kertokaapa millä aloitetitte ja kuinka on noussut. ihan mikä vaan talo/katu/viherpuoli
apumiesten palkat
11
1060
Vastaukset
- Talo talo
Kakkosluokalla alotin ja samassa on pysytty nyt on kolme vuotta takana. Tai saan muutaman sentin enemmän normi kakkosluokkasta kun olen ns "luottomies" kyseisessä firmassa. Saa paimentaa noita "mun alaisia" ja jos eivät ole aivan varmoja saako ne homman tehtyä niin mut laitetaan sit sinne tekemään loppuun.
- Olev Hogan
tule viro ja saada het melki euro tjunti. Nu se ole jo enempikin 20 senti.
- jaska1231123
10 € => 11€ talopuoli, 1.5v kokemusta
- hjkiuy
Meillä rakennusmiesten palkat(apumies) n.11-16€ riippuen ahkeruus,kokemus.
- gogogo123
hjkiuy kirjoitti:
hjkiuy missä firmassa oot töissä? aika vaikee uskoo 11-16 € tuntityönä, ainakaa verollisena
- ghjknbvc
gogogo123 kirjoitti:
hjkiuy missä firmassa oot töissä? aika vaikee uskoo 11-16 € tuntityönä, ainakaa verollisena
Oli vaikee tai ei mutta totta se on ja varma on myös se että ei ole ainuttakaan joka pimeenä palkkaa sais. Mutta meillä ei miehet eikä naiset vaihukkaan jatkuvasti. Jos käy muualla tulee takasi.
- mutsi123
hjkiuy kirjoitti:
Taavi nyt sen tietokoneen äärestä pois niin äiti antaa iltakaakaota ja sitten menet tutumaan.
- tuleva opiskelija
Itse olin vuokratyöläisenä raksa-apulaisena, ja vuokrafirma maksoi siitä 8,50 € tunnilta. Alko vaan vituttaan se keskeneräisen kerrostalon siivoaminen 8 tuntia pakkasessa, niin otin lopputilin.
- hgfcvb
Jos tosiaan teette tollasilla palkoilla töitä ette voi syyttää muita kuin itseänne. Ja nimim. mutsi123. on aivan sama mitä ajattelet, jos jätätte ne paskafirmanne ja etsitte kunnon työnantajan tulonne nousee aivan varmasti. Yllä kertomani 11-16€ on pientä mitä kundit saa urakalla. En viitsi mainostaa firman nimeä tällasella paskafoorumilla mutta toivottavasti heräätte ettekä anna kusettaa itseänne. Onhan raksalla nyt aina tehdaspalkat hakannu mennen tullen.
- ft7io
hgfcvb kirjoitti:
Jos tosiaan teette tollasilla palkoilla töitä ette voi syyttää muita kuin itseänne. Ja nimim. mutsi123. on aivan sama mitä ajattelet, jos jätätte ne paskafirmanne ja etsitte kunnon työnantajan tulonne nousee aivan varmasti. Yllä kertomani 11-16€ on pientä mitä kundit saa urakalla. En viitsi mainostaa firman nimeä tällasella paskafoorumilla mutta toivottavasti heräätte ettekä anna kusettaa itseänne. Onhan raksalla nyt aina tehdaspalkat hakannu mennen tullen.
tuonne 16 euroon pääsee mutta mainostaja unohtaa tässä kertoa sen että summaan sisältyy työajanlyhennys/arkipyhä ja lomakorvaus raha. Mutta kuten sanottus, näillä tuolle ansiolle mennään.
- gfdert
ft7io kirjoitti:
tuonne 16 euroon pääsee mutta mainostaja unohtaa tässä kertoa sen että summaan sisältyy työajanlyhennys/arkipyhä ja lomakorvaus raha. Mutta kuten sanottus, näillä tuolle ansiolle mennään.
Elähän puhu paskaa asiasta mistä et mitään tiedä,luettelemasi lisät tulee edellämainitun päälle. Pitää selventää että palkka on myös rehellisesti verokirjalle ja siitä maksetaan 100%:lla varmuudella kaikki työnantaja velvoitteet. Ei ole myöskään mikään ämpärifirma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978