Maksa jos jaksat käytäntö

vapaus valita

jatkuu, hyvä homma! Voi ihmiset vapaasti valita, haluaako maksaa tv-maksua ylen kanavista.

7

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reiluN

      näin se menee. Reilu peli! Vai onko.....

    • yle vittuun

      Noinhan sen pitää mennäkin. Itse en maksaisi senttiäkään siitä paskasta mitä yle suoltaa. Laittakoon kanavansa kortin taakse niin ei tarvitse itkeä "salakatsojista".

      • hagis

        ansiosta ei saatu parempaa vaihtoehtoa,joka olis ollut paljon edullisempi.Lopettakaa jo vihdoin toi ikuinen marina, pyydä fattalta vähän lisää fyrkkaa. Tosiasiassa sä tsiigaat kaikkia kanavia, vaikka muuta griinaat.


      • yle vittuun
        hagis kirjoitti:

        ansiosta ei saatu parempaa vaihtoehtoa,joka olis ollut paljon edullisempi.Lopettakaa jo vihdoin toi ikuinen marina, pyydä fattalta vähän lisää fyrkkaa. Tosiasiassa sä tsiigaat kaikkia kanavia, vaikka muuta griinaat.

        Kaltaistesi perässä vedettävien sätkynukkien ansiosta vanhaakin tv-lupapelleilyä pidetään hengissä. Minkä vitun takia minun pitäisi maksaa tuollaisen pösilön tv:n tuijottelut? Eikö isukkisi pussista löydy tarpeeksi fyffeä kun pitää yrittää muilla maksattaa joka asia? Ja muiden televisionkatseluista te omia mielipiteitä omaamattomat lampaat ette edelleenkään tiedä hölkäsen pöläystäkään joten turha vinkua. Sinä voit aivan vapaasti olla töllön ja ylen orja jonka koko säälittävä elämä perustuu television tuijotukseen, mutta älä oleta että muutkin ovat.


      • hagis
        yle vittuun kirjoitti:

        Kaltaistesi perässä vedettävien sätkynukkien ansiosta vanhaakin tv-lupapelleilyä pidetään hengissä. Minkä vitun takia minun pitäisi maksaa tuollaisen pösilön tv:n tuijottelut? Eikö isukkisi pussista löydy tarpeeksi fyffeä kun pitää yrittää muilla maksattaa joka asia? Ja muiden televisionkatseluista te omia mielipiteitä omaamattomat lampaat ette edelleenkään tiedä hölkäsen pöläystäkään joten turha vinkua. Sinä voit aivan vapaasti olla töllön ja ylen orja jonka koko säälittävä elämä perustuu television tuijotukseen, mutta älä oleta että muutkin ovat.

        vois mitään vastata? Miks hitossa mun on pitäny maksaa veroissa, että hoitotäti on vaihtanu päikkärissä sun vaipat ja sun lapsilisät, koulutus ym. ym.Kerro se mulle. Perustele. Nekin fyrkat olis löytäny paljon paremmin tuottavan kohteen.Nyt on sekin pakkosijoitus pahasti pakkasella.


      • yle vittuun
        hagis kirjoitti:

        vois mitään vastata? Miks hitossa mun on pitäny maksaa veroissa, että hoitotäti on vaihtanu päikkärissä sun vaipat ja sun lapsilisät, koulutus ym. ym.Kerro se mulle. Perustele. Nekin fyrkat olis löytäny paljon paremmin tuottavan kohteen.Nyt on sekin pakkosijoitus pahasti pakkasella.

        Ja sätkynukke se vaan itkupotkuraivaroi kun ei parempia argumentteja keksi. Hävettääkö liikaa? Tuollaiset vitun pipipääpummit ovat tämän yhteiskunnan mätäpaise. Sanohan mamillesi että niistää nenäsi.


      • 17
        yle vittuun kirjoitti:

        Ja sätkynukke se vaan itkupotkuraivaroi kun ei parempia argumentteja keksi. Hävettääkö liikaa? Tuollaiset vitun pipipääpummit ovat tämän yhteiskunnan mätäpaise. Sanohan mamillesi että niistää nenäsi.

        Monta egee palaa, ku ögalla tsiigaa kanavii


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe