Wüth Oy Tekninen Myyjä

Pauliinaöäå

Würthille näköjään haetaan, eri puolille suomea myyjiä Kukas osaisi kertoa paikasta lisää? komemuksia? Paljonko kk ansio? Kiitos

12

6880

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,.,.
    • ex-w

Riippuu pomoista ja kollegoista. Itse työ centerillä periaatteessa ihan mukavaa, selkeetä perushommaa jossa periaatteessa hyvin selkeet raamit ja toimintatavat. Palkkaus simppelistä arkipäivätyöstä ihan ok, oisko aluksi nykyään kokemuksesta ja paikasta riippuen parin tonnin molemmin puolin. Hommana taatusti helpompaa/mielekkäämpää kuin tavan kaupankassan työ. Samalla oppii kaikenlaista eri nippeleistä ja teknisistä asioista.

Edustajilla on vähän eri homma, ja sille jakkaralle ei ihan heti kannata sännätä, ellei halua perusreppurinkoulutusta. Niitä pompotellaan huomattavasti enempi. Periaatteet ja käsikirjat on kauniita korulauseita siinä vaiheessa kun Riihimäen nurkkahuoneessa päätetään jotain toisin. Vaikka firma äkkiseltään on välitön ja hierarkiton, on siellä kaikenlaisia kitkoja ja pyrkyreitä ja pikkupomon paikkan havittelijoita, niinkuin tietysti missä vaan firmassa. Henkilöstöpolitiikkaa ei voi kehua, palli voi kellahtaa tai vaihtaa paikkaa milloin vain ilman selittelyjä tai ennakkovaroituksia. Kannattaa kuulua pamiin ja olla realistinen niinkuin työelämässä yleensäkkin.. Jotkut viihtyy toiset ei. Itse vaihdoin takaisin oman alan töihin lähinnä tuon surkean henkilöstöpolitiikan aiheuttaman yleisen työilmapiirin laskun ja jännittyneisyyden vuoksi. Mutta muuten itse työstä tykkäsin.

• exe.orsy

on joku kiinteä palkka, joka muuttuu tulospalkkaukseksi. Kun alat myymään liikaa tai muuten vaan hyvin, alueesi leikataan, ja otetaan toinen myyjä leikatulle alueelle. näin joudut myymään puolet lisää jotta tienaat taas saman kuin ennen. yleensä tässä vaiheessa myyjä ottaa loparit ja näin taas haetaan niitä uusia edustajia. yleensä toiset tykkää toiset ei, töitä saa tehdä palkkansa eteen, mutta voi tienata huippumyyjä ihan kivastikin. eli palkka yleensä mitä vain 500-8000€/kk väliltä, riippuu paljon myyt. centermyyjänä ihan ok homma, kiinteä palkka. mikäli pärstä ei miellytä niin talosta ulospainostus todennäköistä. tatskoja ja pujopartaa ja läväreitä ei esim. saa olla.

• no thanks

Se on kyllä minua ihmetyttänyt kun wurthille haetaan koko ajan samalle alueelle teknistä myyjää, kyllä siellä joku mättää jos ovet käyvät noin tiheään. Tai sitten tässä on kyse juuri myyntialueen puolittamisesta josta näillä palstoilla puhutaan. Mene ja tiedä, minulle muodostunut kuva että peli on todella julmaa, eikä työntekijöitä kohdella inhimillisesti. No thanks..

• riekko1980

Joo jotain hämärää siinä on, että Lahden alueelle haetaan kokoajan teknistä myyjää kenttätyöhön. Joko ei löydy sopivia tai sitten entiset ottaa tai saa jatkuvasti lopputilejä.

• WirtanenVarrelta
        riekko1980 kirjoitti:

Joo jotain hämärää siinä on, että Lahden alueelle haetaan kokoajan teknistä myyjää kenttätyöhön. Joko ei löydy sopivia tai sitten entiset ottaa tai saa jatkuvasti lopputilejä.

Vuodet vierivät, sama juttu ympäri Suomen näköjään. Itse olin joskus heinäkuussa ryhmähaastattelussa, kaiken maailman henkilökohtaisuudet koettivat kysellä, kuten vanhoista nettikeskusteluistakin kävi ilmi. Olivat siis totta! Auton merkit ja vanhempien ammatit, puolison koulutukset... Tämän jälkeen vielä tekivät puolen tunnin "psykologisen testin" koko ryhmälle, kun kuulemma "on niin hyvä ryhmä koossa" :-D :-D :-D

Niinpä niin, hyvä ryhmä oli koossa, mutta mitenkähän eivät saaneet tuostakaan ketään hyvää töihin kun sama paikka oli taas haussa samalle alueelle vähän ajan päästä! Ja taas on, nyt ovat ilmoitelleet ainakin kolme kertaa tuon jälkeen. Lisäksi vielä useita työpaikkailmoituksia samaan aikaan (päällekkäin) muutaman viikon välein!

Mitähän ihmeen touhua tämä Würth harrastaa vuodesta toiseen? Keräävät suomalaisista jotain omaa henkilötietokantaa? Kysellään kaikenmaailman asioita mitä yksikään muu työnantaja ei ole kysynyt ja ketään ei palkata?

• timo772

onhan wurth iso talo. kaveri siellä töissä ja pärjää mukavasti

• rese1

Kyllä täytyy tähän sanoa teille ihmettelijöille, että uskotteko kaikkeen kuulopuheisiin ja varsinkin täällä netissä näihin valittajiin.

Se on omasta asenteesta kiinni ja oletko kunnon perusmyyjä ja haluat tehdä täysillä työsi talolle eikä olla vaan töis firmas .... Ei taho nykypäivänä löytyä kunnon asenteella olevia myyjiä. Ei Würthillä ole mitään ongelmaa... kyllä se on yleensä siinä työntekijässä se asennevika tms. joka sitten huonona hetkenä alkaa taistelemaan työnantajaa vastaan... Würth on niin hyvä talo olla töis, varma palkanmaksaja. Siihen alueen pilkkomiseen, jos myyt hyvin niin on syynsä... Myyjä ei kerkee myymään kuin pienen osan Würthin todella maittavan suuresta valikoimasta ni halutaan pienentää asiakaskuntaa, että myyjä möisi laajemmin valikoimaamme. Että asennetta ihmiset hei... Niin läheltä olen seurannut reilu 10v., kun lähisukulaiseni on siel töis.

• Lähisukulainen töis

"valikoimaaMME"

• Heh heh
        Lähisukulainen töis kirjoitti:

"valikoimaaMME"

Tais pikkupomo lipsauttaa.

• NoaB

Mitä ***** aaseja te kaikki olette? Itse tienaan 6800€ kuussa (ja kyllä vain ihan maassa euroina) puhtaana käteen. Kaikki tämä vain teidän pienten kusimuttereiden urputusta ja vuodatusta maailmankaikkeuteen edelleen jakaen :D Minä istun tukevasti, te istutte epämukavasti. Siinä selkeä syy palkkaeroon! :D
      ANY QUESTIONS?

NOOBS!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1403
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1370
    3. 76
      1155
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1096
    5. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      82
      951
    6. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      945
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      38
      912
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      865
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      61
      835
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      831
    Aihe