eli jos hommaa jonkun hirsitalon, asuttavaksi niin minkä hintaiseksi noin tulee kaikkineen päivineen vaik ny esim joku 100 neliön talo. siis kun joku hirsitalo paketti on nyt esim vaik 35000e niin paljon sille tulee hintaa lisää et se on sit valmis asuttavaksi
MINKÄ HINTAISEKSI HIRSITALO TULEE
5
970
Vastaukset
- Veikkaukseni on
Eli joku 100 neliön talo ja paketti maksaisi 35000. Kukaan ei ole varmaan vastannut siksi, että tohon on mahdotonta vastata. Paketin laajuutta ei tiedetä. Ei ole mitään käsitystä sijainnista että etelässä vai pohjoisempana. Ei ole mitään arviota oman työn hyödyntämisestä. Tai siis just yhtään mistään ei ole mitään osviittaa, tuohon on ihan mahdoton vastata. Se voi tulla maksamaan 150000 - 350000 euroa.
- Timpuri-Reiska
perusratkaisuilla rakeenetussa hirsitalossa neliöhinta on 1600-1750 euroa, ei siis mitään luksusta, eikä hinta myöskään sisällä tonttia, eikä liittymiä. Paketin hinnalla ei ole paljoa merkitystä, kalliimmalla saa enemmän.
- edfghjml,ökjhgfdxzcv
Mulla tuli 90 neliön talo maksamaan n. 1300 e/neliö. Ei mitään isompaa luksusta, ihan tavallinen, juuri sellainen kun halusin, tupa loppuelämäksi. Siis pelkkä talo, tuohon ei sisälly muuta, nekun oli jo entuudestaan.
- ???
Jos minä juoksen sata metriä mikä minun pulssini on?
Miten näitä kustannuskyselyjä ilman selvää rakennekokonaisuutta aina vaan tulee vaikka vastausta ei ole? 100:n neliön hirsitalo kun voi olla 100mm:n tai 200mm:n hirrestä? Varustelutason hinnoittelu on todella laaja. Yksi tietyn kokoinen ikkuna voi maksaa satasesta kolmeen tonniin jos niikseen tulee. Puolen hehtaarin peltotontti liittymien vieressä on mahdollisesti edullisempi kuin kahden hehtaarin järvenrantatontti jonne lähimpään jakelumuuntamoon on matkaa 15 km?
Hintahaarukka? 50 000-350 000?
- arvioimaan
kustannuarvio. Kertokaa hälle minkä verran voitte itse osallistua ja millainen on muu varustelutaso talopaketin lisänä. JA VERRATKAA PAKETIT TARKKAAN !!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295