Minulla ja poikaystävälläni on ollut meidän koko suhteen alusta asti sama asento,(lperus mies päällä) aina kun kokeilemme jotain muuta mieheni valittaa että joko asento ei ole kiihoittava,sattuu,liian hankala tai jotain muuta. Hän on muutenkin todella harvoin sillä tuulella, olemme seurustelleet 3 vuotta ja en haluaisi lopettaa suhdetta pelkästään huonon seksin takia,olemme koittaneet keskustella asiasta muttei hän itsekkään keksi mitään apua asialle enkä usko haluttomuuden johtuvan minusta(172cm 63kg 80D niin luulisin olevani iha ok)
Jos jollakulla on mitään ideoita niin apu on tervetullut! kiitos
Mitä teen???
7
536
Vastaukset
- frangrobba
pidemmän päälle teidän suhteeseen todellakin tulee vaikeuksia,kantsii lempata poju heti ja vaihtaa sellaiseen joka hoitaa sinut,eikä valita
- kundi---
Asutko missäpäin? Täältä saisi salaista seuraa =)
- 19
Poikaystäväsi on siis äärimmäisen laiska
- Täh että mitenkä
Ei voi olla. Jos mies on kerran aina päällä niin mies saa tehdä itse kaiken homman. ;)
arvelet,noin pitemmän päälle teidän suhteesta? Vaikuttaa sille,ettei miestä kiinnosta seksi kovinkaan paljon ja sinua taas kiinnostaisi. Ei kovin hyvä ennuste,vai mitä?... Sanotaan mitä sanotaan,mutta kyllä se seksi vaan on parisuhteessa aika tärkeä asia!
- Mitenkä siis niin
Se mies on vain kokematon. Auttaisi, jos saisi himppa valistusta asiaan. ;)
- r7oki6ryjethgr
Osalle on, osalle ei.... Jos suhteessa on 2 samanlaista, niin ei tuu mitään ongelmaa, mut jos toinen haluaa kerran kuussa pimeässä saunan jälkeen ja aina lähetyssaarnaajassa, ja toinen joka päivä monessa eri asennossa ja kenties vielä jotain kinkyä mausteena, niin taatusti tulee ongelmia ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky54728Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot434588Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1553673Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1063486Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty313480Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm452956Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121070Pahimman luokan hasardi
sellainen sinä olet. Sut pitäis peitellä varoituskolmioilla ja vilkkuvaloilla, rajata lippusiimalla ja varustaa silmälap81938Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63829- 93772