Maksa jos jaksat käytäntö

vapaus valita

jatkuu, hyvä homma! Voi ihmiset vapaasti valita, haluaako maksaa tv-maksua ylen kanavista.

7

272

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reiluN

näin se menee. Reilu peli! Vai onko.....

• yle vittuun

Noinhan sen pitää mennäkin. Itse en maksaisi senttiäkään siitä paskasta mitä yle suoltaa. Laittakoon kanavansa kortin taakse niin ei tarvitse itkeä "salakatsojista".

• hagis

ansiosta ei saatu parempaa vaihtoehtoa,joka olis ollut paljon edullisempi.Lopettakaa jo vihdoin toi ikuinen marina, pyydä fattalta vähän lisää fyrkkaa. Tosiasiassa sä tsiigaat kaikkia kanavia, vaikka muuta griinaat.

• yle vittuun
        hagis kirjoitti:

ansiosta ei saatu parempaa vaihtoehtoa,joka olis ollut paljon edullisempi.Lopettakaa jo vihdoin toi ikuinen marina, pyydä fattalta vähän lisää fyrkkaa. Tosiasiassa sä tsiigaat kaikkia kanavia, vaikka muuta griinaat.

Kaltaistesi perässä vedettävien sätkynukkien ansiosta vanhaakin tv-lupapelleilyä pidetään hengissä. Minkä vitun takia minun pitäisi maksaa tuollaisen pösilön tv:n tuijottelut? Eikö isukkisi pussista löydy tarpeeksi fyffeä kun pitää yrittää muilla maksattaa joka asia? Ja muiden televisionkatseluista te omia mielipiteitä omaamattomat lampaat ette edelleenkään tiedä hölkäsen pöläystäkään joten turha vinkua. Sinä voit aivan vapaasti olla töllön ja ylen orja jonka koko säälittävä elämä perustuu television tuijotukseen, mutta älä oleta että muutkin ovat.

• hagis
        yle vittuun kirjoitti:

Kaltaistesi perässä vedettävien sätkynukkien ansiosta vanhaakin tv-lupapelleilyä pidetään hengissä. Minkä vitun takia minun pitäisi maksaa tuollaisen pösilön tv:n tuijottelut? Eikö isukkisi pussista löydy tarpeeksi fyffeä kun pitää yrittää muilla maksattaa joka asia? Ja muiden televisionkatseluista te omia mielipiteitä omaamattomat lampaat ette edelleenkään tiedä hölkäsen pöläystäkään joten turha vinkua. Sinä voit aivan vapaasti olla töllön ja ylen orja jonka koko säälittävä elämä perustuu television tuijotukseen, mutta älä oleta että muutkin ovat.

vois mitään vastata? Miks hitossa mun on pitäny maksaa veroissa, että hoitotäti on vaihtanu päikkärissä sun vaipat ja sun lapsilisät, koulutus ym. ym.Kerro se mulle. Perustele. Nekin fyrkat olis löytäny paljon paremmin tuottavan kohteen.Nyt on sekin pakkosijoitus pahasti pakkasella.

• yle vittuun
        hagis kirjoitti:

vois mitään vastata? Miks hitossa mun on pitäny maksaa veroissa, että hoitotäti on vaihtanu päikkärissä sun vaipat ja sun lapsilisät, koulutus ym. ym.Kerro se mulle. Perustele. Nekin fyrkat olis löytäny paljon paremmin tuottavan kohteen.Nyt on sekin pakkosijoitus pahasti pakkasella.

Ja sätkynukke se vaan itkupotkuraivaroi kun ei parempia argumentteja keksi. Hävettääkö liikaa? Tuollaiset vitun pipipääpummit ovat tämän yhteiskunnan mätäpaise. Sanohan mamillesi että niistää nenäsi.

• 17
        yle vittuun kirjoitti:

Ja sätkynukke se vaan itkupotkuraivaroi kun ei parempia argumentteja keksi. Hävettääkö liikaa? Tuollaiset vitun pipipääpummit ovat tämän yhteiskunnan mätäpaise. Sanohan mamillesi että niistää nenäsi.

Monta egee palaa, ku ögalla tsiigaa kanavii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8053
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5657
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5003
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4943
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3727
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2508
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe