Maksa jos jaksat käytäntö

vapaus valita

jatkuu, hyvä homma! Voi ihmiset vapaasti valita, haluaako maksaa tv-maksua ylen kanavista.

7

279

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reiluN

näin se menee. Reilu peli! Vai onko.....

• yle vittuun

Noinhan sen pitää mennäkin. Itse en maksaisi senttiäkään siitä paskasta mitä yle suoltaa. Laittakoon kanavansa kortin taakse niin ei tarvitse itkeä "salakatsojista".

• hagis

ansiosta ei saatu parempaa vaihtoehtoa,joka olis ollut paljon edullisempi.Lopettakaa jo vihdoin toi ikuinen marina, pyydä fattalta vähän lisää fyrkkaa. Tosiasiassa sä tsiigaat kaikkia kanavia, vaikka muuta griinaat.

• yle vittuun
        hagis kirjoitti:

ansiosta ei saatu parempaa vaihtoehtoa,joka olis ollut paljon edullisempi.Lopettakaa jo vihdoin toi ikuinen marina, pyydä fattalta vähän lisää fyrkkaa. Tosiasiassa sä tsiigaat kaikkia kanavia, vaikka muuta griinaat.

Kaltaistesi perässä vedettävien sätkynukkien ansiosta vanhaakin tv-lupapelleilyä pidetään hengissä. Minkä vitun takia minun pitäisi maksaa tuollaisen pösilön tv:n tuijottelut? Eikö isukkisi pussista löydy tarpeeksi fyffeä kun pitää yrittää muilla maksattaa joka asia? Ja muiden televisionkatseluista te omia mielipiteitä omaamattomat lampaat ette edelleenkään tiedä hölkäsen pöläystäkään joten turha vinkua. Sinä voit aivan vapaasti olla töllön ja ylen orja jonka koko säälittävä elämä perustuu television tuijotukseen, mutta älä oleta että muutkin ovat.

• hagis
        yle vittuun kirjoitti:

Kaltaistesi perässä vedettävien sätkynukkien ansiosta vanhaakin tv-lupapelleilyä pidetään hengissä. Minkä vitun takia minun pitäisi maksaa tuollaisen pösilön tv:n tuijottelut? Eikö isukkisi pussista löydy tarpeeksi fyffeä kun pitää yrittää muilla maksattaa joka asia? Ja muiden televisionkatseluista te omia mielipiteitä omaamattomat lampaat ette edelleenkään tiedä hölkäsen pöläystäkään joten turha vinkua. Sinä voit aivan vapaasti olla töllön ja ylen orja jonka koko säälittävä elämä perustuu television tuijotukseen, mutta älä oleta että muutkin ovat.

vois mitään vastata? Miks hitossa mun on pitäny maksaa veroissa, että hoitotäti on vaihtanu päikkärissä sun vaipat ja sun lapsilisät, koulutus ym. ym.Kerro se mulle. Perustele. Nekin fyrkat olis löytäny paljon paremmin tuottavan kohteen.Nyt on sekin pakkosijoitus pahasti pakkasella.

• yle vittuun
        hagis kirjoitti:

vois mitään vastata? Miks hitossa mun on pitäny maksaa veroissa, että hoitotäti on vaihtanu päikkärissä sun vaipat ja sun lapsilisät, koulutus ym. ym.Kerro se mulle. Perustele. Nekin fyrkat olis löytäny paljon paremmin tuottavan kohteen.Nyt on sekin pakkosijoitus pahasti pakkasella.

Ja sätkynukke se vaan itkupotkuraivaroi kun ei parempia argumentteja keksi. Hävettääkö liikaa? Tuollaiset vitun pipipääpummit ovat tämän yhteiskunnan mätäpaise. Sanohan mamillesi että niistää nenäsi.

• 17
        yle vittuun kirjoitti:

Ja sätkynukke se vaan itkupotkuraivaroi kun ei parempia argumentteja keksi. Hävettääkö liikaa? Tuollaiset vitun pipipääpummit ovat tämän yhteiskunnan mätäpaise. Sanohan mamillesi että niistää nenäsi.

Monta egee palaa, ku ögalla tsiigaa kanavii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      90
      7326
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3887
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3470
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2602
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      2585
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2403
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      129
      2329
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2219
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2015
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1912
    Aihe