Minulla ja poikaystävälläni on ollut meidän koko suhteen alusta asti sama asento,(lperus mies päällä) aina kun kokeilemme jotain muuta mieheni valittaa että joko asento ei ole kiihoittava,sattuu,liian hankala tai jotain muuta. Hän on muutenkin todella harvoin sillä tuulella, olemme seurustelleet 3 vuotta ja en haluaisi lopettaa suhdetta pelkästään huonon seksin takia,olemme koittaneet keskustella asiasta muttei hän itsekkään keksi mitään apua asialle enkä usko haluttomuuden johtuvan minusta(172cm 63kg 80D niin luulisin olevani iha ok)
Jos jollakulla on mitään ideoita niin apu on tervetullut! kiitos
Mitä teen???
7
523
Vastaukset
- frangrobba
pidemmän päälle teidän suhteeseen todellakin tulee vaikeuksia,kantsii lempata poju heti ja vaihtaa sellaiseen joka hoitaa sinut,eikä valita
- kundi---
Asutko missäpäin? Täältä saisi salaista seuraa =)
- 19
Poikaystäväsi on siis äärimmäisen laiska
- Täh että mitenkä
Ei voi olla. Jos mies on kerran aina päällä niin mies saa tehdä itse kaiken homman. ;)
arvelet,noin pitemmän päälle teidän suhteesta? Vaikuttaa sille,ettei miestä kiinnosta seksi kovinkaan paljon ja sinua taas kiinnostaisi. Ei kovin hyvä ennuste,vai mitä?... Sanotaan mitä sanotaan,mutta kyllä se seksi vaan on parisuhteessa aika tärkeä asia!
- Mitenkä siis niin
Se mies on vain kokematon. Auttaisi, jos saisi himppa valistusta asiaan. ;)
- r7oki6ryjethgr
Osalle on, osalle ei.... Jos suhteessa on 2 samanlaista, niin ei tuu mitään ongelmaa, mut jos toinen haluaa kerran kuussa pimeässä saunan jälkeen ja aina lähetyssaarnaajassa, ja toinen joka päivä monessa eri asennossa ja kenties vielä jotain kinkyä mausteena, niin taatusti tulee ongelmia ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855030- 473392
- 1033283
- 1992483
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj332457- 1332049
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️231987- 201786
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51669- 1821658