Miksi imetysliivit näyttävät olevan useimmiten kaarituettomia? Itsellä on sellainen kutina että kaarituettomistaliiveistä ei ole mitään iloa D-poveni kanssa, mutta jostain syystä tuettomia liivien valikoima on laajempi, joten onko niissä joku erityinen etu...?
Kaarituelliset imetysliivit?
8
2656
Vastaukset
- saapi...
ja syykin löytyy...
http://www.bebes.fi/kauppa/product_info.php?products_id=1052&cookiecheck=1
"Anita kaarituellinen imetysliivi 5035 C-H-kuppi
Hyvin istuva, tukeva ja suosittu imetysliivi kaarituella. materiaali on sileää, joten ei näy paidan läpi. Kätevä ja toimiva yhdenkäden avausmekanismi.
Huom! Kaarituellisia liivejä ei suositella imetyksen alkuvaiheeseen, sillä kaarituki saattaa häiritä maitorauhasten toimintaa. Yleensä rinnat ovat myös alussa hyvin arat, ja kaarituet saattavat tuntua epämukavilta. Ensimmäisen kolmen kuukauden aikana maidontuotanto yleensä tasaantuu ja rinnat eivät enää ole niin kipeät eivätkä alttiit rintatulehduksille ym. Silloin kaarituelliset liivit sopivat käyttöön paremmin. Jos kaarituet eivät aiheuta ongelmia, voit huoletta käyttää niitä aiemminkin."- ap.
Ok, asia selvä. Mitenkäs muut suht. isorintaiset naiset ovat kokeneet viettää kolme kuukautta kaarituettomilla liiveillä? Saako liiveistä riittävästi tukea?
- sfsdfgfff
ap. kirjoitti:
Ok, asia selvä. Mitenkäs muut suht. isorintaiset naiset ovat kokeneet viettää kolme kuukautta kaarituettomilla liiveillä? Saako liiveistä riittävästi tukea?
ei saa. Mummulla oli rinnat vyötärön korkeudella viidennen lapsen jälkeen ja silloin ei ollut kaarituellisia!! Itellä kasvoi b->chen ja käytän nyt urheiluliivejä vaikka nyt kyl maito paakkuuntuu rintoihin. (en yhtään tykkää noista imetysläpysköistä) Noh kohta saa normaalit liivit kun lopetan tän pelleilyn
Hei kannattaa kattoa seksinettikaupoista? siellä on niitä avattaviakin rintsikoita! - JoJoC
ap. kirjoitti:
Itse käytin 1.5 kk tuettomia liivejä juuri aikaisemmin mainittujen seikkojen takia. Sitten meni hermot ja siirryin tuellisiin, itselläni myös kohtuullisen suuri povi. Tuona aikana olisi ollut ihan sama vaikkei olisi liivejä ollenkaan ollut päällä. Kumartuessa sai rinnat asetella liiveihin uudestaan eikä isohkot rinnat tuettomissa liiveissä paidan päällekään niin kaunis näky ole...
- juu...
ap. kirjoitti:
Itse olin ennen raskautta n. DD-kokoinen ja varsin suuret olivat imetysliivitkin :D
Alussa, kun maito nousi rintoihin, ei olisi voinut ajatellakaan kaaritukien käyttöä.
Maito meinasi pakkautua ihan tavallisissakin liiveissä.
Imetin 6kk ja hankin kyllä myöhemmässä vaiheessa ( Change'n mallistosta, kauniit ja kuitenkin järjellisen hintaiset) kaarituellisetkin liivit. Itseasiassa kahdet, sekä mustat että valkoiset.
Kyllä ne toki paljon paremmin tukivat, mutta niissäkin jos imetysväli meinasi venähtää, saattoi tuki kainalon puolelta painaa niin, että pakkautuminen oli vaarana.
Jouduin käyttämään liivejä tuon 6kk yötä päivää, koska maitoa valui yöllä(kin) niin, että ilman liivejä ja kestoliivinsuojia koko sänky olisi lainehtinut maitoa. Mielummin pesin suojia ja liivejä kuin lakanoita ja petauspatjaa. Ja tässä yöaikaisessa käytössä ne keveät kaarituettomat olivat kertakaikkisen mainiot. Hankin parit-kolmet Triumphin liivit tähän tarkoitukseen. Kestivät hyvin lähes päivittäisen (kone)pesun.
Triumphin mallistiossa oli kaarituettomatkin liivit. Minusta ne eivät tukeneet hyvin, mutta kokeile, jos istuvat sinulle paremmin. Niissäkään hinta ei ollut ihan hirveä. - fisutt
ap. kirjoitti:
Itse ainakin pidän kaarituettomia liivejä huomattavasti mukavampina kuin kaarituellisia. Ennen synnytystä jo oli epämukavaa pitää liivejä ja iltaisin oli pakko ottaa pois kun puristi ja kiristi, eikä tavallisia kaarituettomia liivejä etsinnöistä huolimatta löytynyt. Nyt 2kk synnytyksen jälkeen pidän kaarituettomia liivejä oikein mielelläni. Tällä hetkellä koko 70C (ennen raskautta 70B) ja minkäänlaisia imetysliivejä on vaikea löytää. Kaikki koot alkaa 75C:stä ja melkeinpä pyörii päällä. Ainoastaan yhdet sopivan kokoiset imetysliivit olen löytänyt.. öisin pidän imetystoppia.
- Saafra
Mulla jäi kaarituelliset liivit käyttämättä, koska minulla on rauhasia aika pitkällä kainalon puolella. Joka kerta tiehyttukos ja jumalattomat kivut. Ei kannata ostaa kuin yhdet kokeiluun ensin, jotta teitää pystyykö kaarituellisia käyttämään. Tiehyttukoksesta tulee rintatulehdus, jos sitä ei saa auki nopeasti.
- anniolivia
Mä pidin pääasiassa imetystoppia muutaman ekan vkon, mutta sinäkin aikana myös kaarituellisia imetysliivejä. Kaaritettomia ei ole ollutkaan, kuppikoko c (joissain malleissa d). Hyvin pärjäsin kaarituellisilla liiveillä, lopetin imetyksen kun poika oli 1v2kk. Ihan hyviltä tuntuivat enkä muunlaisia kaipaillut. Mun poika söi usein ja vähän kerrallaan ja jotenkin maitoa tuli juuri tarvittava määrä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462771Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201539Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151016Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57987Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82913Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898- 80898
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839