Olen ihmetellyt sitä, kun penikseni ja kivekseni ovat viime aikoina kovin surkastuneet. Eihän tällaisen pitäisi olla normaalia, eikö niin? Mietin, että mistä se voisi johtua. Sitten muistin, että tulihan mulla tuossa aikoinaan otettua sikapiikki.
Onko niissä jutuissa todellakin perää, että sikapiikki voisi tehdä huonoa sukukalleuksille?
Kivekseni ja penikseni ovat surkastuneet
3
1124
Vastaukset
- kova jätkä
vittu munas surkastuu, mikä neiti! Kaikki nauraa sulle, lähe vittu vetää tai vittu vedän sua turpaa. Olisit nyt ees mies, mut ei, pakko olla tommonen pellenörttiläski, vittu winen sulle vitun nolo läski.
vittu - IIIIIIIIK
SUL O SYÖPÄ KASSEIS!!!! LEIKKAA NE IRTI TAI KUOLET!!!
- ei kiva
Tämä surkastuminen alkoi nimenomaan sikapiikin ottamisen jälkeen, joten mistäs muusta se voisi olla peräisin kuin siitä. Olen lukenut ja kuullut paljon sellaisia juttuja, joissa sanottiin, että "Kivekset tuli kipeäksi sikapiikistä" ja "Tiedätkö, mitä tällä hetkellä tapahtuu parasta aikaa sun kiveksissäs, kun oot ottanu sikapiikin".
Siitä se varmasti johtuu, eikä mistään muusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978