uivaa kalaa, se kertoo, että kyseessä on monitahoinen luonne. . . Kala voi olla hyvin kiltti, herkkä, uskollinen . . . mutta jotkut Kalat voivat olla myös täysiä paskoja. . . Ilmeisesti olet törmännyt tähän viimeksi mainittuun. . . Jos keskustelu ei auta, niin miksi olla sit yhdessäkään?


    • vastarannan kiiski

      näin on. Kalanaisena sanoisin jotta tavikset tahtoo tositv:n ja kaikkee sellaista. En tunne montaa kalaa jotka haluaisi mitään tavallista.....

    • kala-nainen

      Kala-ukko hei! Sinulla kyllä niin samanlaiset kokemukset kuin minulla. En minäkään uskalla luottaa enää miehiin, pettymyksiä liian paljon. olen herkkä kala-nainen, mutta herkkyydestä onkin tullut vahvuuteni. Kala-ukko jospa se onni vielä tavoittaa meidätkin :)

      • Lohikäärme76

        Niinhän se valitettavasti menee että vastoinkäymiset vahvistaa. Ei niitä kukaan toivo, mutta silti niitä varmaan jokaiselle on elämänsä jossain vaiheessa tullut.
        Tuokin on varmasti totta ettei mitkään tavalliset ihmiset minua(kaan) jaksais kiinnostaa. Täytyy olla jotain erityistä jonka ihmisestä huomaan. Kaikilla sitä riittävää persoonallisuutta/erilaisuutta vaan ei ole. Lisäksi oon huomannu sen että sen toisen osapuolen pitää olla erityisen vahva.
        Heikot ihmiset ei mun kanssa pärjää.
        Luottamuksen saaminen toiseen osapuoleen on itsellekkin ollut vaikeaa mut kyllä se sieltä näköjään vuosien aikana on tullut. Kait se totta onkin, että aika parantaa haavat. Ainakin niin ettei ne enää vaivaa.


      • Kala-ukko

        Moiii kala-nainen ;)) . . . Juu kyllä se joskus vielä tavoittaa sinut siellä ja minut täällä, mutta minusta tuntuu, että yhdessä me emme sitä tavoita. . . . Syynä on liianpitkä välimatka. . . . Olet ihana ja herttainen nainen ja laitat miesten päät pyörälle missä liikutkin ;))


      • Kala-nainen
        Kala-ukko kirjoitti:

        Moiii kala-nainen ;)) . . . Juu kyllä se joskus vielä tavoittaa sinut siellä ja minut täällä, mutta minusta tuntuu, että yhdessä me emme sitä tavoita. . . . Syynä on liianpitkä välimatka. . . . Olet ihana ja herttainen nainen ja laitat miesten päät pyörälle missä liikutkin ;))

        Moikka Kala-ukko:) jäi vaivaamaan että mistä tiiät meiän välimatkan? Ai et oikein laitan miesten päät pyörälle....heh Kiitos kuitenkin palautteesta:))


      • Kala-ukko
        Kala-nainen kirjoitti:

        Moikka Kala-ukko:) jäi vaivaamaan että mistä tiiät meiän välimatkan? Ai et oikein laitan miesten päät pyörälle....heh Kiitos kuitenkin palautteesta:))

        Niin minä ajattelen, että sinä taidat olla Etelä-Suomesta ja minä en ole. . . Kyllä mie senverran kala-naisia tunnen, ettei mies voi heidän ohitse kävellä, etteikö polvet kohdalla notkuisi, vaikka kuinka jämynä yrittäisi ohitse kävellä ;)) . . . Sellainen maaginen vetovoima teillä kala-naisilla on!!


      • Kala-nainen
        Kala-ukko kirjoitti:

        Niin minä ajattelen, että sinä taidat olla Etelä-Suomesta ja minä en ole. . . Kyllä mie senverran kala-naisia tunnen, ettei mies voi heidän ohitse kävellä, etteikö polvet kohdalla notkuisi, vaikka kuinka jämynä yrittäisi ohitse kävellä ;)) . . . Sellainen maaginen vetovoima teillä kala-naisilla on!!

        hmm... kyllä tuo siun väittämä pitää paikkansa. Vai pohjoiseta oot kala-ukko...Yks mies sanoi kerran että siussa on sellaista ihmeellistä vetovoimaa(kuten sie määrittelit) Silti sinkkuna...ja kun tämä nainen rakastuu, siinä on kyllä tunteet pelissä täydellisesti;) olen vaan rakastunut vääriin ihmisiin, vaikka miulla hyvä intuitio kyky.
        Tunteettomasti järkeillen
        järjettömästi tunteillen
        paras on järkevästi tunteillen
        ps.tämän kun oppisi!


      • -----
        Kala-nainen kirjoitti:

        hmm... kyllä tuo siun väittämä pitää paikkansa. Vai pohjoiseta oot kala-ukko...Yks mies sanoi kerran että siussa on sellaista ihmeellistä vetovoimaa(kuten sie määrittelit) Silti sinkkuna...ja kun tämä nainen rakastuu, siinä on kyllä tunteet pelissä täydellisesti;) olen vaan rakastunut vääriin ihmisiin, vaikka miulla hyvä intuitio kyky.
        Tunteettomasti järkeillen
        järjettömästi tunteillen
        paras on järkevästi tunteillen
        ps.tämän kun oppisi!

        Kalan psykopaattinen persoona tarvitsee toisen psykopaattisen persoonan parisuhteeseen. Sellaisen kuka pystyy hyväksymään kalan moniavioisuuden.


      • Kala-ukko
        ----- kirjoitti:

        Kalan psykopaattinen persoona tarvitsee toisen psykopaattisen persoonan parisuhteeseen. Sellaisen kuka pystyy hyväksymään kalan moniavioisuuden.

        Ooppas sie ajatusviiva höpäjämätä!!! Kala on uskollinen kumppani.


      • Kala-ukko
        Kala-nainen kirjoitti:

        hmm... kyllä tuo siun väittämä pitää paikkansa. Vai pohjoiseta oot kala-ukko...Yks mies sanoi kerran että siussa on sellaista ihmeellistä vetovoimaa(kuten sie määrittelit) Silti sinkkuna...ja kun tämä nainen rakastuu, siinä on kyllä tunteet pelissä täydellisesti;) olen vaan rakastunut vääriin ihmisiin, vaikka miulla hyvä intuitio kyky.
        Tunteettomasti järkeillen
        järjettömästi tunteillen
        paras on järkevästi tunteillen
        ps.tämän kun oppisi!

        Juu, silloin kun Kala rakastuu, niin silloin noustaan korkeelle ja kovaa . . . ja sit heti kohta tullaan rytinällä alas ;)) . . . Auttaisikohan se Red Bull ?? ... Antaisikohan se siivet, että alastuleminen olisi hieman pehmeämpää ? ;)) . . . Mut, eikö se meillä Kaloilla se järkevästi tunteillen tarkoitakin juuri sitä, että silloin laitetaan kaikki tunteet täysillä ja heti peliin ;)) . . . Mut on se hyvä, etten ole ainoa jonka tunteet vaatisivat hieman "säätöä". . . Minnekähän me leijuisimme, jos olisimme yhdessä?? ;)) . . . Mut on se mukava haaveilla, että olisi joskus oikein rakastunut ja saisi vastarakkautta . . . Onkohan sellainen elämän olotila vain väliaikainen häiriötila?? . . . Toivottavasti ei.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2048
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1662
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1152
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1126
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1113
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      777
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe