Ostin juuri Fallout 3 gotyn ja asennus sujui hyvin siihen asti kunnes laitoin levyn 2 levyasemaan. Kun laitan kakkoslevyn levyasemaan niin mitään ei tapahdu. Levy kyllä pyörii asemassa mutta mitään muuta ei tapahdu kone ei suostu asentamaan kakkoslevyä joka käsittääkseni sisältää pelin lisäosat. Ja jos avaan cd:n omatietokoneen kautta niin koko kone menee jökkiin ja levyasema alkaa pitää meteliä. eli onko mitään tehtävissä? Itse fallout 3 kyllä toimii koneellani mainiosti mutta olisi kiva saada ne lisäosatkin toimimaan. Eli osaako kukaan auttaa tai onko jollain muulla kokemuksia tällaisesta hirvittävästä tilanteesta?
Olisin kiitollinen jos joku osaisi auttaa. :)
Fallout 3 goty asennusongelma
harmittaa
0
345
Luetuimmat keskustelut
- 53917
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64667- 55660
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli47602Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33563En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32538Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7536- 42465
- 75457
- 33435