mä aion alottaa breikkkauksen,joten voisitteko kertoa mulle miten tehdä jotain aloittelijaliikkeitä? sixtepiä olen koklannut,mutten ole ihan varma miten sijnä pitää "kävellä".
joten antakaa ohjeita!
kiitos jo etukäteen..:)
breakdance-liikkeitä?!
9
3112
Vastaukset
- Herra34v
Suosittelen tanssikurssia, liveharrastus antaa tsemppiä. Ainakin täältä pääkaupunkiseudulta löytyy opetusta jos vaan taloudelliset rahkeet riittävät. Jenkeistä voi tilata opetus DVDeitä/videoita, tarjonta ainakin netissä on USA-painotteista. Varmista että nauhurisi kykenee toistamaan tilaamasi tuotteen. Hintaan tulee lisäksi tulli n.25% jonka joutuu käymääm postitoimistossa maksamassa...
- Matti
Oletko siis itse tilaillut jo videoita? Mistä olet tilannut? Mitä maksoi ja onko ollut laatu videoit?
Suuntaukseni olisi kyl enemmän disco- ja showtanssi, eli löytyisiköhän myös sellasii videoit?!
- bboy-bboy
kannattais hankkiutua jonkinlaiseen breakdance kurssille. mä tein niin ja sain heti tietää miten tehään freezit ja sen semmoiet
- jdlthfjdlsagfsgf
Ihan aloittelijaliike on että laitat jalkaa eestaas.Mulle opetti mun yks hyvä ystävä joka on iha HUIPPU breakdancaaja.Toinen liike on taas se että sä "ns" kävelet lattialla sivuttain eli ensin laita käsi maahan sitten laita oikee jalka Sun sivulle maahan ja sitten vasen sitten oikea sitten vasen sitte oikee...ja niin eespäin.siitä liikkeestä on mahdollisuus tehdä niin että ponnautat käsillä itses ilmaan ja teet ilmassa voltin tai ponnautat itsesi seisomaan käsilläsi/päällä pyörimään
- Rmmmmmmm
emt, meen breakdance liikkaleirille kesäl
- freebreak
misä semmone kurssi on
- breikkari
Oon ite kyl kymmenenvuotias mut oon harrastanu breakdancee 4 vuotta toi CC on helppo eli kippaat jalal sillee et laitat toisen koukkuun ja alemman suoraks ja teet yhel puolel kaks kertaa ja jalkojen vaihto sit sama mut vaa toisel puolel
- Mene Tanhuvaaraan
Olin Tanhuvaaran Urheiluopistossa leirikoulussa. Siellä oikeasti osattiin opettaa!
- break1311
baby freeze on helppo ja kannattaa opetella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368